Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Pfffff... Hier een onrustige nacht... Kon zelf de slaap niet echt vatten en om vijf uur was Femke het zat. Kunnen rekken tot zes en daarna gelukkig bij ons in bed geslapen tot kwart over zeven. Alleen ik slaap dan niet echt :). Verder heeft ze sinds gister gelukkig geen koorts meer.

@teske: dat zijn zware dagen... Hopelijk vandaag een dagje rust?

@maggie: jaloers!!!!! Geniet van je massage :D.

@steenbokje: fijn dat het goed gaat met elaysa. Wel balen dat jij het nu hebt. Wat ga je zaterdag doen?

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Vanaf morgen zijn hier de oktober feesten. Grote Kermis en tenten waar elke avond iets georganiseerd wordt. Wij hebben kaartjes voor zaterdagavond, dan is 90's met 3fm djs. Zou een grote happening moeten zijn.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Veel plezier steenbokje!

Ik ben weer aardig opgeknapt. Heb alleen nog een heel vervelende en aardig aanwezige kriebelhoest. Deze is zo erg dat ik mezelf elke keer wakker hoest, dus heb 2 slechte nachten gehad...
    Alleen is mijn dochter nu erg verkouden, ik moet haar neusje eerst leegzuigen voor ze kan drinken. Zo zielig! Wat doen jullie om ze te helpen met ademen? Nog super tips? Ik blijf steken bij de standaard dingen, zoals een ui onder haar bed enzo...

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Leuk steenbokje de oktober feesten.
    Het is een eeuwigheid geleden dat ik op stap ben geweest. Kan goed al 4 jaar geleden zijn :)

Kan idd vervelend zijn een kriebelhoest.
    Meer als een ui en neusspray gebruik ik ook niet.
    Lekker de frisse lucht in.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: ik deed wat luuf in een bakje met warm water op haar kamertje en onder haar voetjes. Door de dampen gaat het neusje lekker open.

@steenbokje: LEUK!!!! Als het niet zo ver weg was zou ik ook komen! :D. Heel veel plezier alvast

@hier: ben moe en hongerig... Geen goede combi hahaha!

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is weer een vroege ochtend maar veel belangrijke een goede nacht! Om 22.00 uur sliepen we en om 5.45 werd Kyan wakker. Zooo fijn om een goede nach te hebben dan maakt het me niet uit dat het vroeg is. 😁 al zal ik best nog van m'n bedje willen genieten 😜 maar nu geniet ik van m'n ventje samen op de bank filmpjes kijken 👍😁

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhhh!!!! Fijn maggie!!!!

Hier weer een onrustige nacht. Ze word al ruim een maand rond half drie wakker. Begon op vakantie maar dat heeft ze doorgezet thuis. Twijfel of we haar gewoon een paar nachtjes moeten laten liggen om een patroon te doorbreken :(. Ze slaapt nu nog trouwens :D. Gelukkig gebben we na half vier wel goed geslapen.

Fijne dag allemaal!

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Fijn dat de nacht goed is gegaan! Hier was het ook weer vroeg, 5 uur! Siertje balen van de nacht maar wel lekker dat ze langer slaapt.

Ik hoop dat ik me straks toch wel wat beter voel, we wilden vanavond met elaysa over de Kermis. Vanmiddag maar eens naar de winkel wandelen. Hopelijk doet frisse lucht goed. Heb me nu volgestopt met pijnstillers en slik antibiotica dus heb ook nog last van mn darmen. Wordt je hard van haha.

Heb gisteren mijn professionele gellak set binnen gekregen. Joepie! Geen 30 Euro meer p. mnd uitgeven bij een nagelsalon, gewoon salon kwaliteit aan mn eigen keukentafel :D heb al een tijdje kunnen oefenen met goedkopere gel, dus ging gisteren meteen goed.

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En ik vond vanmorgen half 7 al vroeg... ;)
    Vannacht er nog wel uit geweest rond half 1, ik had het idee dat ze erg last had van kiezen ofzo. Ik zal blij zijn als dat gebit eindelijk er helemaal door is! Pfff

Ik heb gisteren een pendel laten doen, volgens haar heb ik in feb een positieve test in mijn handen... Dat zou dus betekenen dat het straks weer heel snel zal gaan! Haha!
    Ik vind het gewoon grappig om te doen, ik geloof er niet in. Bij mijn dochter zaten ze er ook allemaal naast... ;)

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Waar laten jullie die pendelaar doen dan? Hier op het forum of ken je daar iemand voor. Want hier op het forum lees ik altijd dat ze vol zitten..

11. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb dat hier op het forum gedaan. Maar er zijn er niet zoveel meer actief en je moet geluk hebben dat ze net op dat moment pendelen...

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Idd op het forum heb je zo een afdeling. Heb er ook twee laten doen. Een zei december, een zei januari... :D. Word vandaag een pakketje geleverd tussen 12:00 en 18:30 :$.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Even snelle reactie tussen alles door. Nog 1 dagdienst en 1slaapdienst. Zondag 11.00 zit het er op!

Maggie fijn dat je nacht beter is gegaan.

Pendelen
    Hier heb ik er 3 gedaan
    Dec 2013
    Jan 2014
    Feb 2014 geslacht jongen.
    Geloof er niet echt in, maar we zullen zien.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Goed zo maggie, heb je iig wat bij kunnen slapen. Hoop dat het doorzet nu.

Siertje, dat hebben wij ook gehad na de vakantie. Werd hij ook ineens weer snachts wakker. Hebben hem toen laten huilen en meneer was na 15 minuten stil iedere keer. Dat 3 nachten zo gedaan en toen was het over.

Heb even advies nodig. Wess krijgt iedere ochtend nog een fles in zijn bedje. Dat varieerd van 5 uur s'ochtens tot 8 uur s'ochtens dat hij ervoor komt.
    Nu heb ik er moeite mee om hem die fles om 5 uur al te geven als hij dan wakker word. (Tis dan eigenlijk nog nacht) maar ik weet dat hij na die fles vrolijk weer doorslaapt tot 9.00u
    Wat zouden jullie doen? Fles geven als hij ervoor komt of uitstellen iedere ochtend tot half 8 of zo? Met het risico dat hij om 5 uur niet meer wil slapen????

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Lastig Anouk. Ik zou het denk wel proberen uit te stellen. Is ook een soort van gewenning. Je zal een paar lastige ochtenden hebben, maar denk wel dat je er dan doorheen bent en hem in de ochtend kan geven.

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    En langzaam toewerken naar de 8 uur? Elke dag (of bijvoorbeeld na 2 dagen) een half uurtje later?

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG krijg net te horen dat m'n man naar Japan moet voor het werk begin November. Niet 3 dagen wat eerst de bedoeling was maar weer een week!! Het ergste is hij mist het feestje van Kyan!!! 😭

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Das een goed idee nmv!

Vraagje: hoe slapen jullie kindjes? Onder een dekentje of een slaapzak, of allebij? Femke blijft echt niet onder de dekens liggen en ben bang dat ze het snachts te koud gaat krijgen. Ben me een beetje aan het oriënteren op een winterslaapzak. Maar ik heb echt geen idee welke (met mouwen, zonder mouwen, "goedkope" van de Hema of een 4 seizoenen van puckababy?)

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nee!!!! Das echt niet leuk Maggie.....

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Daar zat je natuurlijk niet op te wachten maggie! Balen!

Maar even praktisch gezien: Kyan merkt er nog niets van, is het een optie om zijn feestje een weekje later te doen? Voor jou/jullie misschien wel minder leuk, maar voor hem maakt het niets uit...

Deel Deze Pagina