Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hiep Hiep Hoera!
    Lieve Tess , Gefeliciteerd met je verjaardag!

Echt he meiden...
    Af en toe wil ik naar een hutje op de hei , in mijn eentje.
    En toch ook weer niet want dan moet ik mijn meiden missen.
    Of af en toe zou ik willen dat de jongste zo oud is als Alexis , en
    toch ook weer niet want dan is Alexis alweer "zo oud" ;)

Er is maar 1 ding wat ik echt wil en ik denk dat dat nooit meer terug komt.
    1 nachtje door kunnen slapen zonder dat ik op geluid lig te waken of mijn vent wakker moet maken om een keer de fles te geven :p
    Neee , Dat zien we nooit meer teeerug :cool:

Heb toch wel respect voor de mama's met 2 kindjes zo dicht op elkaar hoor.
    Word druk druk Siertje en voor je het weet is het zo ver hoor.
    Ben benieuwd wat het geslacht is :D

Fijne avond allemaal!!!

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff sinds 5.30 uur uit bed met 2 kids ( chloë werd wakker van Kyan)..... Ben erg moe chloë had me vannacht ook uit m'n slaap gehaald... Chagrijnig, moe, hoofdpijn en echt nergens zin in... En Kyan is nog steeds niet lekker te pas huilen huilen huilen en niet willen/kunnen slapen en nog steeds koorts....

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    He getsie maggie... Dikke knuf... Hopelijk kan je vanmiddag een beetje bijslapen? Ga je met kyan naar de huisarts van de week, of kijk je het nig even aan?

4. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht vandaag en morgenochtend af. Als het niet beter gaat ga ik morgen naar de huisarts. Hij moet morgen naar cb ook voor prikje dacht ik maar dat ga ik dus niet doen.....

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ze geven normaal geen prikjes als een kind ziek is ofzo... Dus gewoon aangeven en daar een nieuwe afspraak voor maken! Succes vandaag, misschien een lekker middagdutje?

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Idd maggie, lekker een middag dutje doen. En idd even aangeven op het cb.

Hier ml ik ik een kopje koffie aan het doen.....kids slapen nog :$:$

Voel me iig al weer iets beter. Waar het vandaan kwam/komt geen idee maar voelde me behoorlijk...
    Vandaag een lekker dagje niksen. Misschien vanmiddag ouderwets een filmpje kijken als de kids slapen (deden we vroeger voordat de kids geboren waren heel vaak)
    En zo lekker even eitjes koken.

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ben ff helemaal klaar met mijn man!!!! Hij kan af en toe zo denigrerend doen. En nu ook, hebben het over het huis en dat straks de twee kleintjes samen in bad kunnen. Kan ie het weer niet laten om te benadrukken dat het wel een beetje "slecht" uitkomt qua timing en het verkopen van het huis. Weet je, dan laten we het toch weg halen g.. v.. d....!!! Wees blij dat het allemaal werkt en dat we, als alles goed gaat, er weer een kleintje bij mogen verwelkomen!!!! Zouden mensen een moord voor doen om een kindje te mogen krijgen en hoe kan dit kleintje zich nou gewenst en welkom voelen.

Sorry, moest ik even kwijt :(. Hij komt nu uit bad met Femke en gaan het er zo wel even over hebben.

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oeii siertje dat klinkt niet goed! Maar ik denk niet dat hij het zo zwart wit bedoeld als dat jij het nu ervaart. Hoop ik ;) komt vast goed! Jullie wilden het allebei, mannen moeten nu eenmaal wat langer ergens aan wennen denk ik.

Elaysa is echt ziek, zwaar verkouden.. had al zo mijn vermoedens, gisteren op haar verjaardag de hele middag geslapen, verstopte neus en loopneusje. Vannacht paar keer wakker geweest. En vanochtend was het prijs. Arm ding! Is ook echt helemaal bleek en heeft al super vaak overgegeven vandaag. Zal wel heersen denk ik ;)

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Sorry hoor! Moest even m'n hart luchten. Hebbe het goed uitgepraat en hij bedoelde het idd niet zo. (Hormonen ;)) Waar we het wel over eens zijn is dat we deze zwangerschap nu heel ander, minder euphorisch :(, mee maken. Hadden jullie dames met twee kindjes ook "last" van? Voel me een beetje schuldig namelijk dat ik me zo voel en ml ervaart presies het zelfde :). Weet niet zo goed wat we ermee aan moeten. Denk dat daardoor zijn opmerking zo hard aan kwam...

@steenbokje: beterschap voor de kleine meid!!!

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @steenboekje, beterschap met je meisje. Het heerst idd. Wess heeft het ook. Zwaar verkouden geweest.

@siertje, wij hebben het precies zo ervaart. De tweede zwangerschap was idd minder euforisch en we stonden er minder bij stil dan bij Lenthe. Komt misschien omdat je het nu drukker hebt met Femke erbij. En omdat je nu precies weet wat jullie te wachten staat is het wat meer "gewoon" dat maakt het niet minder bijzonder hoor!! De eerste zwangerschap was gewoon helemaal nieuw en spannend.

