Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zo ik heb net een bord frieten en een frikadel op. Had mijn man naar de frituur gestuurd. En ik ben zeker weten niet zwanger. Slecht hè :D ach blijkbaar kan ik de hele week ongezond eten en gewoon een halve kilo afvallen. Weeg nu 1.2kg minder dan dat ik woog toen ik zwanger raakte ;)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Whahahaha!!! LEKKER!!! Wou dat ik dat ook kon zeggen. Hier wisselt het nog al. De ene week zit ik op m'n oude gewicht, de andere week weer een kilo er boven. Heb eigenlijk niet zo veel zin in m'n bikini... Voel me nog een beetje onzeker wat dat betreft. Maar kan er niet onderuit hahaha!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Helaas pindakaas dames. Het het is van de dam :D. Maar geen nood, onder het genot van overheerlijke Franse wijn en een toastje brie ga ik eens bekijken hoe vruchtbaar de Franse lucht is hahahah!

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jammer Siertje.
    Maar lekker genieten van brie en wijn ook fijn! En duimen voor vruchtbare Franse lucht!!! Leuk verhaal voor je kinderen later zwanger geworden in Frankrijk;)!
    Hele fijne vakantie.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Haha! Klopt teske. Er is al zo een verhaal in onze familie. Mijn broer is vlakbij Fréjus verwekt :D ;) :p. Dus wie weet zet de traditie zich voort hahaha!!!

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Jammer Siertje, maar nu wel lekker zuipen! ;)

Ik heb hier mijn laatste pil gehad, ben benieuwd of mijn lichaam het weer snel oppakt. (Ook al kijk ik niet uit naar de menstruatie... ;))

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv ben jij al verder in je zoektocht naar een autostoel? Ben benieuwd. Ik vind het maar lastig. Ook omdat Thijn erg smal is. We hebben nu een achterwaartse stoel, maar hij vult hem niet goed genoeg. Maar zn maxi cosi wordt wel wat kort ondertussen.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb het voor eventjes opgegeven... ;)
    Hier zal het ook eerder door de lengte komen, ze heeft nu nog zo'n 4 cm te gaan denk ik. Maar ik houd haar wel zo lang mogelijk in de maxi-cosi, in dit tempo gaat ze pas over als ze anderhalf is! :p

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nog even een vraagje wbt centerparcs, babybedje zit daar een fatsoenlijke matras in? En een lakentje? Of moet ik dat allemaal zelf meenemen?

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij hadden een prima ledikantje met matras, ga er vanuit dat dit bij elke centerparcs er wel is.
    Je moet wel zelf alle beddengoed meenemen! Dus hoes voor om de matras, laken en evt deken.

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh ok! Ook voor ons zelf dan?

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je kon bij het boeken ervoor kiezen, kost dan wel extra. Dus moet je ff nakijken of je dit erbij hebt geboekt of niet... Zelfde geldt voor handdoeken- en keukenpakket.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier hebben we helaas geen cm meer over. Probeer t zolang mogelijk te rekken. Maar vrees 1 groeispurt en hij is er uit gegroeid. Lastig lastig. Was namelijk erg blij met de achterwaartse stoel. Maar houd te veel ruimte over met de gordels. Dan kan ik denk ik beter een goed zittende voorwaartse stoel nemen.

14. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    @Siertje : Aaaah jammer zeg!
    Hopelijk is de lucht in Frankrijk flink vruchtbaar :p

@ Teske :

Het is zwaar , nu nog , komt door de gebroken nachten.
    Verder is het echt genieten en hou ik van allebei evenveel.
    En hoe de oudste met haar zusje omgaat is zóóó leuk.
    Handje vasthouden en heel geintresseerd naar haar kijken.
    Maar ook een pruillip trekken als haar zusje huilt "Ik ben ook zielig":cool:.

En van de week trok ze een keer aan haar haar , oeps!

Maar echt , Heerlijk...
    Zou niet anders meer willen :D

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Zo dames. Wij zijn in ons hotel in Lyon. Hebben bijna 900 km gereden in 10 uur (incl pauzes) lekker doorgereden dus hahahah! Femke heeft het SUPER goed gedaan. Alleen het laatste uurtje was ze het zat, maar dat vind ik niet zo gek. Gelukkig was Bumba er op de iPad ;) :D. Net lekker gegeten en zo vallen denk m'n luikjes dicht want het eerste wijntje zit ( en hakt ) er al in hahaha! Morgen nog een km of 400 te gaan en dan zijn we er.

@ongesteld: dit is echt wel een ongesteldheid met slijm en al. Dat kan je toch niet hebben als je zwanger bent? Heb echt totaal geen buikpijn meer en het is zeker niet meer als één tampon geweest vandaag. Stom he? Dat je dan toch een soort van twijfelt :). Heb de test ook niet mee genomen. Maar heb met ml afgesproken dat als de ongesteldheid morgen weg os, dat ik dan, voor de zekerheid, toch een testje ga doen.

@nmv: ben benieuwd hoe lang het duurt voor je cyclus weer op gang is :).

Fijne avond allemaal en slaap lekker straks!

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Fijn dat de rit goed is gegaan zeg. Haha 900 km. Lekker doorgereden. Wij zijn ter hoogte van Lyon gestopt;).
    Succes morgen met het laatste deel. Hoeveel uurtjes nog?

Oeh toch nog spannend dus. Ben benieuwd.

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jacq ja zwaar qua gebroken nachten kan ik me indenken ja. Hoewel Thijn nu weer even goed slaapt 's nachts.... Is t altijd maar weer de vraag hoelang dat zo blijft.
    Wel super leuk zeg om ze zo samen te zien lijkt mij. En niet heel veel leeftijdsverschil. Ook leuk!

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gebroken nachten ik ken ze!!! Vrijdagnacht zijn ze uit logeren geweest en daar mag ik nu voor boeten. Vanaf 00,30 elk uur eruit! :( vooral chloë kan echt niet tegen al die onrust. Zij moet ook echt wennen aan meer opvang/oppas dagen. Ze is overdag zoooo mor dat ze op de bank in slaap valt. Kyan slaapt door onrust vooral overdag minder. Snachts is het altijd rond 5.00 maar hij ligt er wel al om 18.30 in...

Ik ben echt gesloopt...

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als je een goede stoel hebt gevonden, laat het me dan weten! Ik heb hier ook een smalle... ;)

@Jacq, zo te lezen vind je het idd heerlijk! Fijn dat het zo goed gaat! Al moet ik er niet aan denken om er nu al een kleintje bij te hebben, heb nu mijn handen al vol aan 1! ;)
    @Siertje, succes met het laatste stuk vandaag.
    @Maggie, ik zalvoor je duimen dat ze snel hun ritme vinden en dat jij ook weer heerlijk kunt slapen!

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Balen Maggie van je nachten. Hopelijk snel weer in het ritme.

Nmv we gaan vrijdag passen. Ik houd je op de hoogte.
    Wat voor kleding vind je fijn met jouw smalle meisje? Qua broekjes. Hahah wij gaan hier altijd voor de baggy look;)!

Steenbokje heel veeel plz op vakantie.

Siertje, laatste stuk rijden vandaag!!!
    En en en ben je ongesteld of wordt het toch een test. Ik ben zooo benieuwd. Ik wou dat ik nu al kon gaan voor een tweede.

Deel Deze Pagina