Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje spannend bijna jarig. Leuk.

Pff sorry even ego. Ben er vannacht wel 20 keer uit geweest. Heb elk uur voorbijn zien komenbmet Thijn denk ik. Blegh, arme ik. Arme jongen.

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Balen van die rotnacht Teske! Hier gelukkig maar 1 keer gehoord, maar hoefde er niet heen. Ik ben alleen wel wakker geworden met keelpijn, hoofdpijn en overal in mijn lijf spierpijn... :( Hopelijk word ik niet ziek!

Ik heb de verjaardagsboodschappen binnen! Alleen vandaag nog even kaas halen op de markt en zaterdag neemt mijn moeder de taart mee als ze hier heen gaat. Scheelt mij weer een ritje!
    Ik ben eigenlijk niet zo met die bevalling bezig, maar misschien komt dat nog wel? Ik heb nog niet het idee dat ze straks al 1 is, ze is nog zo klein! (Ok, ze is klein, vreemden schatten haar vaak op 7/8 maanden... ;))

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Leuk al die verjaardagen in aan tocht.

Thijn is snot verkouden en er komen boven sowieso 4 tanden door. En onder lijkt er ook wat in beweging te komen.
    Neusspray gekocht en zo kan hij hopelijk wat beter slapen! Vannochtend amper geslapen. En als hij nou vrolijk was;) maar nee!

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik geloof dat ik ziek ben... :(
    Heb de verwarming aan, heb mn sloffen en dikste vest erbij aan getrokken en nog heb ik het gevoel dat ik in de vriezer sta. En mijn dochter werkt ook niet mee, die buit de situatie geloof ik een beetje uit. ;) Heb haar net (heel pedagogisch!) een uur voor de tv gezet zodat ik ff op de bank kon liggen. Helaas hielpndat niet! Hopelijk is mijn man een beetje vroeg thuis, maar ben bang dat dit niet voor 7 uur is... :(

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @nmv: getsie!! Beterschap....

@teske: ook voor Thijn beterschap!

@steenbokje: nog een nachtje slapen jeeeeeej!!!!

@hier: hele leuke meeting met de regio gehad. Paar flinke veren in m'n reet gestoken gekregen :D. Vanaaf de notulen uitwerken. Knietje vind de brace wel fijn geloof ik. Al moet ik zaterdag nog maar even afwachten, heb nog niet heel veel gelopen ;).
    Zo Femke ophalen van de opvang en dan fietsen we even naar Sietse toe om hem van z'n werk op te halen :).

Fijne avond en ik ga alvast duimen voor betere nachten ;)

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Beterschap nmv!

Siertje, hopelijk houd je knie het zaterdag ook met de brace.

Thijn net maar een zetpil gegeven. Zn hele shirt nat van het kwijl. Vier tanden en een snotneus is niet niks;). Duimen voor een betere nacht. Hahah zucht, nou weet ik wel weer even dat ik alweer een tijdje erg verwend was;)!

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Yeah. Tegen alle verwachtingen in een goede nacht gehad. Om 23.00 hadden we al 3x een huilende baby. Daarna om 02.00 gehoord. Weer zelf gaan slapen. Om 06.45, ook zelf gasn slapen. Nu de fles.

Hoelang gaan jullie door met de fles?

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Er is er een jarig hoera hoera! Dat kun je wel zie dat is elaysa!!!!!
    Hele fijne dag vandaag!

Hoe is de nacht gegaan bij iedereen? Hier rond vier uur lag ze weer te spoken. Is tegenwoordig elke nacht het zelfde :(. Hebben haar laten huilen en ze is weer in slaap gevallen.

Fijne dag vandaag!!!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: geen idee eigenlijk. Zitten nu op twee flessen en vind het eigenlijk wel prima :). Fijn dat jullie ook een goede nacht hebben gehad!

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Dankjewel!

Hier is de nacht goed gegaan. Het slapen gaan gaat weer goed, de nachten gaan goed en ze slaapt tegenwoordig tot 6 uur ipv 5 uur/half 6. De fase is eindelijk voorbij. Ben benieuwd wat we nu allemaal mogen meemaken :D

Hier krijgt ze sinds 10 maanden geen babyvoeding meer en toen zat ze nog maar op 1 fles s avonds. Die heb ik toen vervangen voor gewone melk. Vanaf 11 maanden geen fles meer.

