Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    @vlooien ja hebben wij hier na thijn zn geboorte gehad. Wordt je idd niet echt blij van.

Ego
    Pff zou mn schoonvader van het station halen. Maar meneer is voor de 100ste keer zn telefoon vergeten. Irritant. Nu sta ik al een uur op het station te wachten. Maar hij is nergens te bekennen. Baal hier zo van.

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh daar zou ik me ook gruwelijk op ergeren. Een uur wachten vinden ik meer dan genoeg. Ik ging fijn naar huis!

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhhh dat is irritant teske! En uiteindelijk 'gevonden'? Of ben je maarnaar huis gegaan?

Pfff jij ook al vroeg beneden steenbokje.. Ik zat ook om 6 uur beneden :( Kyan is zo gewend om er om 5 uur uit te gaan voor de fles nog even te slapen en normaal rond 7 uur wakker. Vanaf het weekend willen we hem geen fles meer geven om 5 uur. Het is gewenning en straks in de winter zie ik het niet zitten :p Pfff wordt heftig weekendje

Cadeautjes: ik heb zijn cadeaus ook al binnen :) via limango een houten loopkarretje (kangoeroe ) met blokken erin en een houten vormen boerderij.
    Leuk zo'n stoeltje! Kan ze mooi in zitten! En poppen zijn vaak een succes bij meisjes! Leuk leuk!

Vlooien: dat is een nadeel van dieren :( gelukkig wel wat aan te doen! Hopelijk zijn ze snel weg!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @cadeautjes: heb nog niks en zou het ook niet weten eigenlijk :). Vind zo een houten loopwagentje erg leuk. Denk dat er veel cadeaubonnen van de H&M, c&a, prenatal, Hema, Bart smid en Intertoy's gevraagd gaat worden.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @cadeautjes: heb nog niks en zou het ook niet weten eigenlijk :). Vind zo een houten loopwagentje erg leuk. Denk dat er veel cadeaubonnen van de H&M, c&a, prenatal, Hema, Bart smid en Intertoy's gevraagd gaat worden.

@slapen: hier echt DRAMA vandaag!!!! Ze heeft overdag 1 uur geslapen :$. Ze was best vrolijk hoor, alleen ik niet. Wilde graag even plat aangezien m'n knie het in Cannes begaf. Maar dat zat er dus niet in :(. Ach, nu ligt ze lekker te tukken, hopelijk tot morgen ochtend een uur of negen :p!

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Niet te geloven slaapt mijn dochter door en ik lig al een halve nacht wakker, weer van die rot nachtmerries.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaai steenbokje niet leuk! Hopelijk nog kunnen slapen?

Hier werd Kyan om 5.25 uur wakker en besloten om alvast te beginnen met laten huilen omdat het puur gewenning is zo vroeg wakker te worden. Opzich viel het mee wat volume betreft. Bij elkaar een uur lang bezig geweest. Huilen, mopperen, stil en zo ging het door. Hij kwam niet in slaap. Uiteindelijk net de fles gegeven. Als hij maar leert voor 6.30 krijg ik geen fles dus kan ik net zo goed blijven slapen :D dat hopen we ;)

Ben alleen wel stuk!!!!

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ja hier is ze ook steeds vroeger wakker. Ben om half 5 in slaap gevallen en om half 6 was ze alweer wakker. Ook steeds terug gelegd en om half 7 wilde ze echt niet meer.

Ik kreeg trouwens een advies van een vriendin om haar nog maar 1x te laten slapen. Dus s morgens niet na het ontbijt nog eens terug te stoppen maar te wachten tot 12 uur een haar dan een lange ruk te laten maken van 2/2,5 uur. En dan is ze om 7/half 8 echt moe. Ze zegt ze is bijna een jaar dus dat moet makkelijk kunnen.
    Moet zeggen dat er de laatste tijd geen schema meer is voor het slapen en ze veel overdag slaapt waardoor ik haar dus s avonds echt niet meer het bed in krijg. Dus misschien is dit wel de oplossing?

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @steenbokje: is zeker het proberen waard! Femke is nu terug van drie naar twee slaapjes. Een gaat echt nog niet lukken want ze is niet te genieten in de ochtend als ze moe is :D.

@hier: nog maar twee daagjes... Vind het eigenlijk niet zo erg :). Heb wel weer behoefte aan m'n eigen huisje en bedje enz. Al ben ik niet echt uitgerust hahah! Wat een ander soort vakantie is dit. Super leuk, maar best vermoeiend en intensief :). Vanmiddag nog even naar het zwembad en dan vanaaf en morgen alvast beginnen met inpakken zodat Sietse alles in de auto kan gooien. Morgen avond als afsluiter lekker uit eten :D. Hebben voor zondag avond een hotel in Luxemburg geboekt. Zo hoeven we maandag nig maar een paar uurtjes en zijn we thuis.

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier lukt het blijkbaar ook niet haha om 9 uur vanochtend viel ze gewoon voorover in slaap op de bank! Dus heb haar in bedje gelegd en ging ze zonder te huilen op haar zij liggen, knuffeltje erbij en slapen. Heeft ze toch nog echt nodig dan. Misschien de middag inkorten.. weet het ook niet.

Ja kan ik me voorstellen op gegeven moment is het ook wel lekker om weer terug naar huis te gaan. Geniet er nog van :D

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier zitten we al vrij lang op 1 dutje overdag! Maar dit verschilt echt per kind.

Hier is het de laatste tijd drama als ik 's avonds er niet ben. Ze is een flesweigeraar geworden en ook wil ze absoluut niet slapen als ik er niet ben! Gisteravond had ik een wedstrijd, dus was niet thuis. Ze wilde niet drinken en ze was al een uur aan het brullen toen mijn man mij belde. Ik heb kunnen regelen dat ik op tijd naar huis kon. Toen ik eindelijk thuis kwam, was ze al ruim 2 uur aan het huilen! Ik had haar binnen 10 minuten in slaap... ;)
    Maar wat moet ik hier nou mee? Ze heeft 's avonds blijkbaar behoefte aan mama, niets anders is goed genoeg... :( Ik wil ook wel af en toe mijn eigen leven hebben! :)

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier ook aan het rommelen met slaapjes. Vorige week op 1 slaapje en nu weer terug op twee slaapjes. Maar vind ik ook nog wel even prima zo.
    Maar merk wel dat hij in de middag een stuk minder slaapt dan de ochtend.

Pff net alleen maar huilen. Dus snel in bed gelegd en binnen een minuut in slaap.

Schoonvader was gisteren een uur later dan gepland.

Ontzettend last van mn rug. Beetje een baaldag. Gelukkig is ml zo thuis. Nog een uurtje.

Nmv lastig flesweigeraar. Ik zou het nog wel even aankijken en proberen. Idd wel fijn af en toe iets voor jezelf! Wie weet gaat het volgende keer weer beter!

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    De laatste 4 keren was het mis... Gisteren was wel heel erg! Pfff! Ik mis op die momenten de uit-knop! :p

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hahaha! Die uit-knop miste ik gister middag :D. Hier vandaag al bezig aan haar tweede slaapje. Misschien toch wel moe na gister hihihi! Helaas is het ook vandaag regenachtig. Zijn even naar het zwembad geweest, maar er staat te veel wind waardoor het te koud is. Ze had helemaal blauwe lipjes toen ze bij me zat om op te warmen :). Morgen hopelijk nog een beetje zo, dat zou wel fijn zijn.

@teske: dikke knuf! Is niet leuk als je lijf niet mee werkt! Hoe gaat het nu bij de Fysio? Je ging nu toch beginnen met meer sporten?

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    @teske vervelend zeg van je rug!

@nvm vervelend hè. Die uit knop kan ik hier ook weleens gebruiken ;)

@flesje elaysa krijgt sinds 10 maanden al geen flesvoeding meer en sinds een week s avonds ook geen fles meer. Wel gewone melk maar uit een rietjesbeker. Ze hecht geen waarde aan een fles. Dus maar meteen afgeschaft.

@slaapjes ze heeft het toch echt nodig, heeft vanmorgen van 9 tot half 11 geslapen en ligt nu vanaf half 3 weer te slapen.

Zijn vanmiddag naar de stad geweest en hebben haar eindelijk oorbelletjes laten zetten. Mijn man wilde het al veel eerder maar heb het steeds tegengehouden. Nu wilde ik het ook wel voor haar 1e verjaardag dus toch maar gegaan vandaag. Ben wel bij een piercing zaak geweest waar ik me zelf ook heb laten piercen. Wilde het niet bij een juwelier laten doen. Papa is mee naar binnen gegaan ik durfde niet haha. Ze heeft even een kik gegeven toen het gedaan werd maar was meteen weer over. Toen mijn sm met haar naar buiten kwam (ik stond buiten te wachten, ben blokje om gegaan, held op sokken) was ze alweer vrolijk aan het lachen en vertellen. Heeft nog lekker een nijntje koek opgesmikkeld en is toen lief gaan slapen in de buggy. Vind het haar zo mooi staan :D

Durfde het eerst niet goed hier neer te zetten en durf het eigenlijk ook niet op fb te zetten bang dat ik wordt afgebrand. Maar mijn man zegt onzin is toch onze keuze laat mensen maar kletsen ;)

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier zitten we nog op 3 flessen zelfs. Ochtend middag en avond.
    Al moet ik zeggen dat de avond fles er eigenlijk al af kan. Hij drinkt dan hooguit 20cc. Lenthe heeft tot de 1.5 de avond fles gehad.

Wbt de slaapjes, iig de middagdutje van half 2 tot 4 ongeveer.
    Ochtend thuis en op het kdv een dutje maar als we weg zijn dan kan hij ook goed zonder. Is dan wel om half 2 afgebrand maar zeurd dan niet. Snachts slaapt hij sinds een paar weken van minimaal 19.00 tot 9 uur.
    Dus slaap komt hij niet gekost.

@steenbokje, groot gelijk het is jullie beslissing en laat andere mensen maar kletsen.
    Lenthe ik moet eerlijk zijn krijgt op haar 5e verjaardag oorbellen als ze dat wil. Maar dat is iets wat iedereen voor zichzelf bepaald toch!!!
    Iig niks van aan trekken hoor!!

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje, gewoon delen. Staat er lief! Weet niet of ik het zelf zou doen, maar zoals Anouk al zegt iedereen zn eigen keus! En t is niet dat je jaar wat slechts aan hebt gedaan! De foto op fb is wel leuk.

Hier nachten van 19.00-08.00 en vanmiddag van 10.15-12.30 en ligt er nu alweer vanaf 15.00 in.
    Was ook weer veel aan het huilen vandaag, dus nmv als je de uit knop hebt gevonden let me know;). Wel van iemand een heerlijk doekje te leen. Die kunnen we de komende tijd goed gebruiken. Zal zo eens een foto spammen.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Zal wel weer gekanteld zijn!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      1
  19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Koekkoek hihi heerlijk zo je kereltje bij je.

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Thnx dames dat is lief! X

Teske leuke foto, lief dat bolletje wat er zo achteruit piept.

Deel Deze Pagina