Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Even snel tussendoor: maggie, is je man al thuis? :)

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah! Man is weer veilig thuis! Eigenlijk gek maar voelt alsof hij helemaal niet weg is geweest alsof hij thuis kwam van het werk maar wel positief hoor! Hij is helemaal kapot meer dan 20 uur wakker geweest. Kids zijn morgen naar de opvang en allebei nog dagje vrij. Gezellig!

Inderdaad anouk! Zo gezellig die binnenspeeltuinen. (Vanmorgen met schoonzusje en de kleine geweest. Zo wat die boos kijken die kleine meid lol )Ik zou de hele morgen er wel kunnen blijven. Kyan vindt het er ook erg leuk! Lekker klimmen en klauteren nergens bang voor!
    November is het zo ik heb er ook zin. Leuk om de kindjes bij elkaar te zien.

Pfff ik hoop voor iedereen een rustige nacht waarbij kids en mams goed kunnen uitzieken!

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik heb ook heel veel zin in dr meeting. Ik was even bang dat ik hem af moest zeggen vanwrge werk. Maar gelukkig is dat niet nodig! Heel erg fijn.

Hopelijk knappen alle kindjes snel weer op. Thijn gelukkig alleen nog maar een verstopt neusje, maat druipt er gelukkig niet meer uit.

Maggie fijn dat je man weer thuis is!!

Ik ben benieuwd wat Thijn van de speeltuin vindt. Nieuwe dingen vindt hij soms nog weleens een beetje eng. Haha nika gewend hè;)!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @maggie, wat heerlijk dat je man weer terug is.

@teske, fijn dat Thijn wat is opgeknapt.
    Fijn ook dat je er in november bij kunt zijn.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    #4465 Siertje2981, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    Ik kijk er ook onwijs naar uit!!!

@maggie: jeeeeh!!!! Wat fijn dat hij weer thuis is. Geniet van jullie dagje samen morgen.

@nacht: ik ben bang dat wij een lange nacht met weinig slaap tegemoed gaan. Heb net, onder lichte dwang, er 100cc bij fem in gekregen. Nu slaapt ze weer, maar houd m'n hart vast voor de rest van de nacht :D. Ben morgen vrij, zit één dag in de week in de ziektewet ivm m'n knie dus kan even terugkrijgen aangezien ze morgen naar de opvang gaat ;). Ga morgen trouwens wel bellen want die brace geeft wel enigsinds steun, maar ga dit niet nig weken volhouden... Ven benieuwd wat ze gaan zeggen.

Slaap lekker allemaal!

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grrr lig 2 uur wakker omdat chloë niet in slaap komt!!!! Voor haar een veel te drukke dag met hele dag door mensen over de vloer.... Moet echt leren te zeggen dat het gewoon soms niet kan.... En nu hoor ik Kyan 😥 serieus ik sta stijf van de spanning door te weinig rust. Ik moet echt even ontspannen maar lukt me niet. Ik vind dat ik een heerlijke hotstone massage heb verdiend naar zo'n heftige week alleen 👍😅 hopelijk vind m'n man dat ook

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggir hopelijk nog een beetje geslapen.
    Massage heb je best verdient!

Pff mn bed is veelste fijn. Helaas, herfstvakantie. Komende dagen veel werken.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het zit je weer niet mee met die nachten maggie! Heb je nog wel wat uurtjes kunnen slapen?

Ik heb een rotnacht gehad doordat ik mezelf elke keer wakker hoestte... Heb ook nog steeds een zere keel, zit te twijfelen of ik de dokter maar eens moet bellen. Ben die zere keel wel zat!

9. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was een verschrikkelijke nacht! Wat duurde het lang voordat ze ging slapen. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er 10 keer heen zijn geweest. Wie weet nog wel vaker! Ik denk dat we rond 3.00/3.30 weer sliepen sinds 00.30 geloof ik. En ja Kyan werd uiteindelijk 6.00 uur wakker en om 6.15 zat ik beneden. Pff alles doet me zeer hoofdpijn zere nek en schouders. .... Vandaag maar genieten van ons dagje samen en morgen ook lekker rustig aan doen.

Stiekem extra trots op Kyan. Vanmorgen gebracht naar de opvang gaat hij vanmiddag naar de dreumes groep wennen. Normaal gaan ze met 14 maanden over maar volgens de directrice zit hij wat ontwikkeling betreft wel op die leeftijd. ☺️ Toch leuk om te horen 😁

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pffff wat een nacht weer maggie. Lekker genieten van je vrije dagje samen.
    En wat goed zeg van Kyan. Mag je idd best trots op zijn.

Balen nmv jij ook al ziekjes. Beterschap.

Siertje, hoe is je nacht gegaan?

Ik ga vandaag met een vriendinnetje naar een magazijnverkoop van lief lifestyle. In Sliedrecht. Is echt mega goedkoop. Bijna alles € 5,- :$

Mochten jullie interesse hebben lief! lifestyle - Bring colour to your family | lief! lifestyle
    Het is 3 dagen.
    Heb er nu al zin in :D

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Pfff wat een nacht maggie... Hopelijk kan je vandaag en morgen even tot rust komen. Enne die massage: dubbel en dwars verdiend!!!

@hier: in de avond was ze wat onrustig, maar uiteindelijk de hele nacht geen kik gegeven! Vanochtend had de 37,4. Pap ging er helemaal in en ze was ook lekker vrolijk dus heb haar naar de opvang gebracht. Ze weten dat ik thuis ben,, dus als het niet gaat, heb ik haar zo opgehaald.
    Ik begrijp er niks van... Heb net drie uur geslapen :( :$!!! En kan geloof ik, zo weer... Maar ga er maar uit, douchen enz en even naar buiten ;) :D.
    Heb trouwens vrijdag, aan het einde van de middag, weer een telefonisch consult met de orthopeed. Wil toch bespreken om de operatie nu te doen. Komt in zoveel opzichten beter uit. En als de anesthesist het goed vind omdat de risico's minimaal zijn, ga ik het wel doen. Die brace is niet slecht,aar dat ga ik niet nog heel wat weken volhouden. Krijg nu al een buik trouwens :$!! Is echt een darmenbuik. In het begin van de middag komt ie opzetten. Moet echt wijde truitjes gaan dragen :D.

12. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @anouk, Is dat alleen in Sliedrecht? Is mij te ver weg... :(

Ik zit hier even in een dipje. Het enige wat ik nu nog wil doen is naar buiten, fietsen ofzo, maar het regent!

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Dikke knuffel vanaf hier nmv... Als ik met een toverstafje kon zwaaien had ik het zonnetje bij je laten schijnen. (Zowel buiten als binnen in je :))

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Potver hihihi! Als ik dat eerder had geweten Anouk, had ik ook wel willen gaan :D. Veel plezier, ben benieuwd met hoeveel tassen je thuis komt ;)

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Nmv dikke knuf

Siertje het is donderdag en vrijdag ook nog hihi

Mijn aanwinst.....alles was € 5.- per stuk :$:D

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Wauw Anouk!!! Wat een goede vangst hahaha!!!!

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Slaap lekker allemaal! Hoop op een goede nacht voor iedereen.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen

Pff gisteren echt een rot dag op het werk. Mega drukke groep en een nieuwe collega en een stagiaire. Had echt het idee er alleen voor te staan. Bah.

Hoe is het met jullie allemaal?

Nmv alweer wat beter?

19. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nacht ging hier iets rustiger er maar 2x uit (voor chloë en bijna Kyan) maar vanaf 5.00 gingen de sirenes aan en vanaf 5.45 zat ik met 2 kids beneden en maief kwam er ook vrij snel uit. Gelukkig zojuist even een uurtje kunnen bijslapen. Niet te lang want ik krijg zo een hotstone massage!!!!!!! Yeah lekker en ze had vandaag gelukkig tijd!

Noet je vandaag ook werken Teske? Hopelijk heb je dan het niet gevoel dat je het niet alleen moet doen. Lijkt me ook een pittige baan!

Hoe is het verder met alle zieke kindjes? En de mama's?

20. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Elaysa begint zicht alweer wat beter te voelen. Heeft alleen de huid rondom haar mondje helemaal schraal. En is elke ochtend weer om 5 uur wakker.

Dat breekt mij wel een beetje op aangezien ik me echt beroerd voel. Maar heb gelukkig vrij nu. Zaterdag ga ik voor de eerste keer weer echt op stap sinds zwangerschap/bevalling. Dus hoop dat ik me dan beter voel.

Deel Deze Pagina