Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @charise, leuk om wat van je te horen. En gefeliciteerd!!
    @slaapjes, ze zit nu tussen 1 en 2 slaapjes in. Verschilt per dag... Maar de laatste tijd steeds vaker alleen tussen de middag.

Wij gaan nu lekker vakantie vieren, weet niet hoeveel ik hier ben... :)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Super fijne vakantie nmv!! Geniet er van :D

@hier: knie is echt kapot :(. Maandag 6 oktober word er een kijkoperatie gedaan. De orthopeed is bang dat de hechting van vorige keer weer los zijn en er dus weer een scheur in m'n meniscus zit. En eventueel kraakbeen schade onder m'n knieschijf... Kijk er mega tegenop en weet niet of ik de juiste keuze heb gemaakt om het "uit te stellen" tot na onze vakantie... Maar ik zie het ook niet zitten om de gok te nemen en straks op krukken in Frankrijk rond te hobbelen :).
    Heb vanmiddag m'n regionanagr gebeld en het "slechte nieuws" doorgegeven. Ik hoop dat dit geen effect heeft op de beslissing of , in oktober, mijn contract verlengd gaat worden :(. Maar goed, daar moet ik me nog even geen zorgen over maken ;).
    Kleine meisje slaapt nu al 2,5 uur :$!!! Na minder dan een uurtje maakte ze geluid en net een klein half uurtje geleden. Dacht, even plassen en dan kind uit bed, maar het is nog steeds stil ;). M'n knie vind het wel fijn hahaha! Lekker even rust.

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Charise wat leuk om weer van je te horen en proficiat met je zwangerschap. Leuk zo'n tweede hummeltje. Geniet er maar lekker van.

Teske wij zitten hier sinds een dikke week op 2 slaapjes. 'S morgens een uur en 's middags 2 uur. En dan blijft ze op totdat ze naar bedje gaat. Dat is tussen 7 en 8.

Nvm oh america dat is Noord Limburg. Ander dialect en een eind hier vandaan. Ik woon echt helemaal in het zuidelijkste puntje van Limburg :D
    @ tandenknarsen elaysa heeft het ook even gedaan toen ze haar tandjes had ontdekt. Maar dat gaat vanzelf weer over. Na een tijdje is de nieuwigheid eraf hihi.

Siertje wat vervelend van je knie! Hoop dat het na de operatie dan eindelijk beter gaat. En hopelijk zijn ze niet zo lullig met je contract dan.

Hier gisteren ook weer een super trots momentje! Ze loopt nu echt helemaal rond de tafel en steekt over van tafel naar bank en weer terug. En ze kan sinds gisteren in haar handjes klappen. Zoooo schattig! En als ik het liedje zing klappen in de handjes doet ze klappen en als ik zing op het boze bolletje doet ze ze ook echt op haar hoofdje. Om op te vreten!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhh!!!! Te schattig steenbokje!

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    siertje wat knap van femke zelf zitten!! Hier vindt meneertje het wel prettig als ik hem steeds neer zet dus waarom zelf doen hihi

En wat vervelend van je knie!!! Het klinkt erg pijnlijk allemaal. Hopelijk kunnen ze het 'oplossen'.

Teske ook niet fijn voor jou dat je nog zoveel pijn hebt! Gelukkig kun je nu even bijtanken tijdens de vakantie al wil je liever misschien andere dingen doen.

slaapjes: nu ook vaak 2 slaapjes al houdt hij het niet echt vol. Gelukkig is hij wat beter in zijn vel en heeft hij laatste 2 dagen een goed middagslaapje gedaan.

