Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja teske en nmv maandags ben ik vrij. Moet alleen even auto regelen maar dat moet goedkomen hoop ik

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik zag naar de babyproof schoentjes van shoesme te kijken. De bunnies klinkt een beetje hetzelfde nmv.

Ja jammer idd dat we ver uit elkaar wonen.

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Klopt aapie heeft alleen leren slofjes maar zolang het bij wat pasjes rond de tafel blijft en wat stapjes aan de hand dan vind ik ze erg fijn. Bij Lenthe heb ik haar pas pas echte schoentjes aan gedaan toen te goed kon lopen. Voordeel bij haar was was dat ze in de zomer ging lopen dus veel blote voetjes. Mhhh moet toch eens kijken voor Wess.

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier doet ze zwaaien, in de handjes klappen, handjes op het hoofdje, dingen aanwijzen en kusjes geven. En op haar eigen manier knuffelen, dan duwt ze haar voorhoofd tegen je aan en dan knuffelt ze met je zo lief!

Hier eet ze s morgens 2 boterhammen of een bord pap. En s middags 2 boterhammen en een banaan.

Gisteren zijn we toch even geschrokken! Vakantie verliep prima, we waren net naar plopsa indoor gelopen. Stonden in de rij te wachten toen mijn schoonmoeder zich ineens niet goed voelt. Dus toen we binnen waren is ze op een bankje gaan zitten maar ze ging al meteen liggen. Naar ehbo gegaan daar aangekomen ging het steeds slechter. Ze crepeerde letterlijk van de pijn. Ambulance gebeld, kwamen eerst 2 artsen maar die besloten al snel dat ze naar het ziekenhuis moest. Dus grote ambulance en hup op de brancard daar ging ze. Dus wij allemaal verslagen terug naar het huisje. Haar man dan mee. Werd ze naar ziekenhuis Emmen gebracht. Wat bleek nou had ze blijkbaar een aanval van galstenen?!
    Dus gisteren beroerd geweest en veel zware pijnstillers gekregen en alleen maar geslapen. En vandaag voelt ze zich weer helemaal goed gelukkig! Dus vandaag gaan we nog even lekker zwemmen en vanavond pannenkoeken eten en morgen alweer naar huis.

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dat is schrikken zeg! Wel fijn dat het nu weer beter gaat! Nu lekker genieten van laatste dagje veel plezier nog met z'n allen!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @extra date: idd jammer. Maar ik ben er echt bij hoor de 23e november. Dat sowieso. Is alleen even de vraag of ik zelf kan rijden of dat Sietse mee gaat. Maar dat zien we tegen die tijd wel.

@anouk: heerlijk om te zien als ze zo, ineens, van die stappen maken!! Lekker van genieten!

@steenbokje: jeutje!! Dat is schrikken!! Gelukkig gaat het weer beter. Geniet nog lekker van jullie laatste dagje :).

@schoentjes: hier ragt Femke haar lederen slofjes helemaal af met kruipen hahaha! Tijgeren is zo goed als van de baan en ze begint zich steeds aan alles op te trekken. Is zooooo mooi om te zien! 😍 ik wil voor haar verjaardag een paar mooie slofjes/ schoentjes vragen. Zag vandaag van die super gave, knal roze tijgerprint, adidasjes met zacht zooltje. Mocht ze niet kopen van Sietse :(. Misschien koop ik ze later nog wel, gaan deze vakantie vast nog wel een keertje naar de Carrefour ;). Morgen gaan we met de boot naar St Tropez. Ben benieuwd, geen idee wat ik ervan moet verwachten. Heb een leuke fietsroute naar een soort parkje en misschien gaan we ook nog een keertje naar een dierentuin. Helaas gaat het met m'n knie best slecht :(. Camping heeft super stijle wegen door het vele hoogteverschil en dat vind ie echt niet leuk. Veel m'n brace om dus. Femke doet het verder zo onwijs goed! Hebben gister een baby float gekocht. Ze vind het geweldig!! Lekker ding is het.

Nou dames, ik ga ff lekker douchen en vroeg m'n bedje in. Slaap lekker allemaal!!

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Hoe is het daar?

Hier een ventje dat erg veel slaapt. Woensdag al 4 uur overdag geslapen. Donderdag tot 08.45 geslapen. En vandaag om 07.30 wakker en van 08.30 tot 09.30 weer geslapen. Zal het wel nodig hebben ofzo. Hij is nu wel weer vrolijk.

Steenbokje jullie op naar huis?

Siertje wel balen van je knie. Maar volgens mij hebben jullie het daar verder erg lekker.

