Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Welterusten

Ps na al meer dan een maand elke avond vechten en veel gehuil om elaysa is bed te krijgen, ligt ze al van half 7 vrijwillig lief in bedje te slapen :$ zou de ellendige fase langzaam aan zn eind komen ? ;)

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik zit al de hele avond een beetje te Google naar tekstjes voor op de uitnodigingen. (Ik dacht ik moet er toch maar eens mee beginnen ;))

Kom ik dit gedichtje tegen (niet voor op de kaart hoor!!)

10 kleine teentjes
    een heel klein beetje haar
    Met tranen in onze ogen
    keken we er toen naar...

Nu sta/zit je aan de tafel
    en kijk je daar heel tevree
    je haartjes zijn gegroeid...
    *zucht* het is alweer een jaar gelee

1 klein kaarsje
    op een grote taart
    Hij is voor jou, mijn schatje
    Je bent het absoluut waard.

Mhhh soms heb ik ook wel eens een emo momentje ;);)

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ohh die vind ik echt ontzettend mooi! Die neem ik mee voor in het fotoboek :D

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Zit ik hier toch met traantjes :). Wat een mooi gedichtje!!!

Hihihi! Heb veel gemist gister :D. Wij waren druk met het voorbereiden van dingen die we nig moesten doen voor de bruiloft vandaag :D. Lekker optijd hahaha! En slofjes voor Femke besteld. Super stoere sneaker slofjes van kickies :).

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hmmm... Kan geen foto's meer uploaden :(. Straks maar weer even proberen. Wilde een foto plaatsen van de slofjes en welke ik voor haar verjaardag wil vragen :D

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Misschien zit je aan je maximale upload aan afbeelding. Dan moet je er een paar verwijderen dan krijg je weer meer kb. Heb ik ook eens gehad.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Meestal opent hij idd dan al je bijlagen en kan je ze verwijderen. Maar dat deed hij nu niet. Komt nog wel :). Zitten nu in de bus opweg naar een bruiloft in Montfoort. Heb vanochtend een paar krukken gekocht (zitten niet meer gratis huren in het basispakket) en dus, heel charmant, in een jurkje met ballerina's en krukken naar een bruiloft :D.

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Even een snel vraagje. We zijn aan het kijken voor een winterjasje voor wess. Welke maat nemen jullie? 80 of 86???

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje veel plz opnde bruiloft.

Anouk. Mooi gedichtje.
    Ik heb een jasje maat 80 gekregen. Zie wel hoe ver we daarmee komen!

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb winterjas maatje 86 gekocht

heb net alle babykleertjes uitgezocht en heel kritisch gekeken. Wat echt nog mooi is bewaar ik en hoop ik iemand een keer blij mee te kunnen maken. En de rest wat wel nog goed is maar ik niet meer zo leuk vind in de kledingbak.

Ik hoop dat ik mijn schoonzus er ooit blij mee kan maken, die hebben 2 jaar geprobeerd voor een kindje en nu een jaar rust genomen. Maar gaan er nu weer helemaal voor. Ik hoop echt dat het deze keer wel lukt. En wat zou het dan handig zijn als ze een meisje kregen hihi.

Zo de box is hier officieel uit de woonkamer. Heb eens een paar dagen op proef gedaan. Dat ie er wel staat maar de kleine er niet meer in gezet. Nou werkt prima dus vandaag hup weg met dat ding. Meteen meer ruimte in de kamer. Ze heeft nu een speelhoek met tafeltje ed. En een plekje voor haar keukentje en hobbelpaard in de woonkamer. Ik ben tevreden :D

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk die versjes! Inderdaad leuk idee voor foto album

Siertje veel plezier vandaag!

Winterjas: vorig jaar in opruiming jas maat 86 gekocht. Het is nog wel een beetje groot geloof ik

Feestje: ik krijg er heel veel zin in! Van het weekend de foto's voor het kaartje maken! Vandaag geregeld dat het feestje op school gevierd kan worden. We hebben een mooi oud schoolgebouw met een mooie grote hal. Een mooie gymzaal voor de kids of speelplaats. Ideaal! Althans dat hoop ik :p

Barry is eindelijk weer een avond thuis! Hij moest veel overwerken deze week tot wel 1.00 uur vannacht!!! Hopelijk een leuk gezellig weekend! (Vorige weekend was niet zo'n succes :( )

Vanavond the voice leuk leuk!

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja the voice idd. Maar eerst nog tot 9 werken.

Humbee heeft vandaag en morgen 20% korting op de nieuwe collectie winterjasjes. Maar ik twijfel tussen de maten. Misschien toch maar 86. Beter te groot dan te klein denk ik.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
  14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mooie jas Anouk. Gaaf.

Hier op t werk ook voice gekeken. Maar niet veel van meegekregen. Was druk met één van de kids. Hopelijk lukt het slapen nu. Ben alleen bang voor een lange nacht. Gatsie.

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hopelijk heeft iedereen een goede nacht!
    Mijn meisje is in ieder geval onrustig aan het slapen, al 2x wakker geworden... Maar mijn man is net thuis gekomen! Eindelijk! :)

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Fijn dat ook jouw man thuis is gekomen. Lijkt me best pittig zoveel verantwoordelijkheid voor jou ook nmv.

Ik heb zelf wat onrustig geslapen op het werk! Meestal zo. Maar gelukkig was alles vanaf 23.00 stil en kon ik zelf om 00.00 gaan slapen.

Hoe was jullie nacht?
    Wij vanmiddag deel 1 van Thijn zn verjaardag.

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Teske! Veel plezier vanmiddag!

Hier redelijke nacht. Chloë werd helaas om 4.45 beetje overstuur wakker. En Kyan om 6.15 uiteindelijk om 6.45 uit bed.

Vanmorgen chloë toch een luierbroekje omgedaan. Hopelijk houdt ze het droog :( maar ze is steeds nat en voorheen zelden!! Ik snap het niet maar goed zal wel weer goedkomen (hoop ik hihi)

Straks gaan we wat leuks doen met z'n vieren maar wat weten we nog niet lol

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dot soort enge acties gebeuren tegenwoordig steeds vaker hier 😳😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      1
  19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je went er vanzelf aan... ;)
    Ik vond het minder eng toen ze zelf ook weer makkelijk naar beneden kon komen.

20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van dat stoeltje klimt hij ook goed af gelukkig!
    Net even winterjassen aangedaan bij de kids hihi ik heb trouwens toch maat 80 van jas. Merk bfc en dat valt ruim was vorig jaar 25 euro kwijt voor jas muts sjaal handschoenen! Kon ik het niet voor laten liggen! Als het niet meer past gaat het zo marktplaats op 😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina