Ik was mn abonnementje kwijt op dit topic... Oeps! Met mijn dochter gaat het weer wat beter. De koorts is gezakt en vanavond had ze ook weer een bijna normale poepluier. (Hoe blij kun je daar dan mee zijn! ) Maar ze is echt nog niet haarzelf, dus nog steeds veel knuffelen... Ze begint weer kleine beetjes te eten, dus hopelijk knapt ze snel op! Vooral voor onze nachtrust hoop ik daarop, we willen weer graag wat langer slapen. En ik mag de kamer niet uit, maar heeft tegelijk een voorkeur voor mijn man, gekke meid! Veel plezier teske! Spannend Siertje! Ik had alleen in mn hoofd dat je nog 2 strips had en 'pas' in oktober zou gaan beginnen. Heb ik dit verkeerd of heb ik wat gemist? Voor de rest: sorry dat ik niet op jullie reageer. Doordat internet hier slecht is, duurt het een eeuwigheid voordat er een pagina geladen is. Ik probeer wel mee te blijven lezen, maar reageren schiet er bij in... Komt wel weer als we thuis zijn!
Ik wou dat ook net typen Nmv hihi ik dacht ook dat je nog 2 strips ging wachten siertje maar spannend!!!! En wat een leuke periode ook weer!
Klopt nmv en maggie . Maar dat "moest" van Sietse omdat het dan beter uit zou komen in zijn "planning". Maar verhuizen en een kindje zijn nou een maal dingen die niet te plannen zijn . Dus we zijn nu al gestopt . Wat fijn nmv dat ze weer wat op knapt. Hopelijk kunnen jullie snel echt gaan genieten van de vakantie!
Spannend siertje! Weer net zo spannend als de eerste keer zeker. Wel leuk dat jullie er allebei voor gaan!
Ik vond 2e keer ook veel spannender! Eigenlijk met alles tijdens 2e zwangerschap hihi maar ook erg leuk!
Goede morgen!!! Zo. Vanmiddag krijg ik hopelijk te horen of mijn contract word verlengd . Loopt 15 oktober af en ik word 6 oktober geopereerd . Nu met toch wel wat spanning naar m'n werk. @nmv: hoe gaat het met Tess? @anouk: hoe gaat het met wess? Fijne dag allemaal!!! Xxx
@siertje, spannend. Ik zal voor je duimen dat je contract verlengd gaat worden. Hier kwam mijn tweede zwangerschap zo onverwachts dat de spanning van nod en iedere maand testen etc er bij mij helaas niet is geweest. De tweede zwangerschap ging wel makkelijker en sneller. Maar moet zeggen de eerste blijft het spannendst. Meer omdat alles nog onbekend was. Hier compleet in de inpak stress. Ik kan hier heel slecht tegen. Ben momenteel de kleertjes aan het inpakken. Waarschijnlijk weer veel teveel. Maar ach ml heeft gezegd.... Wat mee kan mag mee Strakjes met Wess naar de huisarts. Hij is niet in zijn doen. Heel huilerig. Erg verkouden en hoesten. En hij grijpt naar zijn oortjes. Ik wil voor de zekerheid hem gewoon even na laten kijken. Zeker omdat we straks zo lang moeten rijden. Dan maar een keer te veel bij de huisarts.
Met Wess bij de ha geweest en hij heeft pseudokroep. Of wel ontsteking in zijn hoge luchtwegen en stembanden. Gossie mijn mannetje moet zo vlak voor de vakantie nog aan de antibiotica
@anouk: ahhhh! Das echt niet leuk! Beterschap voor de kleine man . @hier: gesprek ging goed. Op basis van de operatie en mijn functioneren zou er niet besloten kunnen worden om mijn contract niet te verlengen. Snappen jullie het nog? Dus al met al vaag, maar ziet er goed uit. Ik heb wel aangegeven dat ik twijfel of ik, in de toekomst, deze functie nog wel zou willen uitoefenen. Dat waardeerde ze en ik moet daar de komende weken goed over na denken. Klein pak van m'n hart, maar er blijft altijd een soort gereserveerdheid en geloof het pas als ik de verlenging heb getekend . Nu lekker languit op de bank en relaxen. Morgen weer een daggie met m'n meisje .
Anouk beterschap met Wess. Balen net zo voor de vakantie. Wel goed dat je bent gegaan dus! Hmmm siertje tot wanneer hebben ze de tijd dan om te beslissen wat ze gaan doen? Ze hebben in ieder geval geen nee gezegd Vandaag Kyan opgehaald bij opvang zoals elke donderdag. De leidster zei dat Kyan erg lief was voor de andere kinderen! Hij gaf steeds kusjes en wou steeds speelgoed geven (ging niet altijd even goed maar toch hihi)! Trotse mama zoo leuk om te horen Nu rusten op de bank. Ik ben kapot naar een lange dag werken wat toch weer even geleden is. Morgen ml jarig dus weer een erg drukke dag!
@maggie: ze moeten voor 14 september laten weten hoe en wat. Hopelijk laten ze dit al voor mijn vakantie weten, maar ik ga nergens van uit. Nu lekker slapen en morgen lekker genieten van m'n meisje
Even een *trotse mama spam* Femke gaat nu, zonder hulp, zelf zitten !!! Vond haar van de week al zittend in haar bedje dus hup, bed helemaal omlaag. Maar nu doet ze het ook gewoon zonder de bedrand naast haar
Even geen tijd om bij te lezen, maar wij zijn weer thuis! Net boodschappen gedaan en nu nog even wassen en opruimen... Mijn man is nu nog thuis, dus daar maak ik gebruik van door alle troep maar meteen weg te werken. Morgen moet hij namelijk alweer aan het werk...
We zijn toe aan vakantie! Haha! Ze eet gelukkig weer, nog niet wat ze deed maar begint er wel weer op te lijken. En ze lijkt wat meer haarzelf, alleen nog last van een boventand die doorkomt. De combi ziek en tandjes is vreselijk!!! Hopelijk vannacht weer een goede nacht, kan ik wel gebruiken...
Anouk Beterschap voor je mannetje. Siertje ben benieuwd dan wat ze straks gaan zeggen. Ik moet volgende week ook nog 3 dagen en dan vakantie. Joepie! Verheug me op weekje centerparcs. Net bij de apenheul geweest was ook erg leuk. Elaysa ligt nu lekker te slapen in de auto..maken we over een uurtje een pit stop bij Mac drek. Dan nog een uurtje rijden en dan lekker met de beentjes omhoog op de bank