1 van jullie wel eens blaasontsteking gehad Heb erg pijn onderin m'n buik en onderin m'n rug..... Ook m'n schaamstreek is gevoelig drukkend gevoel....Ben bang dat ik zwanger ben, vorige week wel ongesteld geweest door stopweek pil, maar kan natuurlijk ook wat anders zijn moest denken aan blaasontsteking..... Wij zijn erg blij met 2 kindjes en willen echt geen derde ook echt geen ruimte voor in dit huis .....
Heel vaak gehad. Idd drukkend gevoel in mn buik en rug begon het mee. En dan voornamelijk pijn bij het plassen.
Hallo dames! Ons internet is erg slecht hier... Wij hebben gewoon een tas thuis laten staan! Onze zwemtas! Dus vandaag de les babyzwemmen gemist en vanmiddag zwemkleren gekocht...
Haha nmv gelukkig hebben ze daar ook zwemspullen. Fijn dat je wat hebt kunnen komen. Geniet van jullie vakantie.
Onze vakantie is eventjes wat minder... Mijn dochter heeft koorts (38,9) en heeft wel erg veel volle luiers. Heb haar net zonder deken, dus alleen slaapzak, in bed gelegd. Weet even niet wat ik moet doen nu... Word er een beetje zenuwachtig van, stom he? Ik twijfel zelfs even of ik haar nog een keer wakker moet maken vanavond/vannacht...
Dat is niet leuk nmv! Ik zou haar denk ik gewoon laten liggen en af en toe even gaan kijken. Niet leuk als je kleintje ziek is en al helemaal niet als je niet in je eigen huisje bent! Hopelijk is ze snel weer beter! Eventueel paracetamol bij je?
@nmv: geniet van je vakantie! Hihi! Tas laten staan . Gelukkig is dat idd overal wel te koop. Niet leuk dat ze ziek is en zeker niet als je niet thuis bent. Heb je zetpillen? Probeer die en dan lekker laten slapen. Hopelijk morgen gezond weer op . Weet niet of het vannacht flink af kan koelen? Dan zou ik wel even checken of ze niet te koud ligt met alleen d'r slaapzakje. @maggie: phoe! Das al weer lang geleden... Ik zou het echt niet meer weten, was nog op de basisschool . Als je het niet vertrouwd, testje doen. Is die negatief, zou ik zelf even m'n urine na laten kijken bij de ha, hebben ze zo gedaan en kan je eventueel aan de antibiotica. Beterschap!! @hier: weer een beeke bijgekomen van gister hihi. Fietsen vanmiddag was heerlijk. M'n knie vond er niks aan, maar die hersteld wonderbaarlijk goed. Na een heerlijk middagdutje kon ik ook weer enig sinds normaal lopen . Nog zeven dagen werken en ik heb vakantie!!!!! Zooooooooo veel zin in . Nou dames, fijne avond en hopelijk een goede nacht voor iedereen. Dikke knuf!
Ik heb gelukkig wel pcm bij me, had immers ook de thermometer bij me. Maar wil dat eigenlijk alleen als 'laatste redmiddel' geven... Ga straks even bij haar kijken. Ik weet niet of ik de deken nog over haar heen ga leggen, ze kruipt er regelmatig onder weg en slaapt dan ook wel goed... En om het dan maar compleet te maken, is het ook nog eens in mijn rug geschoten. Ben wel blij dat mijn man dan ff de verzorging over kan nemen! Maar tot nu toe kunnen we wel genieten hoor! Lekker rustig aan doen, uit de eigen omgeving weg, alles op een rustig tempo doen (alleen rekening houden met de slaapjes), niets moeten... Heerlijk! Hopelijk zijn wij beide weer topfit na een heerlijke nacht slaap.
Ik kan wel janken! (Heb de tranen in mn ogen staan...) Ze heeft duidelijk ergens last van. Van kwart over 11 tot 12 is ze aan het huilen geweest op een toontje die ik niet ken. En nu is ze weer bezig! Beide keren diarree. We hadden haar om half 12 een zetpil gegeven, maar geen idee of ze die er weer uitgewerkt heeft... Wat voel ik me onzeker!! Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet, voelt iig niet goed!
Als je het niet vertrouwd naar een huisarts gaan ter controle! Gewoon doen Wat vervelend Nmv! Hoe is de rest van de nacht gegaan?
Hè gatsie nmv wat balen. Hoe is de nacht verder gegaan? Duim voor jullie dat het mee valt! Anders zoals Maggie zegt idd even huisarts daar opzoeken.
Van 3 tot 8 heeft ze geslapen (en wij dus ook). Haar temp is gezakt naar 37,9 maar dat kan natuurlijk ook doordat het 's nachts afkoelt. Ze heeft net wel bij me gedronken, maar de helft van normaal... En normaal is ze dol op boterhammen, nu heeft ze er misschien 2 hapjes van gehad. Straks bellen we naar onze eigen huisarts voor advies, dan zien we wel of we er hier eentje moeten opzoeken.
Fijn, wel een beetje geslapen . Goed idee om je eigen ha te bellen voor advies! Succes nmv, dikke knuffel en beterschap voor Tess!!
En huisarts nog gesproken nmv? Zo ik ben weer fijn mishandeld door de fysio. Hopelijk helpt het en kan ik morgen/woensdag de reis uitzitten naar Frankrijk.
Het schijnt dat diarree heerst. We moeten haar goed in de gaten houden en als we het niet vertrouwen een ha hier in de buurt zoeken. Ze wilde vanmorgen niet eten en alleen maar een (klein) beetje drinken. De halve banaan die ze vanmorgen wel heeft gegeten, zat nog geen uur later in haar luier. (Was zelfs nog herkenbaar als banaan!) Dat vond ik wel erg vreemd... We hebben kaartjes voor de dierentuin morgen, maar ik denk dat we toch maar niet gaan...
@teske. Hoop dat je idd een goede reis zult hebben. @nmv. Wess en lenthe hebben de afgelopen dagen ook flinke diaree en koorts gehad. Het heerst. Hoop dat ze snel opknapt. Lekker de frisse lucht in