Niet leuk! Gecondoleerd en veel sterkte! Steenbokje hier hetzelfde verhaal! Vanmorgen 5.30 en om 4.18 werd chloë wakker waar ik 2 keer heen moest. Laten huilen is alleen maar uitstellen want hij valt niet in slaap blijft huilen. Hopelijk wordt het ooit wat later. Ik ben ook een wrak momenteel echt slecht te pas... Net even lekker gefietst naar speeltuin. Gezellig maar ben stuk van het fietsen hihi
Zo... Week zit er bijna op... Morgen nog inventariseren en dan een dag weekend . Ben echt zooooooo moe . Vanaaf maar weer vroeg naar bed .
Pffff ik ben benieuwd hoe hier de nacht gaat brengen, ben op het werk zie hier toch altijd een beetje tegenop sinds ik in een ander logeerhuis werk. Blegh. Ik kan beter thuis bij Thijn slapen. En Siertje lig je er al in? Hooelijk vannacht en morgenochtend goede nachten!
Hier gelukkig een super goede nacht gehad! Ze is een keer wakker geworden, maar uit zich zelf weer snel in slaap gevallen tot half acht . Vanmiddag weer naar week voor de inventarisatie... Geloof dat alles goed is voorbereid en dat het daardoor lekker snel gaat!
@teske: lag er gister om half elf in. Niet zo vroeg als dat ik zou willen, maar vind het zo ongezellig voor Sietse .
Bedankt! Toch wel een beetje een dubbel gevoel. Mijn ouders komen wel, maar zijn er maar kort. Er moet nog zoveel geregeld worden...
Nmv toch gefeliciteerd met je verjaardag. Het is idd dubbel. Ik wil zeggen fijne dag maar ook sterkte. Kus Suc6 siertje vanmiddag. Hoop dat je snel klaar bent. Werk ze teske. Vanmiddag op kraambezoek bij de beste vriend van mijn man in Haarlem. Eindje rijden maar heb er wel zin in. Wat zal Wess groot lijken al.
Lieve dames... Heeft een van jullie, in de eerste weken zwangerschap, ook wat afscheiding en wat bloed gehad? Had net helder rood bloed met afvegen. Het zat in de afscheiding zeg maar. (Sorry voor de details). Pfff... Ben gelijk helemaal onzeker!
Ik heb het gehad maar dat was iets later. Mij werd verteld dat de baarmoeder mond meer doorbloed is nu en dat er sneller een adertje springt. Als je het niet vertrouwd gewoon even aan de bel trekken hoor!!!!!!
Weet dat het erbij kan horen en het niks hoeft te betekenen, maar toch . Echo heeft nu nog geen zin, kunnen ze toch nog niks zien... Word afwachten ben ik bang...
Nmv gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel sterkte! Siertje ik had bij chloë in het begin best veel bloed verloren waardoor ik uiteindelijk naar de gynaecoloog ben geweest en uiteindelijk een mooie hartslag te horen kreeg. Dat was met 6 weken. Het hoeft dus niets te zeggen. Ik heb ook 2 keer een miskraam gehad (toen was ik echt net zwanger). Toen had ik ook echt last van m'n buik en verloor ik veel bloed in 1 keer met daarna ongesteldheid erachteraan. Die onzekerheid bah! Anders verloskundige of dokter bellen (ik heb fijne dokter die me meteen doorstuurt gelukkig)
Wil vandaag nog even afwachten en anders morgen even de verloskundige bellen... Stomme is dat ik sinds vorige week al het gevoel heb dat er iets niet goed is... Maar durf er niet aan toe te geven .
Heb toch even de verloskundige gebeld. Ze maakte zich aan de hand van mijn verhaal geen zorgen, maar begrijpt wel die van mij. Ik mag morgen bellen om de afspraak voor de echo een weekje te vervroegen. Sietse denkt dat we er niks mee opschieten omdat we misschien te vroeg zijn dan (6+5) en ik nog in de onzekerheid zit... Maar ik denk wel dat ik het doe. Hij laat de keuze bij mij, hij heeft nooit zo een last van stress .
Bij twijfels gewoon de vk bellen, zoals je hebt gedaan! Ik had altijd begrepen dat een beetje bloed geen kwaad kan, inderdaad door betere doorbloeding kan een klein adertje knappen. Pas als het gaat om 3 maandverbanden vol, wordt het spannend... Succes ermee Siertje!
Goed dat je hebt gebeld. Kan me je stress wel voorstellen. Nmv ondanks alles toch gefeliciteerd en hopelijk een beetje een fijne verjaardag. Wel dubbel idd lijkt me. Anouk, idd wat zal Wess dan groot lijken!
Zo, visite is allemaal weer weg, alles opgeruimd en dochter ligt al eventjes heerlijk te slapen. Eindelijk rust in de tent! Over 2 weekjes de verjaardag van mijn man, dan hebben we weer een jaartje rust qua verjaardagen. Het is hier echt oktoberfest!
Fijn dat je ondanks alles een fijne dag hebt gehad nmv. Nu nog even opladen voor over twee weekejs hahaha! Jekan het maar gehad hebben