Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ach kriebelen doet het af en toe wel maar als ik er serieus over nadenk hoeft het voor mij niet. Mijn man zou wel graag een tweede willen mits we groter zouden wonen. Dus kriebels af en toe maar ik vind 1 prima ;)

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Leuk jasje siertje!!! Ik heb maatje 80 gepakt. Ook van name it. Maar Wess is small vandaar.
    Een juni kindje! Leuk leuk

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohhhhh nu kun je het nog duidelijker zien! Yeah! Bedankt Franse gezelligheid :D hihi hopelijk niet al te veel zwangerschapsklachten. Leuk ook in de warmere periode handig voor feestjes ;)

Vandaag naar ponypark slagharen geweest. Echt super gezellig! Chloë vond het prachtig. Ook Kyan vond het leuk en heeft het goed volgehouden. Hij is alleen niet lekker te pas. We waren naar een show aan het kijken waar je niet zo uit kan en hij krijgt een mega dunne vieze stinkende lekkende poepluier! Tja wat doe je dan? Tochmaar uit de zaal om te verschonen is daar geen plek om een luier te verschonen :( dus in de kou op de grond in een hoekje. Had ik de schone kleren in de zaal laten liggen bij Barry dus moest hij ook nog eens even met blote benen 'lopen'. Hij heeft nooit deze dunne luiers.... Arme stakker! En die lucht! Echt erg hihi ik kon geen schone romper doen dat was echt te koud dus hij bleef lang zo stinken. Thuis meteen onder de douche geweest en schone kleren aan gedaan.

Kids lekker op tijd naar bed en ik hebben een mega berg was op te vouwen dus ik ben nog lang niet klaar...

Nog 1,5 dag en dan gaat Barry voor een week naar Japan en blijf ik metde kids achter. Voor de eerste keer in de 12 jaar dat we samen zijn dat we apart van elkaar slapen :( zenuwachtig.......

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    En erg leuke jas! Had ik ook bijna voor Chloë gekocht hihi
    Hier maat 80 gedaan bfc valt groot uit. Name-iT meestal ook wel. Heb je al wel gepast voor zover mogelijk :D zo ja dan moet het vast helemaal goed komen hihi

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @maggie: lol!!!! Wat een fijn gedoe he? Van die lekkere luiers hahahah!!! Hier heeft ze ook poepluier nummer 5 vandaag :$. Ik heb het jasje niet gepast, kijk wel, lekker op de gok :D. Jeetje! Een week alleen met de kids. Zal best vreemd zijn, alleen in bed :). Ik ben het door Sietse z'n turn-weekends wel "gewend", maar leuk is anders ;).

@klachten: ben voornamelijk moe (net van 3 tot 7 geslapen :$), hoofdpijn, misselijk, maagzuur, gevoelige borsten en snel duizelig/flauw. Verder voel ik me prima :D. Oooooo en Sietse is nu aan het koken en vlees aan het braden... Pfffff... Wat een lucht!!!!!! :D.

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Kyan is inderdaad niet lekker! Lang leve moedergevoel!! Want ik kom nooit in z'n kamertje als hij slaapt maar nu had ik zo'n gevoel dat ik even wou controleren en z'n bedje bekijken. En ja hoor.... Z'n hele bed lag vol overgeefsel! Al z'n avondeten uitgespuugd! Arme knul!

Ik hoop niet dat manlief last krijgt van dit virus :(

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhh gossie!!!! Hoe is de nacht gegaa? Wat goed dat je er aan toe hebt gegeven en toch even bent gaan kijken.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Je hebt een goed moedergevoel! Hoe gaat het nu met hem?

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ahhh arme Kyan. Hoe is het nu?

Hier een mega druk weekend gehad met werken! Nu zit ik bij de tandarts. Gelukkig niet voor mezelf;)!
    Thijn is wennen op het KDV. Gaat vanaf nu 1x in de week een dagje daar spelen.

Siertje kan je idd niet om heen die cb test! Leuk leuk een zomer kindje. Spannend hoor. Hopelijk valt het mee met de klachten.
    Vandaag bel afspraak met de orthopeed?

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh ik had de cb test helemaal gemist!!! Nu is het idd ech. Kun je niet omheen.

