De laatste tijd heeft ze vaak een soort leggings aan, maar dat is denk ik iets minder geschikt voor een jongen... Ik merk wel dat de A-merken vaak iets beter aansluiten, denk hierbij aan Noppies en Feetje. Maar die vind ik zelf vaak veel te duur.
Vandaag even een paar heerlijke momentjes gehad 1. Vanmorgen heerlijk met Kyan 15 minuten rustig tv gekeken hij zit nooit stil morgens is ons knuffelmomentje zoooo fijn! 2. Kyan lag op bed, chloë op iPad op ons bed en ik kon heerlijk douchen! Normaal is het altijd zo gehaast en nu kon het lekker rustig! (Deur van badkamer stond open en het is niet zo groot boven dus kon alles horen) 3. Kyan pakte net z'n care auto (loopwagentje) en ging er snel vandoor lopend!!! Ik moest keihard lachen want hij had het wagentje over dwars en ging beetje scheef hihi! Trotse mama! Fijne merken: broeken en shirts vind ik name-iT erg fijn. Ook shirts van feetje, Dirkje vind ik fijn. Kyan heeft een bolle buik en dan zijn elastische kleding erg fijn! Maar ik heb ook shirts en vestjes van wibra ook fijn. Voor chloë heb ik ook kleding van v&d It ook lekker en blijft ook wel mooi. Broeken van bfc vind ik ook erg fijn.
Noppies vind ik fijn. Van name it alleen zachte broekjes. Bfc ligt aan het model. Mexx valt ook wel smal. Jøttum en vingino maar alleen via mp. Blijft soms lastig. Hier moet er verstelbaar elastiek in zitten dan kan hij strak worden gemaakt.
Lieve dames, even 10 min gratis WiFi . Echt ongi dus lekker aan de wijn en de brie . Rond drie uur waren we bij de caravan en hadden we ook boodschappen kunnen doen. Nu even het zwembad bekijken . Doeiiiiiiiii
Hihi wie weet doet die brie en wijn heel veel goeds! Geniet er in ieder geval met z'n drietjes! Even een vraag.... Jullie kleintjes zijn nog niet zo oud, van anouk wel , maar misschien hebben jullie een goed idee. Chloë zit heerlijk in de peuterpuberteit en is van zichzelf al een pittige dame en nu in peuterpuberteit en vermoeidheid is zo soms nog pittiger. Erg lastig vind ik het soms hoor Pfff. Ik vind het zo irritant dat Chloë niet komt als ik vraag of ze komt. In huis, in de winkel, op straat, bij anderen. Als mevrouw de kop verkeerd heeft staan komt ze gewoon niet! Eerst telde ik tot 3 maar dat helpt niet meer. Ik vraag het haar nu netjes, daarna strenger en vervolgens geef ik aan dat als ik haar moet halen het te laat is en ze in de hoek moet. Vanmiddag heb ik haar dus in de hoek gezet schreeuwen niet normaal!!! Arme buren te streng? Iemand andere oplossingen? Soms echt zooooo lastig
Hier ook weer even wifi. @siertje. Jammer maar wel lekker genieten van je wijntje en de brie Kleding. Hier heel veel z8. Is heerlijk zacht maar valt wel groot. Verder name it omdat wess lang is. En bfc en zeeman. @maggie. Hier ook hetzelfde probleem hoor. Bij ons moet ze op de trap als ze "stout" is. Luisteren doet ze over het algemeen wel maar ze kan soms hysterisch zijn. Moet haar dan echt weer tot de aarde roepen. Mij aan laten kijken en rustig toespreken en haar rustig maken. Daarna luistert ze wel maar ik weet dat het een fase is waar we doorheen moeten. Maar gillen buitens huis accepteer ik idd ook niet. Hier eindelijk aan het genieten. Zwembadje stadje in gisteravond kinderkermis. Vond lenthe hysterisch geweldig . Morgen vertrekken de vrienden waar we mee zijn en dan hebben we nog een weekje met zijn 4e. En ik begin inmiddels een veetje bruin te worden . Fijne avond allemaal.