Hier gisteren goed nieuws gehad. Ik ga onder begeleiding van fysio beginnen met fitness. Over 3 maanden moet ik al een heel eind zijn. En dan gaan we kijken of we voor een tweede willen gaan!! Dus december/januari mss al!!

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dat is goed nieuws Teske!

Wij zijn onderweg naar huis ja. Even in Enschede gestopt bij mijn schoonzus en nu hup naar Sittard.

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeej! Das super goed nieuws teske!!

@hier: m'n beste vriendinnetje is zwanger van de tweede!! Kreeg net een appje. Ze wilde het graag persoonlijk vertellen, maar het kwam er niet van helaas. Ze is nu 9,5 week zwanger en 13 april uitgerekend. Echt zo super leuk!! Vanochtend naar St Tropez geweest. Leuk hoor, al die mega grote boten, maar verder echt niet boeiend :). Nu lekker bij het zwembad in de zon.

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goed nieuws Teske! :)
    En dat is leuk nieuws Siertje, een mogelijke speelvriend(in) voor jullie 2e? ;)

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Steenbokje, hoe gaat het met je schoonmoeder?

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wie weet :p. Tussen Stan en Femke zit 9 maanden.

@hier: is het gek als ik zeg dat ik vakantie met een kindje vermoeiend vind :)? Ze heeft nu twee nachten dat ze, ineens, midden in de nacht, huilend en in paniek wakker word. Duurt dan ook echt wel een uur voordat ze weer slaapt. Snap er nik van. Nu ligt ze al ruim een uur in de auto te slapen. Gingen boodschappen doen en ze sliep binnen een minuut op de terug weg. Hebben de deuren open gezet (auto staat in de schaduw) en hebben haar maar laten liggen.
    Heb ff een emo dipje denk :). Maak me om alles druk, ben mega onzeker over m'n lijf, vooral in een bikini. Heb nog niks gehoord over m'n contract enz enz. Hopelijk vannacht goed slapen, dan ziet de wereld er ook weer anders uit hihi!

@steenbokje: hoe gaat het met he schoonmoeder?

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier even een vraagje. Femke wilt liever niet kruipen op een ruwe ondergrond en gaat dan op handen en voeten staan/lopen. Doen jullie kleintjes dat ook?

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed nieuws teske! Spannend! En lekker zo'n ventje lekker veel slapen. Hier komt dat nooit voor hihi

Wat leuk nieuws siertje! Wie weet samen zwanger! Is toch leuk? En Femke lekker aan het kruipen? Wat goed! Kyan houdt het bij tijgeren. Hij doet een paar stapjes kruipend maar daarna weer snel tijgeren. Grappig om te 'zien' hoe ze zich allemaal anders ontwikkelen!

Vandaag een heerlijk stuk gefietst met de kids en ml. Erg gezellig! Daarna even bij een nieuwbouwproject wezen kijken wat we erg interessant vonden. Mooi huis maar grootte beneden valt een beetje tegen. Of we willen teveel :p funda --> gemeente Hengelo nieuwbouw medaillon type sleedoorn. Allebei willen we graag verhuizen maar we weten niet wat mogelijk is. Ml heeft nu 2 jaar eigen bedrijf en als het goed is moet je 3 jaar cijfers laten zien bij bank :( Binnenkort eens afspraak maken voor alle mogelijkheden.... Ik wil eigenlijk heeeeeeeel graag naar een mooi licht, ruim huis dat af is en waar ik een fatsoenlijke plek heb voor de was en een ruimte voor de kids om te spelen :D maar ja we zullen zien hihi

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Siertje, bij een harde ondergrond gaat onze meid vaak op 1 knie en 1 voet verder... Ziet er leuk uit toch? ;)

En ik zei toch dat ik toe was aan vakantie toen we daarvan terug kwamen? :p

Pfff! Ik moet uitzoeken hoe het werkt met cpo (collectief particulier opdrachtgeverschap) om subsidie te kunnen krijgen bij ons nieuwbouwproject. Wat een gedoe! Iemand ervaring mee? :)

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihi! Zei vanavond tegen Sietse: zo, deze dag ook weer overleefd :D hahahah! Het is echt heerlijk, maar een klein beetje intensief. Vind het wel super gaaf om te zien hoe Femke, in een paar weken tijd, zo veel sprongen maakt qua bewegen. Sinds vandaag vind ze het ook leuk om wat stapjes, aan onze handen, te maken :cool:! Hihihi, kleine meisjes worden groot :).

