Ik geef sinds kort rond 15.00 snoeptomaatjes. En uhm soepstengel kunnen ze goed op sabbelen en wordt heel zacht. Rijstwwafel wordt ook erg zacht met sabbelen. Hier ook weleens mini rijstewafels van Goodies, appel/kaneel. Koekjes doe ik hier eigenlijk nooit. Maar probeer alles zoveel mogelijk suikervrij te geven. Efteling klinkt goed. Ik wil ook weer eens naar de efteling. Hier droomvlucht ook favo. Jammer idd dat de wachtrij altijd zo lang is. Ook leuk joris en de draak. Haha alleen de python ga ik nooit in.
Yeah!!!! Kyan heeft tot 6.45 geslapen zonder 1x wakker te worden!!!!! Super blij! Hopelijk houdt hij het vol! (Wel jammer dat chloë om 6 uur wakker werd ) Klinkt als een gezellige dag bij de Efteling beide!! Hier rond 11 uur brood en om 12.00 nog fles meer uit gewoonte en hij is er nog dol op. Om 15.00 hier tussendoortje: koekje, cracker, soepstengel, nog wat fruit. En om 17.00 uur eten. Snoeptomaatjes is ook een goed idee!
Hier krijgt ze om 8 uur ontbijt. Dat is brood of een bord pap. Rond 11 uur een banaan gewoon in stukken. En stukken rond half 1/1 uur brood. Rond 15/16 uur tussendoortje heb ook die appel kaneel rijstewafels of een stuk komkommer en soms ook een nijntje koek. En dan rond half 6/6 uur avondeten. Gewoon wat wij eten of als ik het niet voedzaam genoeg vind krijgt ze een potje van 12 mnd. Verder staat de hele dag een beker water die ik vaak een of 2x bij moet vullen want ze drinkt heel veel. S morgens voor het ontbijt drinkt ze een beker melk helemaal leeg. En s middags ook een beker melk bij de boterham. En voor het slapen ook een beker melk.
Leuke foto steenbokje! Mag je ook trots op zijn! Hier ook trots momentje: Kyan klimt op stoeltje en dan op de bank 😳 ohoh nou wordt het nog gevaarlijke hier in huis hihi Ik zit er aan te denken om de wandelwagen te verkopen. Wie gebruikt het nog veel? Hier eigenlijk niet. We hebben ook een fijne buggy maxi cosi mila. Chloë loopt gewoon goed dus kan prima mee wandelen. Ik vind het een sta in de weg 😁 zo wil ik ook eigenlijk de box wegdoen om weer meer ruimte te krijgen in de woonkamer maar daar wacht ik nog even mee 😁
Kinderwagen hebben wij al heel lang verkocht. Box is ook een doorn in mijn oog haha maar vind het nog handig dat hij er staat. Dus die blijft nog even.
Leuke foto steenbokje. Wij gebruiken de wagen nog veel. Heb ook een duo wagen die ik door de week veel gebruik. Lenthe loopt steeds beter maar het is een struikelaar dus als ik naar het centrum loop is het makkelijker allebei in de wagen. Hebben ook een gewone buggie. Box laten we denk.ik ook nog even staan. Handig als ik ff naar boven moet of zo. Kids hebben vandaag allebei tot half 11 geslapen . Het zijn echte slapers heb ik gemerkt de laatste tijd. Maggie hoe hebben jullie het bij chloe gedaan het zindelijk worden? Zijn nu met lenthe bezig maar vind het erg lastig.
ik vind het nog erg lastig met de wandelwagen. Ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen maar ik gebruik het nog zelden eigenlijk. Ik fiets heel veel met de kids of anders met de bus en dan kan chloe gewoon lopen. Ook vindt ze het fietsen weer helemaal leuk dus als we gaan wandelen zou ze opzich ook met de fiets mee kunnen. Zindelijk worden: Chloe was er eigenlijk al wel mee bezig en gaf ook aan als ze moest plassen en poepen. Voordat ik bevallen was van Kyan al we eens mee bezig geweest (mijn schoonmoeder vooral) maar niet doorgezet omdat ik dat niet zag zitten met een kleine baby in huis. Uiteindelijk dus nog even gewacht. Ik heb haar de luier en onderbroek uitgelaten. het was al mooier weer) en het potje in de buurt gezet. Ik heb haar er vaak opgezet en regelmatig gevraagd of ze moet. Als ze een plasje had gedaan of op het potje was geweest mocht ze een sticker plakken op een groot vel dat ik op had gehangen. Uiteindelijk heeft ze een cadeautje gekregen. Ze heeft in het begin wel eens ongelukjes gehad op de grond. luierbroekjes gebruikte ik in het begin nog wel als we ergens naar toe gingen. nadat ze zindelijk was plaste ze 's nachts ook niet meer in de luier en toen hebben we de luier uit gelaten. Ze was toen ook 's nachts zindelijk. Soms ben ik bang dat ik toch te vroeg ben begonnen omdat ze nu weer terugslag heeft. Het gaat nu gelukkig weer beter.
ben ik weer even sorry even advies van jullie nodig De schoentjes zijn binnen gekomen. De schoentjes die ik liet zien zijn te stug dus die gaan terug. Ik had ook nog een sportieve paar mee besteld en die zijn erg flexibel dus die kunnen. Ik zit alleen een beetje met de maat. Hij heeft een halve centimeter over aan beide voeten. Dit is natuurlijk niet veel en normaal moet je ongeveer een duim over hebben zodat ze kunnen groeien. Nu zijn dit dus schoentjes voor het begin en ze kosten me maar 10 euro. Wat zou ik doen? schoentjes houden en over 2 maanden weer nieuwe kopen en meteen stevigere schoentjes omdat hij dan natuurlijk weer beter loopt of een ander schoentje kopen (deze zijn helaas geen maatje groter meer)???
Ik denk dat ik ze zou houden. Halve cm is best veel nog hoor wn als ik.lees dat kyan zo snel gaat qua ontwikkeling dan heeft hij over 1.5/2 maanden zowiezo stevigere nodig.
Leuk Maggie. Zou ze idd ook houden. Wij hebben ook schoentjes binnen gekregen gisteren. Blij mee. En Thijn ook. Hier begint het klimmen nu ook. Of soms het optrekken!
Zo daar ben ik weer! Breaking nieuws. Hahah n lang wikken en wegen zijn we uit de 3 grotere cadeaus( van ons en van de opa's en oma's). Van ons pukylino loopfietsje Mijn ouders een houtenwerkbankje met gereedschap. Kan hij iig alvast timmeren. Van de ouders van VL de v-tech toettoet autogarage. Kunnen we met kerst of sinterklaas autootjes bij vragen! Ik ben redelijk tevreden. Ik vind het best heel moeilijk zo voor de eerste verjaardag. Van een hoogzwangere vriendin al een cadeau gekregen, een hele mooie takelwagen hout van de ikea. En een heel mooi boek.
Wat een gedoe een cadeau he hihi maar wat een leuk loopfietsje! M'n moeder vroeg gister ook wat ze kon kopen. Ik weet het nog niet zo goed. Van ons een loopkarretje met blokken (hopelijk vindt hij het nog leuk) met een houtenvormenboerderij (dieren in vorm stoppen) en de garage van toet toet staat hier ook op het lijstje maar dan voor Sinterklaas denk ik. Ik ga nog even verder neuzen. Yeah het was alweer 6.45 uur!!!! En chloë laten we savonds plassen dus we hebben op deze manier een rustige nacht blij!
Welkom thuis siertje! Het leukste van thuiskomen van de vakantie alle zooi weer opruimen not. hihi veel was plezier