Bah balen Siertje zo voor de vakantie. En idd anders morgen toch nog even snel naar de hap. Getsie klinkt niet fijn. En dat zo vlak voor je vakantie! Succes op het feestje nmv. Steenbokje, leuk park heb ik gehoord.
Vandaag gewerkt. Kids waren bij schoonmoeder. Kyan blijft daar slapen en omdat ze 2 nog teveel vinden hebben we Chloë naar mijn moeder gebracht. En wij zijn uiteten geweest. Wat een gekkenhuis!! Druk niet normaal m'n oren suizen echt! Maar lekker was het zeker. Nu met beentjes op de bank en op de iPad neuzen maar ik mis m'n schatjes hele dag iet gezien en. Iet echt kunnenknuffelen we waren bij sm om Chloë op te halen zie ik Kyan uit zichzelf gaan zitten! Thuis doet hij het wel als hij ergens tegenaanstaat maar nog nog echt vanuit buikligging. Trotse mama hihi Was m'n verhaal wel positief over 2 kindjes? Want ik had niet anders gewild! Ik ben echt super blij met ze en vind het erg leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten want je merkt echt dat ze met elkaar gaan spelen. Zooo leuk!
Heerlijk maggie!! Even een avond voor jullie twee! In mijn ogen was je verhaal zeker positief, maar wel eerlijk. Tuurlijk is het zwaar, denk dat dat ook wel gezegd mag worden . Maar je was zeker positief hoor! .
Wifi is slecht. Dus ff kort. Heerlijk genieten ju. Eindelijk zijn we alle 4 een beetje bijgekomen van de drama reis. (Terugweg word halverwegen een hotel ) Vandaag geshopt en Barcelona. Lenthe verwend met prinsessen tasjes. Mama een nieuwe zonnebril van ray ban met super gave roze spiegel glazen die in nl niet te krijgen is (sorrie vak liefde) Morgen rustdag. @siertje hoop dat je snel echt opgeknapt bent. Hoe staat het met de testdrang? Wbt 2e. MMoeilijkst vond ik de zwangerschap. Was zwaarder met een tweede rondhuppelen. Kon er minder van genieten. Gelukkig ben ik gezegend met kids die meestal heel goed slapen en uitslapen. Lastig nu is get huishouden runnen. En tijd over 2 kids verdelen. En het feit dat h e met 2 kids anders vakantie viert bijvoorbeeld. Echt vakantie is het namlijk niet. Meer het dagelijks keven voortzetten op een andere lokatie waar wat meer zon is . Ach je krijgt er ook zoveel meer voor terug met 2. Heerlijk om een koningskoppel te hebben.om de verschillen te kunnen zien. meiden tot snel. Oh en idd ook hier blijven kletsen hoor. Ben ook erg verknocht aan jullie.
Het was een beetje te verwachten. Moe, veel pijn in mijn knie gehad maar gewoon door gegaan. M'n lijf is op en geeft nu aan dat ik echt moet rusten . Ik krijg of een koortslip, of het slaat op m'n keel. Zo lekker slapen en dan morgen weer wat gezonder op Ga morgen met m'n moeder en Femke naar de open dag van m'n broertjes werk. Sietse is niet thuis, dus zo heb ik een beetje afleiding . Eerst in de ochtend de was even opruimen en nog wat dingetjes inpakken. Ben zo blij dat ik met lijstjes werk, want anders zou m'n hoofd echt over lopen en ik de helft vergeten hahah! Vind het nu met een kind wel een stuk lastiger hoor. Normaal gesproken is het tas in pakken en klaar, maar je hebt nu zo veel andere dingen om over na te denken! Eten en drinken voor haar onderweg, luiers, doekjes, spullen voor de overnachting bij de hand... Pfff... Zal vast wel iets vergeten zijn of iets minder handig hebben ingepakt . Komen we vanzelf achter en dan weten we dat voor volgend jaar . Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Fijne vakantie Anouk!! Lekker genieten en voorlopig gaan we (hier) nergens heen . Testdrang is er een beetje. Wijd veel "Klachten" nu aan het ziek zijn. Al komt maagzuur daar niet door denk. Ook het "spierpijn" gevoel in m'n liezen niet... De steekjes in m'n onderbuik niet... De gevoelige borsten niet... De zware onderrug niet... De enorme honger niet... De misselijkheid niet... Maar verder nog geen testdrang hoor! . Heb Sietse altijd beloofd dat we samen zouden testen. Als ie dan positief is, kunnen we het samen vieren. Hij is vanmiddag naar Brussel vertrokken en komt morgen middag pas thuis dus zit een test morgen ochtend er niet in. Dan zondag maar .