Chloe: gisteren werd chloe huilend wakker en dus heb ik haar meegenomen naar de huisartsenpost want ik had net mijn jas aangedaan om toch gewoon te gaan ook al vonden ze dat niet nodig. Beetje aparte dokter maar goed (vind het zo gek als ze hun ipadje erbij pakken om op google te gaan kijken....dat kan ik zelf ook hoor...). Urine was goed en hij had zoiets nog nooit gezien. Hij geloofde ook niet dat het er nog niet in zat of dat het niet in was gevallen! Nou er zat echt niets in en het is er ook niet ingevallen :( Vanavond net met plassen drijfde er een klein wit stukje in. En ik had gehoopt dat ze nog een plas kon doen maar dat wou ze niet want het deed haar zeer :(:( wazig!!!! goed in de gaten houden aankomende dagen. Maandag moet ik naar de arts volgens mij bij het cb voor kyan misschien weet diegene wat het zou kunnen zijn adhv foto die ik helaas alleen nog heb

Maar het belangrijkste ze heeft vandaag goed gedronken en gegeten!!! ze heeft weer energie en is weer vrolijk! yeah!! Blij blij

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    steenbokje wat knap!! En schattig zeg!!

Wat een lieve knappe kindjes hebben wij toch allemaal! Al is mijne toch wel de allerliefste en allerknapste :p:p:p:p:p:p:p:p:p:D:D:D:D:D:D

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dat kan niet!!! Dat is die van mij al :D:p:)
    Fijn dat chloë vandaag weer iets beter heeft gegeten en gedronken. Hopelijk gaat het elke dag weer een stapje beter!
    Femke is ook best lui hoor! Ze kan zelf uit haat tuitbeker drinken, maar is natuurlijk veel makkelijker als papa en mama hem vast houden hahaha :D.

Zo, ik heb geshopt op Greetz en jullie kaartjes staan klaar!! Laat het feest maar beginnen. :D:p

Weten jullie al hoe je het gaat vieren? Hier gaan we de turnzaal bij ml zijn turnvereniging afhuren. Dan bouwen we een zaal met gave en leuke speeltoestellen op en kunnen de kids daar lekker ravotten ipv in m'n huis :D.
    Zou het super leuk vinden als jullie ook komen :). We vieren het op zondag 16 november. Jullie ontvangen binnenkort een uitnodiging :D. (Snap het als jullie niet komen ivm reistijd, maar vind het gewoon leuk om jullie uit te nodigen en natuurlijk zijn jullie van harte welkom!!)

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wow! Wat een groen/roze bericht heb ik geplaatst hahahaha!!!!!

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje wat knap!!!

En van Femke ook het zitten!! Of had ik dat al gezegd?

Maggie fijn dat Chloë wat beter lijkt. Hopelijk zet het zich voort.

Zo hadden wij even drama met slapen. Gevalletje verlatingsangst. Hopelijk een goede nacht. Duim duim.

Nmv hele fijne vakantie. Geniet er van!

Hier zitten we al een paar maanden. Vanaf 6 of 7 maanden op twee slaapjes. En nu is hij de laatste dagen een beetje aan het rommelen daarmee. Dus wie weet binnen kort 1 slaapje. Maar hopelijk dan wel 1 lange slaap.

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je pakt het groots aan siertje! Hihi
    Hier helaas niet zoveel kinderen. Erg jammer want is dan juist zo leuk.
    Bij Chloë kwamen er vaak aantal op ander moment waardoor op feestje zelf er niet zoveel waren. Vond ik ook zo jammer. Hopelijk dit jaar anders!

Ik denk dat wij het zaterdag ervoor vieren is geloof ik 8 nov ivm sinterklaasintocht weekend erna. Ook veel zin in trouwens. Jij stuurt uitnodiging nu vast weg siertje? Ik weet nooit wanneer ik dit dat moet doen. Ik geef denk ik datum gewoon door aan iedereen kunnen ze het vast noteren en het kaartje komt dan nog. Ik heb helaas niet zoveel plek in huis maar jullie zijn ook van harte uitgenodigd hoor :D en anders maken we 23 nov een groot feest van hihi

Is mijn broer en schoondochter met mijn 4 maanden oude neefje in NL kunnen we ze niet zien vanwege dat stomme virus (hand voet mond) een week lang is ze besmettelijk en dan afwachten of Kyan het niet heeft..... Maar goed ze zijn er 3 weken dus dat moet goed komen ;) anders zonder kids erheen.

