Dank!!! Ben van alles aan het regelen want hierdoor gaat de operatie niet door... Voelt heel dubbel... Net m'n baas gebeld met dit nieuws. Heb maandag een belafspraak met de orthopeed over hoe nu verder.
Mijn kinderen komen er zo aan dus even snel een berichtje Siertje wat leuk!!!!! Ooohhhh spannend! Gefeliciteerd!
Echt dames, ik kan het niet echt bevatten hihihi . Belde het ziekenhuis om dit te vertellen, kreeg ik, na overleg met de anesthesist, te horen dat ze het niet aandurven en dat de operatie dus niet door gaat. Zit je daar, net wetende dat je zwanger bent maar ook wetende dat je heel veel pijn hebt en daar dus voorlopig niks aan gedaan kan worden . Heel dubbel... Maar wat bijzonder dat er, als alles goed gaat, weer een mensje in mijn buik gaat groeien 😍. Dus toch erg vruchtbare lucht in zuid Frankrijk! Morgen nog een testje, en dan voor de zekerheid zondag een clear blue digital .
Aaaiiii dat is dan weer minder! Je hebt tijdens de zwangerschappen wel goede knieƫn nodig hopelijk heb je er niet vee last van. Zooo spannend weer zo'n klein hummeltje!
Ik zit een beetje met een lastig iets...... Mijn kinderen zijn schatjes maar wel druktemakers hihi nu gaan ze ene week do en woe naar opvang en dan vrijdags naar schoonmoeder. En andere week opvang op do en. Vrijdags straks naar m'n moeder. Vandaag weer dag naar schoonmoeder en nichtje van 1 is er dan ook. Ook opa is er dan. Chloƫ komt dan OVERVERMOEID thuis. Ze is nu 2,5 maar slaapt 's middags niet meer. En eigenlijk loopt ze daar om 11.00 uur zo niet eerder al de teentjes. Vorige week was sm hier aan het oppassen en was Chloƫ gewoon heel rustig wel moe maar niet oververmoeid. Ze heeft daar denk ik geen rust moment, opa maakt haar hyper, nichtje waar ze aandacht mee moet delen en mee wil spelen, andere omgeving, van tevoren 2 dagen opvang gehad...... Het probleem is dat ze slechter gaat slapen en het weekend moet ze echt bijkomen en valt ze gewoon op de bank in slaap van vermoeidheid. Zelfs van de opvang is ze nog niet zo moe eigenlijk...... Het liefste zeg ik oppassen graag hier of naar de opvang maar dat gaat niet..... Ik vind het zo sneu voor Chloƫ en dan zegt sm ook nog chloƫ was wel druk maar we hebben ons vermaakt. Dat kind is doodop!!! Velen zien dat niet bij haar trouwens omdat ze gewoon door blijft gaan en hyper wordt... (Situatie beetje duidelijk?)
Moeilijk siertje de pijn (hihi ik zag je fb oplossing ) maar idd je krijgt er iets moois voor terug. Hoop dat het je niet teveel in de weg gaat zitten in de zwangerschap. @maggie, lukt het niet om chloe toch weer even een middag dutje te laten doen iedere dag? Al is het maar even om een rust moment te creƫren. Even in bed ook al slaapt ze niet (even in bed een boekje met haar lezen in bed of zo?) Lenthe heeft hier iedere middag haar dutje nog. De ene keer slaapt ze wel en de andere keer ligt ze alleen maat te "chillen" Maar ze komt iig wel weer even tot zichzelf.
Mooie oplossing op fb idd Siertje! Hopelijk kan er nog wel iets gedaan worden aan de pijn, anders wordt het wel een pittige zwangerschap denk ik... @Maggie: Wat Anouk ook noemt, probeer een rustmomentje in te bouwen. Of ze nou slaapt of niet, ze kan wel even tot rust komen. Een half uurtje is dan vaak genoeg!
Ik bedenk me nu net... Een jaar geleden was ik uitgerekend! Gek idee! Toen zat ik dus 'geduldig' te wachten tot er eindelijk wat ging beginnen...
Lol! . Moest toch wat, iedereen is op de hoogte van de operatie . Hoop ook dat de orthopeed maandag iets voor me kan betekenen, maar ben bang van niet... Lastig maggie... Vind het idee van Anouk wel goed. Zo kan ze zich even terug trekke en even tot rust komen, slapen of niet. Succes, is een lastige situatie.
Bedankt voor het meedenken. In bed laten slapen kan ik nog eens proberen maar haar kennende gaat dat niet lukken maar misschien morgen wel doordat ze zo moe is. Normaal vindt ze thuis prima haar rust. Ik laat haar lekker op de bank hangen en als Kyan slaapt kijkt ze op de bank rustig even een filmpje. Maar madam wil niets missen dus ergens anders gaat ze echt niet in bed liggen. Ik zal schoonmoeder wel aangeven dat Chloƫ gewoon meer rustmomentjes nodig heeft zonder dat er steeds iemand wat van haar wilt gewoon even alleen. Misschien paar speciale rustboekjes die ze op bed mag lezen die alleen voor chloƫ zijn.... Echt slapen overdag heb ik op 'gewone' dagen liever niet want dan is het savonds drama maar op zo'n drukke dag mag dat best. Volgende week past m'n moeder op en ik ben benieuwd hoe ze daar terug van komt
Hahah siertje ik had ook niet direct de link gelegd met je fb bericht! Wel balen, hopelijk weet de orthopeed iets wat kan helpen. Maar ook super leuk die zuid Franse lucht! Maggie idd wat Anouk zegt, mss toch weer tussen de middag een rust moment proberen te creeƫren? Zo even langs een vriendin. Zij is 16 okt uitgerekend. Dus nu met spanning aan het wachten! Even een taartje brengen nog van Thijns verjaardag!
Het zinkt wel een beetje in nu. Ook die van vanochtend was positief en Sietse en ik hebben er even samen van genoten!! Vind het eigenlijk wel leuk, zo een verhaal hihihi . Al blijft het natuurlijk rot dat ik met een kapote knie zwanger ben, maar goed, overleven we zeker wel weer!! Vind het zo spannend allemaal!!! Kan ook niet stoppen met glimlachen .
Wat leuk siertje lijkt me echt wel spannend weer alles zo opnieuw meemaken. Geniet er lekker van! De voorpret alleen al is super leuk
Tuurlijk . Tellend op 14 juni (40 weken vanaf de eerste dag van mijn menstruatie) en via een site op 12 juni. Symptomen beginnen al wel te komen . Gister avond super misselijk na het drinken van koffie (herken ik van Femke. Vond het heerlijk, maar na het drinken... Pffff...) en kreeg gister avond m'n broek niet meer dicht . Had een etentje van m'n werk, niemand wist het, maar zat toch echt met m'n knoop open 😂. Heb vanochtend een winterjas voor Femke gekocht van name-it. Heb voor maat 86 gekozen, ze draagt nu namelijk (soms nog 74) maat 80. Moet wel goed zijn toch? Vind hem zelf er stoer .
Leuke jas! Ik heb zelf ook maat 86 voor haat gepakt dus denk dat je wel goed zit. Ik ben nu al stiekem benieuwd of femke een broertje of zusje gaat krijgen zou het wel heel leuk voor elaysa vinden, een broertje of zusje. Misschien als we ooit groter wonen.
Half juni dus! Zomerkindje! Of begint het nu toch een beetje te kriebelen Steenbokje? Ik dacht dat jullie het bij 1 wilden laten... Of heb ik dat verkeerd?