Ik wist dat we een Limburgse in ons midden hadden, wist alleen niet meer wie... Maar we gaan naar America!
Verlatingsangst moesten wij laatst ook aan denken bij Kyan.... Als ik wegloop is het vaak drama. Chloë had het rond 10 maanden erg veel last van gehad. Zware periode 😥 Chloë heeft sinds 8.00 uur niet meer geplast Pff lastig zeg net heeft ze 1 slokje gehad en hapje toetje. Vanmorgen gelukkig wel gedronken zo'n 150 denk ik en 3 toetjes!! Gelukkig maar moet wel voortzetten (Ze eet nu weer wat toetje gelukkig!!!)
Lenthe vanmorgen weer koorts. Nu heeft ze weer behoorlijk wat praatjes. Waar het vandaan kwam??? Ik hoop dat beide kids zo goed slapen. Kan ik zelf ook ff bijkomen.
Wat een leuk shirt zeg! Staat Wess goed. Nou ik weet niet wat de fysio heeft gedaan afgelopen maandag. Maar voelt alsof ik terug bij af ben. Bekkenband om, wiebbel kussen in mn stoel en dat met een lange rit voor de boeg dinsdag.
ladies ik heb een topic geopend bij peuters. witte stukken in urine???? Vanavond nadat chloe op potje heeft geplasts en de plas even heeft gestaan zijn er witte harde stukken ontstaan! Dat is me al eerder opgevallen deze week dat er stukken in de urine zaten voornamelijk 's avonds. Ik zagdat pas bij potje leeggooien (even later dus) en dacht misschien aan schoonmaakresten die aan de rand zaten ofzo. Maar nu kan dat echt niet want heb vandaag alles goed schoongemaakt en stond er gewoon bij. Iemand ooit gezien of gehoord? maak me nu toch wel beetje zorgen om onze zieke meid en ik moet tot morgen wachten om naar de huisarts te gaan
Wat gek zeg maggie. Ik zag in het topic dat iemand dacht aan pcm resten?! Zou dat kunnen? Beterschap met je meisje. Arme meid.
Jeetje maggie! Wat vreemd. Heb er geen ervaring mee. Maar doet plassen ook zeer bij haar? Kan het een soort (bij katten noem je het zo) blaasgruis zijn. Dan zit er een hoge hoeveelheid kristallen in de urine . Hopelijk heeft iemand er ervaring mee PCM resten lijkt mij een beetje vreemd aangezien dat via de darmen geheel word opgenomen. Mocht daar wel wat van over blijven zou dat met de ontlasting mee gaan en niet via de blaas. Sterkte en als je het niet vertrouwd, echt aan de bel trekken hoor!! Beterschap!
@maggie: hoe gaat het met Chloë? @hier: even trots! Femke is net zelf gaan zitten!!! Het ene moment lag ze op de buik, ml en ik waren aan het kletsen, kijk ik, zit ze op d'r kont!!!! Hahahah! Lekker ding 😍.
Even ego. Ik heb een hoede nacht gehad!!!! Alleen half 1 even lenthe speen gegeven verder werd wess pas om 6.45 wakker!!! Wat goed van Femke!!!
Maggie hoe is het daar? Anouk wat fijn zeg!!! Super hoor. Siertje wat goed van Femke. Knapperd! Zo ik lig nog lekker in bed. Moet meer liggen momenteel. Weer eens bekken over belast. Bedankt fysio. Nou ja voordeel aan vakantie ik kan ook nog lekker in bed liggen!
Leuk he Siertje? Vervelend Teske! Dan maar je vakantie gebruiken om zoveel mogelijk niets te doen... Maggie, hoe is het? Kun je snel bij de ha terecht? Kan knarsetanden kwaad? Ze heeft ontdenkt dat ze geluid kan maken met haar tandjes...
Was een beetje aan het speuren op het forum. Wat superleuk dat dit topic nog bestaat. Ik heb in het begin ook meegekletst. Alles goed met jullie kleintjes? Sophia is morgen alweer 11 maanden. Gaat zoooo snel allemaal. We weten sinds maandag ook dat ik weer zwanger ben. Was iets sneller dan gepland hihi, maar inmiddels helemaal gewend en superblij!
@charise: wat leuk! Gefeliciteerd!!! Hihi! Zijn al ruim een jaar met z'n allen aan het kletsen, is hier super gezellig . Met Femke gaat het super goed 😍. Is natuurlijk het mooiste en het liefste meisje van de wereld hahahah! Wij zijn ook net begonnen om te kijken of we er een brusje voor Femke bij mogen krijgen . Moet zeggen, vind het spannender als de vorige keer. Hoe voel je je? Laat van misselijkheid enz? @hier: in een wachtkamer bij de orthopeed... Gelukkig hebben we gister nog een constructie met m'n schoonmoeder kunnen bedenken en is Femke lekker thuis. Zal wel ff wat uitlopen (aangezien ik om 9:40 een afspraak heb ) en das niet fijn met een baby erbij. Ben wel een beetje nerveus...
Ja echt leuk zeg. Ik kletste toen mee in dat aftel topic voor bevallen. Ben toen als eerste bevallen haha. En daarna niet echt meer aan toe gekomen om te reageren. Wist wel van dit topic en heb ik miss ook nog wel gereageerd, maarja kwam er elke keer niet van hihi. Maar superleuk dat jullie nog zo veel kletsen. En wat leuk dat jullie bezig zijn voor een broertje of zusje voor Femke. Hoop dat het snel raak is. Het is ook gewoon net zo spannend als bij de eerste, die onzekerheid en alles, of het wel goed gaat. Echt bizar. Maarja dat hoort erbij denk ik. Misselijk nog niet echt, wel snel koud en moe enzo. Bij ons was het nog niet helemaal de bedoeling, hadden gewoon 1x niet goed opgelet en was meteen raak, echt bizar! Voor Sophia hebben we in de MMM gezeten en zijn we een tijd bezig geweest. Maar daarom wel super speciaal natuurlijk!
Charise leuk om van je te horen. 11 maanden alweer. Zucht wat gaat het hard hè de tijd. Thijn is 1 sept ook alweer 11 maanden. Dan niet heel lang meer en alweer een jaar. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat bijzonder om nu zo zwanger te zijn. Hier kunnen we helaas nog niet gaan proberen, nog steeds een instabiel bekken van de vorige zwangerschap. Hoeveel slaapjes doen jullie kleintjes nog?
@charise: wat bijzonder dat het nu spontaan is gelukt!! Hopelijk blijft het zo en heb je er niet al te veel "last" van @teske: Femke is nu aan het verschuiven van drie slapjes naar twee. Tegenwoordig slaapt ze in de ochtend een uurtje en dan in de middag heeft ze een slaapje van twee uur. Ze red het soms niet echt dan tot zeven uur, dus dan krijgt ze iets eerder te eten en dan lekker naar bedje toe .