@ Teske : Gelukkig is het alleen de jongste. Maar gemiddeld 1 a 2 keer eruit in de nacht en dan toch al gauw een uurtje bezig. En smorgens natuurlijk de oudste dus ja , dat is wel even zwaar. Maar de jongste is alweer 6 weken , voor je het weet krijgt ze de eerste hapjes alweer Vanavond gingen de oudste en ik samen haar zusje uit bed halen , beide kregen ze een fles. Dus de oudste even in het ledikant gezet zodat ze naar haar wakker wordende zusje kon kijken! Vingertje aanraken , buikje aanraken , klein zusje huilen...... Oudste kijkt naar mij , weer naar haar zusje en weer naar mij : Kreeg een pruillip en hoppa : Waren ze samen aan het huilen Het is zoooo leuk!! @ Maggie : Ik herken het met uit logeren gaan. Had de oudste toen ik moest bevallen een paar dagen naar mijn ouders gebracht. Ze deed in de middag altijd slapen bij mij maar bij mijn ouders dus niet. Heeft echt een aantal weken geduurd voor dat er weer terug in zat. Gelukkig slaapt zij wel door de hele nacht. @ Nmv : Hihi , Het is ook best pittig hoor. Al had de jongste er nog niet geweest dan had ik ook nog even gewacht. Aan het eind van de dag ben ik blij als ze beide even slapen.
Zo, hebben toch maar een wifikaart gekocht . Zo slecht, maar kan niet echt zonder jullie hahahah! Hebben nu op de camping wifi, wel maar een apparaat per keer dus Sietse en ik wisselen elkaar af. @heen reis: alles is gelukkig goed gegaan. Vandaag rond half 10 vertrokken en waren al om 13:30 bij de camping, maar zijn gelijk door gereden naar de Carrefour. Ik word altijd helemaal hor en dol in zo een toko! Zo groot, zoveel mensen pffff... En dan toch nog wat vergeten, lol. Was trouwens een goede zet, een hotel overnachting. Denk dat we dat ook voor de terugweg gaan regelen. Goed slapen en goed ontbijt. Daardoor vandaag een stuk minder gaar. Morgen een bijkom dagje. Veel ritme en structuur, zal de kleine meid goed doen denk. @stacaravan: super goede stacaravan. Helemaal nieuw, strak en netjes. Verduisteringsgordijnen en horren. Femke is wel een beetje uit haar doen. Is al twee keer krijsend wakker geworden. Normaal zijn we wat strenger en laten we haar ook wel even een beetje huilen (gebeurd bijna niet), maar wil haar nu zeker laten weten dat wij er zijn en dat ze veilig is. Dus lichtje aan, uit bedje en troosten. Dan rustig er weer in, speen erbij, lichtje uit en gelukkig slaapt ze weer. Is wel mega warm in de hut... . Vanmiddag ook even gezwommen. Mooi en groot zwembad met een baby badje, maar ook een bad dat afloopt tot 160 cm. Daar hebben we ook nog even gezwommen, net als bij de zwemles. Spartelen dat ze deed!!!! Echt wel trots . Ik besefte me, terwijl ik me mega ongemakkelijk voelend in een bikini in het zwembad, dat ik echt gezegend ben met Sietse en onze mooie lieve dochter . Stiekum ga ik dan een soort van twijfelen... Moet ik dit "verstoren" door nog een kindje te willen? Stom he . Maar het antwoord is ja. Is geen verstoren, is verrijken. Onderweg wel al nagedacht over hoe het dan zal gaan.... Pfffff... Nig meer geregel en spullen mee hahaha! Maar goed lieverds, ik ga zo lekker slapen want die kleine meid is natuurlijk weer vroeg wakker . En die wijntjes smaken heerlijk!!!
@maggie, ik denk dat ik ook zoiets zou doen... Waarschijnlijk leert ze het snel genoeg. Anouk, geniet nog van jullie laatste weekje! Haha Siertje! Geniet er maar lekker van!
Siertje geniet er lekker van! Ik wil ook wel weer naar Frankrijk. Anouk nog een fijne laatste week. Blegh weer aan het werk
Lol! Zat een beetje op m'n praatstoel gister geloof ik @teske: werk ze maar weer. @hier: goed geslapen en heerlijk buiten ontbeten en gespeeld. Femke heeft de afgelopen twee dagen een Olvarit potje gehad. MAN WAT GAAT ZE DAAR VAN STINKEN!!!!!! Echt niet normaal! Hebbe de Beaba meegenomen dus Sietse is potjes aan het maken voor d'r. Even een vraagje. Hoe doen jullie dat met kruipen op de stenen? Hebben voor de caravan en stenen stoepje, maar is te warm voor een lange broek of zo. Maar kruipen is zo niet echt fijn... Dan maar leren lopen? Hahahah! Fijne dag vandaag!
