Even snel een berichtje van mij. Ik lees en reageer straks. Maar ik wou graag even laten zien hoe het uitnodigingskaartje is geworden voor Kyan. Gisteren foto's gemaakt en net kaartjes gemaakt. Blij mee!!
net even bijgelezen. Vanmorgen een poging gedaan om je topic te lezen siertje maar ik had geen tijd meer. Maar hier ook een slechte moeder met zelfs 2 voorwaartse stoeltjes en zelfs 1 tweedehands ohoh je kunt mij afschrijven zo slecht wij hebben romer king plus een nieuwe en dus tweede hands. Als chloe toe is aan een nieuwe stoel gaat de tweedehandse door naar mn moeder. spannend weer siertje wie weet kun je ons straks vertellen dat je in verwachting bent hihi ik hoop dat het voor je broertje ook snel raak mag zijn! Lijkt me zo erg als je graag wilt en het lukt niet! ik vond 1 maand wachten al te lang spannend open dag! hopelijk krijg je bezoekers! Hoe gaat het bij jullie steenbokje met de verkoop? teske hoe gaat het nu eigenlijk me jou moeder? En nmv hoe gaat het de plannen van jullie toekomstige huis?
Lief dat je het vraagt maggie, maar op dit moment staat het weer even stil. De laatste kijker heeft niets meer laten horen en daarna geen animo meer. Ach het scheelt dat ik er graag woon en geen haast heb om te vertrekken. Dat verzacht het leed haha
@maggie: ziet er super leuk uit!! Ik heb me er "makkelijk" vanaf gemaakt en een uitnodiging gemaakt in powerpoint en verstuurd per email . Nog een minpuntje aan mijn moederschap hahahahah!!!!!!! Ben erg benieuwd of we deze keer wel kijkers gaan krijgen. Zou wel fijn zijn anders zit Sietse hier vier uur voor niks . Morgen komt bij ons op de opvang een schoolfotograaf! Zo leuk, ben ff aan het bedenken wat ze aan krijgt hihihi .
Hahah nmv er zijn idd topics doe nog meer negatief commentaar opleveren. Vaccinaties, borstvoeding, rapley of beter gezegd geen rapley en idd wanneer beginnen met eerste hapje. Ik vind opzich die discussie niet erg. Maar dat er echt wordt geprobeerd om door sommigen een bepaalde mening op te leggen, vind ik weleens jammer. En dan ook nog heel scheinheilig, nee hoor dat lees je evht verkeerd. Agh over het algemeen ben ik alleen een meelezer en blijf ik voornamelijk voor dit topic. Maar merk ook dat het niet alleen hier op het forum is maar ook bijvoorbeeld op draagpraat. Het is soms allemaal zo extreem. Maar goed. Anyway spannend hoor siertje zo vlakbij je nod. Haha ik heb voor de grap 2 pendels laten doen. Volgend de ene heb ik in dec 2014 een positieve test en volgens de andere feb 2015. Mijn eigen plan is overigens mog steeds zomer 2015. Nu nog werken aan een gezond lichaam. En daar dan hopelijk nog even van kunnen genieten!
@teske, ik vond het op draagpraat iets te erg worden, dus ben daar weggegaan... Leuk kaartje maggie! Ik heb het me erg makkelijk gemaakt en heb een mailtje gestuurd. Oeps! 2e actie van deze 'slechte' moeder! Hahaha!
@teske: ik heb ook twee pendels laten doen . Bij mij was het december 14 en januari 15 . @nmv: we lijken wel heel erg op elkaar hoor, in en in slecht hahahaha! @hier: had lederen slofjes van kickies besteld voor Femke en ze zijn binnen!! Ze ligt nu te slapen (tweede slaapje nu al zeker 2 uur ), straks even passen
Ik heb met een app en uitnodiging gemaakt en die verstuurd via WhatsApp. Just ad me to the list hahahaha Leuke slofjes voor femke!
Ohoh wat een slechte moeders hier! hier is Chloë 2,5 jaar en krijgt elke avond nog klein beetje warme melk met iets pap erin wordt ook niet aangeraden maar ze vindt het nog zo lekker Leuke schoentjes siertje!
Zo weer veel gekletst hier zeg! @siertje, heb zojuist nog even je topic doorgelezen en goed dat je het hebt laten sluiten. Ik sluit me ook aan bij de rest hier! Ook ik ben in en in slecht want ik heb ook 2 voorwaartse stoeltjes..... Ik ben net als teske idd ook meer een lezer en hier reageer ik. Heb zo'n hekel aan het feit dat sommige mensen je zo een mening proberen op te dwingen. Leuke schoentjes trouwens!!!!!! Hier een paar nieuwe z8 schoentjes gekocht en via mp die van winter 2013/14 van z8 maar dan tweedehands. @maggie, wat een leuk kaartje zeg, dat broekie!!!! Te stoer!! Ik ben ook net klaar met de kaartjes. Een half uurtje geleden op verzenden gedrukt. Oh en vanmiddag met Lenthe bij de ha geweest. Het blijkt een virus te zijn zoals de koortsig maar dan in de mond. Wat zich uit tot blaasjes in de mond en opgezette lippen. Gossie. Ze heeft er iig weinig last van. Ze moet het verder ook gewoon uitzieken. Zo nu lekker naar me bedje.
Leuk kaartje ook anouk! Hij is ook echt al een ventje! (Die blouse ook erg leuk! Kyan had het bij de foto's maken met de ballonnen ook aan ) En dat loopkarretje is geweldig! Brandweerwagens? Leuk is die van hem? Gaaf
Gesloopt!!!! Chloë werd om 3.30 wakker en kwam niet meer in slaap wat voor flink gehuil veroorzaakte! Kyan om 5.00 wakker chloë ook weer. En nu beneden fles omdat meneertje bleef huilen. Ben echt stuk!!! Vanaf 3.30 geen oog dicht gedaan