Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @steenbokje: staat haar leuk! En idd, goed dat je het gedeeld hebt!

@flessen: Femke krijgt 2 flessen nog van 210. Een rond een uurtje of 12 en een rond een uurtje of 17. In de ochtend een bordje pap en na haar avond eten een bakje yoghurt.

@teske: leuke foto!!

@slapen: thuis slaapt ze in de ochtend meestal een uurtje en dan in de middag minimaal twee uur. Ze gaat dan rond half 8 naar bed en slaapt tot minimaal half zeven. Geen klagen dus ;) :).
    Ik moet weer een potje yatzeeen hahahah!

Fijne avond allemaal en slaap lekker.

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even in de pauze van the voice :D krijgen jullie hier op het forum nu ook steeds van die pop-up reclame? Zoooo irritant!

Oorbellen: ik heb ze zelf niet en wacht dan ook bij Chloƫ maar vind het wel erg schattig! Als jij het wilt lekker doen toch :D en het staat haar leuk hoor!

Leuke foto teske!

'Fijn' om te lezen dat ik niet de enige vind dat vakantie met kids erg leuk is maaaar ook vermoeiend hihihihi geniet nog even van je daagjes siertje!

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha is het niet grappig dat voor mij vakantie met Thijn juist relaxter was. Normaal gesproken moest ik altijd van alles en was ik heel omrustig. En nu had ik zoiets van we kunnen niet elke keer weg. Thijn slaapt ook gewoon. Dus om de tent heen lummelen is ook prima.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Grrrrr!!!! Mug is dood, maar mijn kleine teen ook!!! Sietse knalt met zijn knie echt keihard tegen mijn kleine teen, die daardoor zowat dubbelknakt en ik ook iets voelde knakken :(. Ik lig nu wakker terwijl hij weer ligt te snurken :(. Heb een pijnstiller ingenomen, hopelijk gaat hij snel werken.

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hopelijk nog even geslapen Siertje!

Hoe was jullie nacht?

Ik werd wakker en dacht dat het weekend alweer voorbij was. Maar gelukkig, hij begint net!

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik heb nog wel even geslapen gelukkig, maar wat doet ie pijn zeg!!!

Lekker hoor! Geniet van je weekend :D. Ga je nig wat leuks doen?

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Joepie vandaag naar de efteling :)

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Joehoe wij ook!!!! Veel plezier steenbokje en misschien tot later ;)

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Veel plezier :D

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Veel plezier Anouk en steenbokje!!! Wij worden op de laatste dag nog getrakteerd op de zon! Fijne afsluiter van een fijne vakantie :)

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een mega kopstoot met Barry gehad aaaaiiii dat deed zeer!

Leuk de Efteling!!! Lijkt me zo leuk met Kids! Veel plezier!

Hier vanmorgen naar de waarbeek geweest. Klein pretpark hier in Hengelo. Chloƫ heeft erg genoten!

Kyan vanmorgen weer lekker lopen huilen/jengelen/mopperen van 5.30 tm 6.30.... Hij valt gewoon niet in slaap zonder de fles. Ik ben benieuwd hoelang hij het volhoudt :D

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Veel plezier in de Efteling!
    En veel plezier op jullie laatste vakantiedag Siertje!

Drinken jullie kindjes al gewone melk? Wilde dat hier gaan proberen aangezien madame niets anders wil dat live bij mij drinken... ;)

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Veel plz in de efteling.

Nmv Thijn drinkt af en toe al wel gewone melk ja. Gaat prima. En hij vindt het ook lekker.

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb het hier nog niet geprobeerd eigenlijk. Misschien ben ik te voorzichtig met dat soort dingen :). Heb het idee dat het prima gaat zoals het nu gaat hahahah! Denk wel dat ze wat meer brood mag hebben tussen de middag. Is nu net een boterham maar das dan wel na d'r fles van 12, rond een uurtje of drie. Heb het idee dat ik dan het hele schema weer om moet gooien :(. En laat je dan de fles vallen of word ie kleiner? Brood dan als lunch gaan geven? Heb geen idee eigenlijk :D. M'n teen is blauw en paars en dik en doet echt zeer!! Baal er een beetje van want over twee weken zal ik op krukken moeten lopen :(, met rechts :D. Hopelijk is het dan al weer een beetje over.
    Zo lekker uit eten en dan de laatste dingetjes inpakken en klaar zetten. Dit kost een stuk minder tijd als het inpakken voor vertrek hahaha!

Fijne avond allemaal!!

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mag ik vragen Siertje waarom je de fles om 12.00 geeft? Of geef je incl de pap nog 3 flessen? Maak je de pap van flesvoeding bedoel ik?

Wat je zou kunnen proberen is eerst brood eten tussen de middag en daarna nog een beetje melk rond 15.00 of gelijk na de boterham en om 15.00 iets tussendoor geeft?! Is maar een idee;)!

Balen van je teen zeg. Hopelijk snel beter.
    Succes alvast met de terug weg!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Idd zat ik ook aan te denken teske. Zo doen wij het ook.

Efteling was super (steenbokje niet gezien ;)) maar was aardig druk. Maar wat een heerlijk weertje zeg.
    ik besef wel dat een dagje efteling met 4 kids varierend van 0 tot 6 heel anders is dan toen he zonder kids ging.
    Atracties gezien waar je anders nooit inging. Wel heel stoer met de oudste van mijn zus (6) in joris en de draak geweest. Man wat gaat dat ding hard :$.
    En wess heeft het super gedaan. Beetje gejengeld rond 5 uur maar de rest van de dag hem niet gehoord en dat met maar een half uurtje slaap.

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Efteling was hier ook super! Elaysa heeft het heel goed gedaan. Heeft wel bij bepaalde dingen in het sprookjesbos gehuild en harde muziek vind ze niks. Maar voor de rest super lief geweest. Jammer dat we elkaar niet zijn tegengekomen. Omdat we met een groep waren konden mijn man en ik gelukkig ook in attracties. Dus we hebben de vogelrok, python, villa volta en Joris en de draak gehad :D we zijn alleen niet in de droomvlucht geweest en dat vind ik toch wel jammer. Maar het is ons goed bevallen, mijn man vond het zo leuk die wil graag nog een keer terug haha.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hier idd ook de droomvlucht niet gehad. Mijn favo attractie en wilde hem zo graag aan Lenthe laten zien die had het geweldig gevonden. Maar de wachtrij was maar dan een uur en dat vonden we toch te lang.

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: klopt. De pap is met opvolgmelk dus eigenlijk een fles. Dus ipv een fles om 12 uur zouden we brood kunnen geven met een klein flesje en dan rond drie uur een tussendoortje. Is dat dan een koekje ofzo? Heb dat nog helemaal niet geprobeerd :). Rijstenwafel lijkt me een grote kliederboel worden hihihi! Stukjes zijn we nu een beetje aan het introduceren. Met haar avondeten gaat het goed, maar fruit wilt ze het liefst gepureerd. Kleine diva :D. Fruit krijgt ze rond een uurtje of half 11. Even weer dat gedoe met het schema. Maar komen er zeker wel uit! Nu lekker slapen, morgen gaat om 7 uur de wekker :D.

Truste allemaal!!

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat wess hier "snoept" soepstengel (is hij gek op), baby liga en krentjes vind hij ook heerlijk. Mogen ze gewoon hebben. Enuh lekker laten kliederen, leren ze van ;)

Deel Deze Pagina