Gisteravond is mijn broertje op bezoek geweest heeft ze een hele grote knuffel beer gekregen. En hij had ook cadeaus bij van (alleen) mijn moeder. (Ik heb al meer dan een half jaar geen contact met mijn ouders). Moest toch wel even slikken. Heb haar een berichtje gestuurd met bedankt.

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd Elaysa!

@hier, ben nog steeds ziek! :( Heb een beroerde nacht gehad, ene keer wakker door kou, andere keer lag ik te baden in het zweet...

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Gefeliciteerd Elaysa!

Balen nmv!

Hier ook nog 2 flessen. En wij vinden het ook nig wel even prima zo. Thijn ook. 'S ochtends mama's momentje en 's avonds papa's momentje.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    He getsie nmv!! Hoop dat je snel opknapt!

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oh siertje ik ben stiekem jaloers op je banner. Shame on me;)!

15. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik ook! ;)

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi :) dank je :D. Vond het wel een beetje eng om hem te veranderen. Straks gaat het mis en moet ik hem weghalen. Heb trouwens 31 oktober de eerste echo. Ben dan bijna 8 weken. Nog drie weekjes wachten :D.

Hoe gaat het nu met je nmv? Knap je een beetje op of zet het echt door?

Hier best wel een lekker daggie. Heb eigenlijk niet echt het idee dat ik zeanger ben (vind ik wel een beetje eng). Alleen wanneer ik Femke aan het verschonen ben en ze tegen m'n boobies aan trapt! Of wanneer ik om twee uur s'middags lig te knikkebollen op de bank hihihi! Gaat nu zooooo anders als bij Femke :D.

Nou, zo lekker eten en dan de kleine meid naar bed en ik lig er ook vroeg in vanaaf! :D

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn moeder had vanmorgen mijn dochter opgehaald, als het goed is komt ze zo terug. Dus ik heb heerlijk in bed gelegen vanmiddag en moet zeggen dat ik er aardig van opgeknapt ben. Ik heb nu nog vooral last van mn nek en heb hoofdpijn. En als ik wat doe, heb ik het snel warm. Maar valt me mee gelukkig! Heb net heerlijk gedoucht en hopelijk ben ik morgen fit genoeg voor haar verjaardag! :)

@siertje, misschien betekent dat wel een jongen? :p

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hihihi! Zou ik wel leuk vinden, een jongetje :D.
    Fijn dat je wat bent opgeknapt en Tess even lekker bij oma is geweest!

19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer een jarige! Weer een dreumes erbij :D Gefeliciflapstaart! Hebben jullie een leuke dag gehad? Nog wat speciaals gedaan?
    Kan me voorstellen dat je even moet slikken steenbokje! Het is en blijft je moeder! (Het kaartje komt eraan maar was 1 dag te laat met verzenden :))
    Morgen nog een jarige leuk hoor!

Hihi er begint van alles te prikkelen hier merk ik wie weet zijn jullie weer tegelijk zwanger (een verder dan de ander maar dat geeft niet) leuk hoor
    En inderdaad jongen en meisje is echt erg leuk! Ik had niet gedacht dat ik een jongetje zo leuk zou vinden maar het is echt zo leuk! Kyan is echt een knuffelkontje en dol op kusjes geven zo lief!

Hier een paar goede nachten gehad. Hopelijk blijft dat zo! Wel altijd vroeg. Kyan is om 6.00 uur meestal wakker. Dat kunnen. We uitstellen tot 6.15 / 6.30 maar dan houdt het ook wel op.

Pff manlief alweer 4 dagen weg. Opzich gaat het best goed maar mis hem wel hoor. Ook Chloë mist hem. Eergisteren liep ze huilend op de trap en zei ze dat ze het zo jammer vond dat papa er niet is..... Slik slik....
    Vandaag is ze echt super lief! Veel knuffels en lieve woorden! Zo schattig! 'Mama ik vind je zo lief! Ohoh wat gezellig!' Zooo fijn en gezellig! Zo blij met m'n meisje! ❤️ We hebben samen de woonkamer gezellig gemaakt en lekker geknuffeld op de bank. Nog even een paar jaar wachten en we kunnen gezellig samen the voice kijken hihi ze heeft vanmiddag geslapen op de bank en dan kan ze savonds niet echt in slaap komen ben er nu al 3 keer geweest. Dus ben benieuwd hoe dat zo zal gaan....

Fijne avond allemaal

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Wij gaan zo de kamer versieren! Een 1-jarige snapt er nig niks van, maar toch vind ik het leuk om te doen! :)

Deel Deze Pagina