@siertje, ik legde vaak een kleedje neer of deed toch een (dunne) lange broek aan... Vanmorgen komt mijn dochter naar me toe gelopen achter de koe (= loopfietsje), ziet dat ik wat aan het eten bent en wil dus ook wat. Ze houdt zich vast tussen bank en voetenbankje en zet haar voeten op de koe... Tadaa! Ik ben er! Zit ze op de bank! Moet niet gekker worden hier!
Klinkt erg lekker daar in Frankrijk! Ik wil ook weer op vakantie! ik zal ook een dunne broek aandoen denk ik. Hihi Nmv nu wordt het helemaal gevaarlijk leuk hoor!! Jacq is de jongste alweer 6 weken??? Dat gaat echt snel!! Ik wou vandaag een rustige dag voor de Kids. Lekker thuis spelen en beetje wandelen. Dat gaat niet meer lukken! M'n vader kwam langs en m'n zusje en zwager. Gezellig maar wel druk. Dan vanmiddag lekker rustig aan. Ik hoop dat Kyan een beetje kan slapen.
Kleedje hebben we liggen, maar daar zit ze natuurlijk niet zo heel lang op hahah! We kijken morgen wel. Just my luck... Camping heeft maga hoogteverschillen en dus stijle wegen... Is niet leuk met een kapotte knie . Ben blij dat ik niet voor de vakantie ben geopereerd want dan had ik echt geen kant op gekunt! Verder is het hier heerlijk!!! Jullie zijn van harte welkom maggie !!!!
Mogen wij ook op visite komen Siertje? Jacq alweer 6 weken. Tijd gaat snel zeg. Zo hier weer een paar uurtjes gewerkt. En weer bergen werk rijker. Heel fijn als iedereen alles op je af schuift omdat je nog niet zo veel te doen hebt. Worden er bij jullie al woordjes gezegd? Hier nog niet echt. Wel veel kletsen en af en toe komt er iets voorbij wat op een woordje lijkt. Maar over het algemeen zegt ie vrij weinig voor iemand die veel praat!
Hier ook een echte kletskous en regelmatig komt er papa en mama voorbij en zelfs opa, bah en koe. Alleen zegt ze dit nog niet gericht...
Gaat snel heh. Is echt niet normaal! Ze is nu precies 1 maand , 1 week en 6 dagen oud. De tijd vliegt. Ze ligt net op bed en moet nu nog eten Vandaar dat ik even snel reageer want ik hoor haar ook alweer huilen. Vandaag ook weer ongesteld geworden. Wat heb ik dat gemist zeg de afgelopen 21 maanden [ NOT ] .
Hoi Even een berichtje vanuit ons vakantiehuisje gaat hartstikke goed met de kleine en de hond. Echt heerlijk in de natuur hier. Vandaag lekker gaan zwemmen wat een pret! Morgen gaan we naar plopsa indoor. En ze heeft een fietsje van little tikes gekregen dus die vandaag uitgeprobeerd. Zo leuk, vond haar zo stoer erop Hier wordt er nog niet gepraat, als ze iets niet wil zegt ze wel neeneenee en maaammmmmaaa komt voorbij als ze huilt maar echt gerichte woorden nee. Ze is wel een echte kletskous maar dan wel in haar eigen brabbel taaltje.
Ik kom eraan siertje hihi ik zou willen dat het kon maar helaas Manlief is de gelukkige nog 4 weken en dan zit hij een week in Japan en ben ik alleen een week Vanavond lekker weer avondje yoga! Fijn om even je lichaam te strekken en ohoh wat ben ik een stijve hark Vandaag heerlijk genoten van m'n kids. Zulke leuke filmpjes kunnen maken! Ze waren aan het stoeien met hun grote knuffelberen. Chloë houdt van stoeien en lekker wild doen maar Kyan doet net zo hard mee Ook aan tafel weer lekker lopen donderjagen zoo leuk! Het wordt nu Kyan steeds meer kan nog leuker met 2 kids! Genieten! Kletsen: dada,hadada dat komt hier voorbij zwaaien kan hij nou wel en nee schudden Chloë wordt nu al paar avonden rond 21.30 uur bezweet huilend pratend wakker. Waarschijnlijk van nachtmerries. Zoo sneu ik zal dan graag weten wat het is maar ja daar kom je niet achter. Nog ff neuzen op iPad en naar bed! Vakantiegangers veel plezier nog!