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het dringt ineens door dat m'n man een week weggaat morgen. Eerlijk gezegd vind ik het vreselijk en wou dat de week al voorbij was. Voor hem hopelijk een supergave week maar ik zie er vreselijk tegenop!! Last van flinke huilbui bah als hij maar gezond thuis komt!! Gelukkig heb ik wel m'n lieve schatjes bij mij. Kyan is trouwens flink ziek weer mega poepluier alles zat eronder. Hij is ook helemaal niet vrolijk, geen zin in eten gelukkig drinkt hij wel.

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: zou im 13:15 gebeld worden door de orthopeed... Zit nog steeds te wachten :(. Femke poept echt zo veel de laatste dagen :$. Vrijdag had ze er 5, zaterdag 2, gister ook 5. Zouden er weer tandjes gaan komen? Het stinkt niet zuur of zo.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje, ben benieuwd wat de orthopeed zegt.
    Balen zo lang wachten. Tandjes hoeven niet altijd zure poep te geven hoor! Als ze iig maar goed dringt.
    Hier heeft Wess momenteel wel de befaamde zure luiers. En hij is vannacht een paar keer wakker geworden. Bij hem een teken dat hij echt ergens last van heeft. Mannetje slaapt altijd :D.

@teske, spannend voor jou en Thijn. Maar hij zal het waarschijnlijk geweldig gaan vinden met de andere kindjes.

@maggie, wat sneu dat Kyan ziekjes is. En al helemaal omdat je man een week weggaat. Maar het gaat je lukken hoor. De week is zo om.
    Hoop dat je kereltje snel op knapt. Fijn dat hij iig goed drinkt.

Zo maar eens aan de strijk. Tv'tje aan een gaan met die banaan.

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @maggie, niet leuk dat je man weg gaat en al helemaal niet als er een ziek kind is! Veel succes komende week!
    @siertje, nog aan het wachten? En mijn dochter heeft meestal 3 poepluiers op een dag, maar dat kunnen er ook makkelijk 6 zijn hoor! Hier vrij normaal... ;)
    @tandjes, denk dat er hier 2 kiezen door gaan komen! :$ Ze heeft onderin aan beide kanten een bult zitten, krijgt weer rode billen en begint soms ineens te huilen als ze op haar broodkorst bijt...

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Grrrr.... Nog steeds aan het wachten. Inmiddels wel een afspraak gemaakt bij de verloskundige :D. 3 november en de week ervoor een echo :). Spannend!!!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    He he! Eindelijk!!! Ga woensdag een scharnierbrace ophalen. Daarmee nog even aankijken. Gaat het daar ook niet mee, word ik alsnog geopereerd. Risico's met een ruggenprik zijn minimaal maar als het fout gaat willen ze natuurlijk niet de "schuld" krijgen. Snap ik heel goed! Ook zonder operatie kan het fout gaan :). Dus nog even aankijken... Als die brace helpt, wil ik absoluut wel wachten tot na de 12 weken!

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gelijk heb je!!
    Je moet voor jezelf zorgen maar zeker ook voor je kleintje!!
    Spannend weer hoor de echo. Best snel al he!?

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @siertje, hopelijk kun je het tot die 12 weken volhouden! En dan heb je de echo nog voor Femkes verjaardag!! Wanneer gaan jullie het de familie vertellen?

@tanden, tel daar ook maar de chagrijnige buien en sinds vanmiddag de spuitluiers bij... ;)

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: over drie weken mag ik de echo afspraak maken. Ben dan 7 weken, de afspraak bij de blokkendozen is met 8 weken. Is een vroege echo ivm de miskraam die ik voor Femke kreeg :). Ze bood het aan en ik zeg natuurlijk geen nee :D.
    Denk dat de familie het al wel weet na de eerste echo, maar ben met Femke haar verjaardag pas 9 weken... Vind ik (nu) iets te vroeg denk ik :). De rest hoort het later wel.

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Bah vervelend van Kyan Maggie. Endan ook je man nog de hele week weg.

Poepluiers, hier meestal 3 op een dag. Maar 4 of 5 kan ook. En soms ook dagen niet.

Siertje hopelijk werkt die brace nog een hele tijd.
    Spannend 3 nov een echo. Dag na mijnverjaarsag

KDV is nog wel even wennen. Als je 1 bent en je bent er nog nooit geweest. Maar hij vond de andere kinderen leuk. En lekker buiten kunnen spelen en slapen. Heeft er ook wel aardig geslapen. En lekker mee gegeten. Dus ik ben wel tevreden!

Deel Deze Pagina