Haar temperatuur is gezakt naar 37,8 maar heb haar toch maar met zetpil naar bed gedaan. Ze heeft gelukkig vandaag wel wat willen drinken, vast voedsel had ze geen interesse in. Ik had gelukkig nog een reserveslaapzak bij me, de ander stinkt! @anouk, hoe lang duurde het bij jouw kids?
@nmv, bij allebij was de koorts na een dag aardig gezakt. Het beter eten kwam na 2 dagen alweer. Hopen dat het bij Tess ook zo gaat.
Het feest is weer begonnen! Gelukkig probeert mijn man het nu, ik heb niet zoveel geduld als hij... Helaas mag ik nog geen nieuwe pcm geven, moet minstens 6 uur tussen volgens de bijsluiter. Dus dan maar ouderwets proberen en blijven rondlopen...
Ach gossie nmv wat sneu. Hoop dat ze snel in slaap valt. Hier ook een kereltje met koorts. Zojuist een zetpil gegeven. Hij is zwaar verkouden. Piept helemaal en zijn hele gezichtje zat onder het snot. Gelukkig vond ik nog neusspray. Knuf voor je meisje.
Ahh nmv hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen slapen en knapt je meisje snel weer helemaal op. Duim voor jullie.
Hier was het vannacht ook raak. Om 3 uur werd hij wakker en ik kreeg hem niet meer stil. Elke keer als ik hem weg wilde leggen schreeuwde hij uit. Zijn zus is pittig met een harde stem maar ik denk dat Kyan nog een tikkeltje erger is lol! Ik vind het ook lastig om hem te laten huilen maar meer omdat hij zo hard huilt en meteen naast de burenmligt en omdat z'n zus er zo snel wakker van wordt. Bij chloë had ik ook wat meer geduld geloof ik zal wel komen door de slechte nachten die we met 2 nog meer hebben..... Maar arme Kyan serieus 3 kiezen die tegelijk doorzetten! Ik voel daar allemaal al een hard puntje en het is knal rood!!! Dus maar lekker geknuffeld Mijn rugpijn en buikpijn waren iets minder maar gisteravond juist meer. Ik ga straks even laten controleren. De urine van m'n dochter neem ik meteen even mee. Hebben jullie Kids met 9 maanden een vaccinatie gehad? Volgens mij zijn ze het gisteren vergeten!!! Kyan is nu 75,5 cm en 10,6 kilo hihi flinke beer met 9,5 maand dus Nou hopelijk vandaag een rustige dag waarbij Kyan zich happy voelt arm ventje.
Hier met 9 maanden geen vacunatie. Dacht met 11 maanden pas weer. Balen van je nacht Maggie. Zag net foto's op fb voorbij komen. Wat heeft kyan een onwijs cool shirt aan. Die groene met col, welke is dat?
@nmv: getver!!! Hoe is de nacht verder gegaan? Nog daar een huisarts opgezocht? Succes, beterschap en een dikke knuffel! @slechte nachten: wat zijn de kindje onrustig en ziek! Hier slaapt ze gister en vandaag tot 8:00! @vaccinatie; is idd met 11 maanden maggie . Maar je hebt idd een blink manneke .
Teske: leuk he? Van de name-iT 12,95 geloof ik Grrr eigen huisarts afwezig. Dan maar even andere huisarts voor urinecheck.....
Zo laatste berichtje waarschijnlijk. Wij vertrekken vannacht. Vl is nu nog even tanken. Dan laatste spullen in de auto. Nog even slapen en op naar Frankrijk. Spannend hoor.
@hier: ok... Weet dat het ook tussen m'n oren kan zitten, maar voel van alles... Mega gevoelige tepels, soort drukkend/vol gevoel in m'n onderbuik, veel steekjes en krampjes... Niet echt misselijk, maar wel moe en soms duizelig... Is nu wachten hihihi! Hebben de eerste "klus week" achter de rug en vind het zo spannend . Sorry, moest het even kwijt. Mag van mijzelf op z'n vroegst volgende week vrijdag testen. Dat zou dan 4 dagen voor m'n nod zijn, maar wil eigenlijk wachten tot volgende week zondag .