Ik ga lekker op tijd naar bed vandaag. Zin in :D trustuuh allemaal

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik lig er ook al in maggie!! :). Ml is niet thuis vandaag dus kan zonder schuldgevoel vroeg m'n bed in ;).
    Uitnodigingen zijn er nog niet hoor, heb de verjaardagskaarten voor de "kersverse mama" kindjes klaar gezet bij greetz ;). Maar na onze vakantie, zo rond eind september, begin oktober gaat de uitnodiging er wel uit. Kan er maar beter op tijd mee zijn ;) :p.
    Er komen bij ons een stuk of 15 kids... Allemaal minimal een jaar ouder als Femke. Die wil ik niet in m'n huis hahaha! De nichtjes van Sietse doen het al een paar jaar op deze manier en het is zo verschrikkelijk leuk!! Kids kunnen lekker spelen en ravotten zonder dat ze aan de glazen op tafel hoeven te denken ;). Wij staan altijd achter de bar bij de verjaardag van m'n nichtjes, nu mag m'n schoonfamilie achter de bar gaan staan :D.

Nou, slaap lekker, ik ga duimen voor een goede nacht voor iedereen en morgen gezond(er) weer op :). Truste!

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Afhuren klinkt erg dekadent, maar het stelt niks voor :). Gaat om een symbolisch bedrag omdat Sietse in het bestuur zit ;). Anders hadden we er bij z'n nichtjes ook nooit aan gedacht (zwager zit ook in het bestuur ;)).

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat leuk om weer eens van je te horen charise en gefeliciteerd met jullie tweedewondertje. Hier was Wess er ook na 1x onveilig :) en ook ongeveer na 10/11 maanden na Lenthe. Leuk zo dicht op elkaar. Lekker genieten hoor!!

@slaapjes, Wess heeft 2 slaapjes. Ochtend wil ik nog wel eens skippen ivm boodschappen maar 9van de 10 keer valt hij in de wagen in slaap. Middag slaapt hij altijd in zijn bedje vaak 2 uur lang.

@maggie, wat fijn zeg dat het beter gaat met chloe

@nmv, fijne vakantie, geniet ervan.

@verjaardag. Ik ben er eigenlijk nog. Niet zo mee bezig :) schaam. Bij Lenthe was ik er idd ook al heel lang mee bezig maar moet zeggen dat het nu nog niet zo is. Wil overigens niet zeggen dat ik Wess zijn 1e verjaardag niet net zo belangrijk vind hoor!!!!!!!
    Maarten zo druk met de 2 kids.
    Wij vieren het iig thuis. Taart familie en vrienden ( ook hier zijn jullie welkom ondanks dat het hier niet erg groot is :))
    Goed idee trouwens siertje kaarten alvast klaar zetten. Ga ik ook eens binnenkort doen.

@steenbokje, wat knap zeg van Elaysa wow wat gaat ze hard.

Gaap gaap en nog eens gaap ik ga mijn bedje in. Drukke werkdag gehad en morgen ook erg druk. Staan maar met 2 in de winkel ipv met 4 als normaal.

Truste

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik lag er gisteren ook al vanaf 8 uur in :) Blijkbaar had ik het echt nodig, en maar goed ook want elaysa was wakker vanaf 4 uur tot half 7 :$ Daarna heeft ze wel nog lekker tot 9 uur geslapen en mama dus ook weer hihi.

@verjaardag;pfoe wat een grote feestjes allemaal hah, schaam me bijna om die van ons op te noemen. Maar wij hebben eerlijk gezegd niet zo heel veel vrienden en maar 1 met kinderen. Dus zoveel mensen komen er niet en we vieren het gewoon thuis. Desalniettemin heel gezellig, maar wel heel anders natuurlijk ;)

Hoe zitten jullie nu met de maatjes van kleren? T-shirts 74 zijn echt te klein dus zijn we over op truitjes (lange mouw) maatje 80. Maar broeken maat 80 zijn eigenlijk nog wat te ruim. Ze zit er nu echt een beetje tussenin. Jasje heeft ze 80 maar wordt alweer krap :$ Dus heb winterjas maat 86 gekocht. Wordt al een echte dame zeg.