Pff zondag dat duurt nog heel lang Siertje! Wel herkenbaar dat je lichaam je terug roept. Hier ook altijd hetzelfde feestje. Al werk ik nu gelukkig even een stuk minder dan voor de zwangerschap! Anouk fijn dat jullie een beetje aan het bijkomen zijn! Klinkt goed shoppen in Barcelona. Mijn ray ban is kwijt geraakt in Frankrijk. Dus als je ook zo'n coole bril voor mij mee kunt nemen!
Goede morgen allemaal! Hebben we een goede nacht gehad? Hier eigenlijk wel ok. Vanaf half zes was het spoken, maar na twee keer terug gelegd en speen erin was ze stil tot half 8. Nu een grote bundel van energie hahahah!!! Hoe ga ik dat de komende twee dagen doen? Zorgen dat ze ff d'r energie kwijt kan? Kan haar moeijk op een parkeerplaats laten kruipen Keel gaat gelukkig (ineen) super! Geen pijn meer met slikken. Natuurlijk niet vreemd want als de druk eraf is heb je natuurlijk minder pijn. Vooraf leek het een onmogelijke taak, maar heb het meest nu wel ingepakt of klaargelegd... Nu lekker genieten van m'n stuiterballetje! Vooral als een van de katten op de grond stil zit, dan is het volle kracht vooruit er op af. Katten schrikken zich dood! . Fijne dag dames!!
Siertje op de parkeergelegenheden in frankrijk, als je een stop met benzinepomp neemt hebben ze leuke speelhoekjes voor kids. Heeft Thijn heerlijk gespeeld. Ging helemaal goed.
@siertje, kleed meenemen waar ze op kan spelen? Is vast wel een stukje gras bij de parkeerplaatsen... Mijn dochter heeft ontdekt dat ze op het voetenbankje kan klimmen, dus is nu nog gevaarlijker geworden! Ze gaat ook steeds vaker los staan, ze laat dan gewoon de tafel los! Alleen als ze dit door heeft, schrikt ze en valt op haar kont... En ik heb mijn fiets eindelijk binnen! Gisteren al even een mini stukje gefietst, geweldig! Moet nog wel wennen aan op- en afstappen, maar zal vast snel gaan...
Elaysa gaat ook af en toe los staan maar heeft ze totaal niet in de gaten haha. Ik vraag me af wanneer ze gaat lopen. Ze loopt nu echt overal langs. Banken tafels kasten zelfs langs de muur Nog 2 nachtjes slapen en dan voor de 1e keer met mijn gezinnetje naar centerparcs. Ik heb er zo'n zin in! Kan me er nog niks van voorstellen. Trouwens ook raar ik moest me net opnieuw registreren en kon ook niet meer reageren in dit topic. Hadden ze blijkbaar een verkeerd email adres en had ik het juiste gestuurd en werd mijn account weer geactiveerd.
Hier loopt Thijn nog niet overal langs. Maar betrap hem steeds vaker op stapjes langs de tafel. Was net bij mn zus en haar zoon, zes weken ouder dan Thijn, klimt nu overal op. Ben benieuwd wat ons dan nog te wachten staat.
Femke is nu bezig met zich over al aan op willen trekken. Lukt alleen nog niet zo goed hihihi! Auto is zo goed als ingepakt dus verder nu rustig aan doen en morgen ook op ons gemak opstaan. @steenbokje: fijne vakantie!!
Hmmmm... Heb net wat bruin bloed verloren, met afvegen. Geen idee wat dit betekend. Hoeft niks te betekenen, zolang het niet doorzet toch? We gaan het zien. Als het hek niet van de dam is morgen dan ga ik voor de zekerheid toch nog even testen. Maar ga er vanuit dat het negatief is. Kan ik lekker wijntjes drinken en brie eten en eens kijken hoe vruchtbaar de lucht in Frankrijk is hahahah !!!
Bij Chloë verloor ik steeds bloed in het begin. Daardoor bij gynaecoloog geweestom het in de gaten te houden maar m'n meisje is ondertussen al 2,5 jaar Owwww wat spannend! Wel even testen hoor wij zitten ook in spanning enne brie en wijn kun je genoeg drinken/eten over 9 maanden
Whahahaha!!! Ik zal voor jullie testen goed?? . Het voelt heel dubbel. Heb geen ongi buikpijn, maar verlies wel bruin bloed. Heb vanavond, sinds maandag, weer een kopje koffie gedronken en ben echt mega misselijk... Nog een dagje slapen en dan zullen we het weten . Truste allemaal!