Wat erg maggie dat is idd niet leuk. Zeker met zijn eerste verjaardag!! Toch maar proberen te rekken dus wbt de fles. Siertje. Wess ligt hier ook in slaapzak en dekentje. Voor de winter hebben we (van lenthe nog) de winterslaapzak van de hema. Huer kunnen de mouwen vanaf. En hij is niet te dik zoals de meeste slaapzakjen (en het scheelt weer wat euries hihi. lenthe heeft hier altijd goed in geslapen.
@slapen, ze ligt in een slaapzak zonder mouwen onder een lakentje. Als het weer echt koud wordt, komt daar de deken bij. Mijn dochter blijft ook niet onder de deken liggen, maar ik blijf haar er toch maar onder stoppen. Ik heb 'goedkope' slaapzakken van de Hema en van de Kruidvat, deze bevallen hier goed. Die van de Hema heeft afritsbare mouwen, maar die wil ze er niet bij aan, ze wil namelijk haar armen vrij hebben...
Een week later is intocht van Sint. Daar wil ik met Chloë heen en daarbij de andere kinderen gaan daar ook heen. Dus wordt erg lastig.... week eerder gaat hij weg kan dus ook niet....dan of 2 weken later maar vind ik ook niet leuk!! Hopelijk kan hij iets eerder weg of Floor tijdsverschil dat hij er toch nog bij kan zijn of hebben we een ander geniaal plan! Gelukkig is hij er wel op zijn echte verjaardag 11 november.... Bleh weer een week alleen met de kids niet leuk maar goed het is voor de toekomst! Wie weet verdienen we straks bakken met geld
Ik heb de 4 seizoenen slaapzak van puckababy. Ik vind het erg fijn! Hij slaapt nu in de herfstslaapzak. Fleece met mouwtjes. Hij slaapt ook niet onder een deken. Hij draait alle kanten op dus heeft ook niet echt zin. Als het kouder wordt denk ik wel dat ik hem weer onder een deken leg. Kijken hoe dat gaat. Ik heb naast de puckababy ook nog een van de hema waar Chloë in heeft geslapen. Voor de wasdagen die is ook prima! Puckababy is wel warmer volgens mij. Ik heb toen de puckababy aangeschaft omdat het uitbakeren niet echt goed ging met een gewone slaapzak. Met deze ging het in 1 keer goed.
Barry belde net hij heeft kunnen regelen dat hij er gewoon is met het feestje!!! Extra groot feest op verjaardag van Kyan! Yeah! (Of hij er dan ook zo blij mee is met een mega jetlag is wat anders hihi)
Dat is beter nieuws maggie! Hier was het weer feest! Van kwart voor 5 tot 7 uur aan het huilen en schreeuwen geweest... Nu al de 3e dag op rij! Ik zat er net helemaal doorheen! (Meestal wordt ze wel weer vrolijk als mijn man thuis komt, zo flauw!) Ik snap het gewoon niet meer... Mijn man kwam net thuis met een grote bos bloemen. Begint hij zich te verontschuldigen dat ze geen rode rozen meer hadden...
@nmv: wat super lief van je man!!! Bizar hè? Dat ze van die periodes kunnen hebben. Snap dat je er even doorheen zit, is niet niks. Je kan er gewoon geen verklaring voor vinden en ineens 's het weer over. Hoop dat dat snel gebeurd. @hier: vanmiddag een shirtje voor Femke ontworpen. Durf hem nog niet te bestellen, wacht nog tot na de echo . Wil haar deze dan aan doen op haar verjaardag. Heb trouwens maandag een afspraak met de anesthesist om te kijken of de operatie toch door kan gaan. Gister weer op krukken naar huis .
Lief met een reden hoor... (Ben zondag jarig!) Leuk lettertype zo met die bloemetjes. Ben benieuwd hoe snel ze het door hebben! Stiekem weer een klein beetje jaloers hier... Wil ook wel graag bedenken hoe we het deze keer bekend gaan maken in de familie!
Leuk shirtje hoor siertje! Ik had toen die tijd een wit shirtje gepakt en zelf erop geschreven maar dit is veel leuker en netter hihi Maar toch lief dat je man eraan gedacht heeft toch nmv? wie weet heeft hij zondag nog iets leuks je weet maar nooit Hier net en gezellige start van de avond. Chloë heeft vanmiddag 2 uur geslapen op de bank na ons speeluitje. Dan gaat ze savonds later naar bed omdat ze toch eerder kan slapen. We hebben samen boodschappen gedaan en daarna lekker met ons drietjes foto's van de vakantie bekeken met lekkers op tafel. Dolle pret had ze ze vond het echt gezellig dat kon je echt wel merken. Zoooooo leuk! ❤️
We doen niet aan cadeaus... Dus dit is het enige wat ik krijg! Misschien dat hij mij nog wel een uurtje langer in bed laat liggen?
Zo even snel een reactie Maggie fijn dat je man erbij kan zijn. Hier voor de winter een ergopouch slaapzak. Wel belachelijk duur, maar werkt hier erg goed. Wordt nogal koud op zn kamertje. Soms onder de 15 graden. Goede slaapzak is dus wel fijn. Pff nou alleen nog de slaapdienst. Maar zie er een beetje tegenop. Maar gelukkig morgen pas om 16.30.
Zo daar zitten we weer, word elke ochtend vroeger Vanmorgen 4.40 uur ik denk moet niet gekker worden. Dus heb haar tot kwart over 5 laten liggen. Heeft ze af en toe gehuild. Maar toen vond ze het genoeg. Dan kan ik haar niet laten huilen en dan is ze ook gewoon echt klaar met slapen. Dus nu zit ze (lekker onverantwoord) voor de tv met een grote beker melk, die ze overigens al leeggedronken heeft, en ja hoe slecht kan het zijn, een halve liga. Nu is het goed en staat ze mee te klappen met de muziek op tv. Tsja ik weet ook niet meer wat ik moet. Maar word er langzaamaan wel zwaar geïrriteerd van. Elke ochtend tussen 5 en half 6 opstaan.
@nmv: alvast gefeliciteerd @teske: succes met werken... @steenbokje: pffff.... Dat breekt je op... En ik zou net zo "onverantwoordelijk" zijn hoor! Op een gegeven moment weet je het ff niet meer. Hopelijk groeit ze er overheen... @hier: lag om tien uur te tukken. Sietse kwam pas rond kwart voor een thuis . Hij had bardienst bij de turnvereniging en kwam er achter dat een goede vriend, die in Dubai woont, in Nederland was. Dus daar heeft ie ook nog wat mee gedronken. Femke is vannacht wel wakker geworden, maar we hebben haar laten liggen en ze is uit zichzelf weer in slaap gevallen! Nu vol blijven houden . Ben opweg naar m'n werk... Heb zo geen zin vandaag . Morgen inventarisatie dus dan mag ik ook... Bah . Fijne dag allemaal!!!
Hey meiden, kom nu alleen even snel melden dat mijn oma vannacht is overleden... Is dus even een wat minder leuk weekend.