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wil ook even kwijt dat ik mega trots ben op ons meisje!!! Ze loopt als een gek achter haar wagentje :D. En de twee tandjes naast haar voortanden boven komen ook door :D

12. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat jullie het even nog hebben besproken.
    Een tweede zwangerschap was hier ook wel anders. Bijzonder was het nog steeds helemaal toen ik Kyan kon voelen. Maar ik vond het lichamelijk wel zwaarder. Ik kon minder doen en ik was erg moe maar had weinig tijd om te rusten. En idd wat anouk ook al zei je weet ook wat meer wat er komen gaat. Wat ik wel had was dat ik meer bezig was of Kyan wel helemaal gezond was of het hartje goed klopte en 20 weken echo vond ik ook spannender deze keer. Ook had ik in het begin erg twijfels of het wel goed was om nu al een tweede kindje erbij te nemen. Allerlei vragen kwamen er steeds in me op: is het niet te vroeg? Willen we wel twee kindjes? Gaat dat straks goed met Chloë? Etc... Gelukkig waren die vragen al snel weg en was ik alleen maar blij :D

En wat knap. Van Femke! Leuk hè als ze dan ineens gaan lopen! Zo leuk

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dank voor de geruststellende woorden :). Je slaat de spijker op z'n kop maggie. Er gaat vanalles door je hoofd heen en doordat ik me ook absoluut niet zwanger voel, is het nog best onwerkelijk. Zal 31 oktober wel anders zijn, dan hebben we de eerste echo.

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr vannacht een heel verhaal getypt is het niet overgekomen. Dan nog maar een keer ;)
    Kyan werd gisteravond al meerdere keren wakker. Ik dacht op tijd te gaan slapen maar nee hoor Kyan werd weer wakker en amper stil te krijgen ook niet toen ik hem eruit haalde. Niets was goed. Uiteindelijk toch gelukt werd hij om 2 uur weer wakker. Echt hard huilen gewoon bozig. 45 min bezig geweest op de arm... Iets melk drinken (slecht ik weet maar moet toch wat) heeft wel geholpen hij viel uiteindelijk in slaap. En ja hoor 5 uur gewoon weer! Nu ik dit type bedenk ik dat hij iets gewone melk heeft gehad maar dat zal toch haast niet kunnen? Straks afspraak maken bij ha even alles na laten kijken. Vanmorgen ging hij zich steeds overstekken toen hij moest huilen.... Hij moet trouwens ook echt akelig hoesten..

Pfff je kunt me echt opvegen! Zoooo moe. Godzijdank is chloë , op 1x na, niet er wakker van geworden. Zij komt nu net naar beneden. Maar weer een rustig dagje vandaag...

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeetje maggie... Pffff... Wat een nacht. Goed dat je hem ff ma laat kijken! Succes vandaag en hopelijk nog even een dutje ergens vandaag ;)

Wij zitten hier al een maand in een fase ;) dat ze midden in de nacht "wakker" word en niet meer uit haarzelf in slaap valt. Ik ga vanavond proberen hoe het gaat zonder slaapzakje. Misschien dat ze daar wakker van word. Meestal zit dat ding als een wokkel om haar heen gedraaid namelijk.

Verder een lekker rustig daggie vandaag!

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Balen maggie! Ben benieuwd wat de ha zegt!

Ik heb hier wat dat betreft nu weinig te klagen (afkloppen! ;)). Meestal als ze wakker wordt is het rond half 11, dan liggen wij of net in bed of nog net niet.

Trouwens, persoonlijk vind ik het niet zo slecht om 's nachts nog een keertje melk te geven hoor! Vind het slechter als ze te weinig slapen! :)

Nog bedankt voor de kaartjes! Ze vond het leuk om ze te bekijken, alleen zijn sommigen nu wel dubbel geknakt... ;)

17. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Vervelend maggie! Als je het niet vertrouwd is het inderdaad beter om hem even na te laten kijken. Ben ook benieuwd wat de HA zegt.

Vannacht is redelijk gegaan, arm meisje is echt zwaar verkouden. Gisteren ingesmeerd met luuf, neusspray gegeven en een ui onder het bedje. Maar ben zeker 10x terug moeten gaan voordat ze eindelijk in slaap viel. Zo sneu ze voelde zich echt niet lekker. Mijn man zei al als ze vannacht ook steeds wakker word, dan slaapt ze maar lekker tussen ons in. Maar dat is gelukkig niet nodig geweest. Ben er wel 3x uit geweest vannacht maar voor de rest is het goed verlopen.

Lopen we hier met z'n 3en een beetje ziek te wezen, mijn man was de eerste die heeft de kleine aangestoken denk ik. En ik heb ook al kriebelhoest en last van mijn linker oor.

Gezellige boel hier ;) Gelukkig hoef ik deze week maar 2 dagen te werken! Zo lief toen mijn man vanmorgen ging werken en haar gedag zei stond ze zo lief te zwaaien. Daar smelt ik nou echt van :)

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Beterschap allemaal steenbokje. Hier werd Femke wakker met 38,3. Ben benieuwd hoe de dag gaat lopen.

@hier: sorry hoor, maar voel me een beetje down. Gister had ik wat beige afscheiding en vanochtend heel licht roze. Heb geen krampen of heftige buikpijn, meer alsof ik zwaar ongesteld moet worden... Pffff... Had gehoopt dat de onzekerheid minder zou zijn bij een tweede hihihi :).

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen

Balen Maggie. Goed dat je Kyan even laat nakijken.

Hier na een week weer wat betere nachten.

Steenbokje, vervelend hè dat verkouden zijn. Thijn is ook heel verkouden en ik ook niet topfit.

Sorry dames heb wel alles gelezen maar niet de puf overal op te reageren.

20. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: eigen huisarts was er niet. Gelukkig konden we wel ergens anders terecht. Hij luisterde naar z'n longen en vroeg of er astma/hooikoorts of bronchitis in de familie had zitten. Hij heeft er aanleg voor gaf ha aan. Verder dubbele lichte oorontsteking.... Neusspeay en paracetamol zou voldoende moeten zijn maar dat had hij gisteren ook gehad .... Als het morgen niet beter is krijgt hij antibiotica kuur...

Deel Deze Pagina