Ohhh mijn pakket van Wehkamp is binnen! (jaja ik heb me weer laten en gaan en online mijn wintergarderobe besteld, incl. schoenen! Shame on me;) )

Fijne dag dames!

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    We zitten geloof ik allemaal in de moeilijke periode van het moeilijk slapen snachts hihi.
    Gelukkig had Wess wederom een goede nacht vannacht.

Wbt de maat. Wess zit nu in maatje 74 van shirts die passen perfect. Broekjes ook maat 74 maar spijker sommige zelfs nog 68.
    Zijn jasje denk ik dat ik maat 80/86 ga bestellen. Ligt aan het merk.

Nog een weekje werken en dan eindelijk vakantie. Ben er zooooo aan toe.

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Pff wat een dag.
    Oude auto verkocht, vakantie spullen opgehaald bij schoonouders, buggy gekocht (het is een easywalker mini buggy geworden) tent uitgeprobeerd oo de camping bij mijn ouders. Nu voor pampus op de bank. Hopelijk heeft Thijn zin om zo te gaan slapen. Ben benieuwd.

Hoe is het bij jullie dames?

Anouk wat voor autostoel hebben jullie?
    Wij hebben van mn zus een besafe. En wat ouder model. Die wel achterwaarts kan. Maar niet in lig stand. Dus helaas gaan we niet mee naar Frankrijk! Toch nog maar met de maxi cosi. Past echt nog net.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @teske, wij hebben de cybex uno fix Cybex Juno 2-Fix Black River - Autostoel | Babypark
    Als meest veilige getest. Hij is wat duurder maar veiligheid staat bij ons voorop.
    We gaan morgen naar mijn ouders (uur rijden) en als dat goed gaat (hij zit volledig ingebouwd qua ondersteuning) dan gaat hij mee naar Spanje in de autostoel ipv maxi cosi.

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goede morgen!

@kleding: hier heeft Femke maatje 74/80 boven en 68/74 van broek. Ben ook al aan het kijken naar een winterjasje en wil die in maat
    86 kopen.

@hier: gister een vrijgezellenfeest gehad. Hadden een step-puzzeltocht. Ik ben op een fiets mee gegaan, was, dacht ik, minder belasten :D. Maar momenteel kan ik niet lopen :(. Het was wel echt super gezellig!!! Nu lekker uitbrakken ;).

19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!
    Best een ok nacht gehad. Chloë heeft heerlijk geslapen t/M 7.45 (even. Bijtanken waarschijnlijk) en Kyan was erg onrustig in z'n slaap waar ik regelmatig wakker van werd. Maar ik ben er maar 1x uit geweest. Erg prettig :D

Gistermorgen weer die gekke rondjes in Chloë urine. Kwam er te laat achter dus kon het niet gebruiken. Nu afwachten totdat ze het weer heeft...bizar....

Autostoel: Römer king plus hebben wij. Bevalt prima

Tandenknarsen: hier ook heel erg! Ik stop er meteen de speen in :) kan niet tegen dat geluid

Maat: broeken draagt hij maat 80 maar zijn nog wel wat groot dus die sla ik om. T-shirts maat 80 en 86 draagt hij ook wel maar die zijn dan nog wat ruim.

Ik wil zo lekker naar het bos met de kids. Het is heerlijk weer! Hopelijk wil manlief ook mee. Anders wordt het intratuin met schoonzus en kleine ook leuk!

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen/middag

Hier kleding maat 80 ongeveer. Shirtjes iig. En broekjes sla ik om. Maar 74 wordt wat aan de korte kant.

Wij gaan ook zo lekker wandelen.

Fijn Maggie dat jullie een aardige nacht hebben gehad.

Deel Deze Pagina