@nmv: sorry, geen ervaring mee. Vind het echt super stoer dat jullie dit gaan doen! Petje af :). Wat Femke doet, doet mij denken aan jungle book. Als mogly gaat "lopen" als een beer hahaha! Lekker die dikke kont in de lucht en gaan met die banaan :D.

@maggie: ik begrijp je helemaal! Wilde even kijken, maar het internet is niet super, funda bleef hangen ;). Ik kan ook bijna niet wachten tot we in het nieuwe huis kunnen wonen. En het duurt nog zo lang! Hahaha! Hier staat ook vaak de was in de woonkamer. Zou zo blij zijn als dat straks lekker op zolder staat/hangt :D.
    Bij ons zijn afgelopen woensdag nieuwe foto's gemaakt van de tuinen. Sietse is met een hoge drukspuit in de weer geweest en we kwamen er achter dat de tegels in de achtertuin roze en geel waren ipv grijs hahaha! Ook het hek is opnieuw geschilderd. Ziet er zo veel strakker uit. Nu de prijs nog wat omlaag en dan hopen dat we het snel gaan verkopen.

Nou lieverds, ik duik zo m'n bedje weer in. Morgen nog een dagje rust en zwembad en dan maandag naar Cannes of Nice.

Slaap lekker allemaal!!

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Even ego berichtje van mij..

Sinds donderdag avond was elaysa heel huilerig en hangerig, moeilijk slapen en veel bij mij willen zijn. Dus dacht misschien weer tandjes. Sinds vandaag veel spugen en zure diarree en billetjes helemaal kapot. Zo erg dat er vanavond het bloed op stond. Zette ik haar in de douche bak met lauw water begint ze me toch te schreeuwen. Zelfs water deed pijn aan haar billetjes. Arm meisje, had zo met haar te doen. Heb ik haar lekker in dr nakie nog rond later kruipen. Heeft ze me 2x op de laminaat geplast hihi. Mijn arme muppie en krijgt ze maandag ook nog spuitjes :(

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @maggie, idd wij zijn boven ook erg klein. Beneden wel groot maar het was probleem is herkenbaar.

@siertje, hihi bij jullie ook al een meisje dat hard gaat ineens. Wess ook sinds we hier zijn heel snel. Hij heeft altijd een beetje achter gelopen maar ineens in een rap tempo zitten en optrekken en staan. Echt leuk.
    En canne en Nice erg leuk.

@steenbokje, ik had een paar weken geleden ook een kereltje met billen die al zeer deden als je ernaar keek. Wat hier hielp (als een speer) was maizena ertegenaan kwakken. Binnen 2 dagen zo goed als over.

@nmv, cpo Sorrie geen idee. Wist niet eens wat het was :)

Hier morgen alweer ons laatste dagje. Ik ga morgen vroeg met mijn meisje alleen nog even baar het strand (kan ml rustig alvast wat pakken als Wess slaapt) smiddags lekker zwembad en dan maandag morgen rijden we aan. We gaan dit keer halverwege een hotel aan doen.
    Ik hoop zo dat de terug reis korter en beter gaat dan die lange heenweg.

Kregen vandaag iig bericht dat onze auto gemaakt is en door de dealer al bij ons voor de deur is gezet. Kosten vielen gelukkig mee.

Nou dames nog even genieten hier en dan op naar hollandia.
    Slaap lekker

19. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    @nvm met mijn schoonmoeder gaat het goed, niks meer van te merken!

@anouk bedankt voor de tip, straks maar even bij de winkel halen dan.

@siertje leuk he die vooruitgang, bij Elaysa ging het ook ineens super snel, elke dag weer iets nieuws. Hier klimt ze nu met 1 been op de salontafel, nog even en ze zit erop hoor! Gek ding ;)

Mijn man en ik waren gisteren bezig met foto's uitzoeken van de kleine en we hebben de bevallingsfilm nog eens teruggezien. Zeg ik in een gekke bui oohhhh ik wil er nog 1! Kijkt ie me aan zegt hij; ik ook :$
    Ik zeg hou op want als je er te vaak over begint dan wil ik het straks nog echt ook haha. Nee ik moet er niet aan denken om weer zwanger te zijn en alle rambam wat erbij komt kijken. Maar een broertje of zusje voor Elaysa lijkt me dan wel weer leuk. Ze reageert zo ontzettend leuk op andere kindjes. Maar zolang ik de pil slik komt er hier geen 2e spruit ;)

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @steenbokje: WHAHAHAHAHAHA!!!!!! Fijn dat het weer prima gaat met je schoonmoeder.

Deel Deze Pagina