Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Morgen even lekker ontspannen spelen bij Ballorig! :)
    Was het alleen bijna vergeten... ;)

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Veel plezier nmv! Waar is balorig ( even nieuwsgierig ;))

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Deze ballorig is in Nijverdal Siertje;)!

Hoe is het met iedereen?

Ik ben gisteren vroeg gaan slapen. Maar nu helaas ook alweer wakker. Wake up light van vl. Zo nu even kijken of ik nog kan slapen.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Wij hebben gelukkig weer een lekkere nacht gehad. Vandaag weer lekker rustig aan want het knietje is weer gaar :(. Ben benieuwd wat de anesthesist te vertellen heeft.

@balorig: hmmm... Jammer, das iets te ver rijden :).

@teske: nog even kunnen slapen?

Fijne dag allemaal!

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ballorig heeft volgens mij in heel NL vestigingen, kijk maar eens op hun site!
    Ben wel heel benieuwd hoe mijn dochter dit gaat vinden, ze is vaak wat afwachten in een vreemde omgeving...

Ze heeft trouwens ook wat nieuws geleerd, kreeg er een grote glimlach van! Gisteren had ik haar vieze slabber voor de wasmachine gegooid, moest toch nog wassen. Zij vond de slabber, deed de wasmachine open en duwde de slabber erin om vervolgens het deurtje weer netjes dicht te doen... En vanmorgen pakte ze haar (zachte) borstel en wreef ermee over haar hoofd! Ze wil me dus na doen! :)

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhhh!!!! Wat tof nmv!!!!

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb de echo kunnen verplaatsen naar aanstaande maandag!

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @nmv, veel plezier bij balorig.

@siertje, fijn dat je de afspraak hebt kunnen verplaatsen. Iig een geruststelling. En als het met de echo niet gaat krijg je vanzelf nog een echo :D.

Het kraambezoek gisteren was leuk. en idd wat was Wess toch groot zeg :$ wat een jaar al nierkanker doen :D.
    Heb het kleintje niet vast gehouden. Ik geloof dat ik nu aan de beurt ben. Mijn hele hoofd zit vol en voel me helemaal niet top.
    Bah en dan ook nog eens extra werken vanmiddag :(. Gelukkig heeft ml aangeboden om strakjes de grote boodschappen te doen. Kan ik lekker op de bank nu met Lenthe lekker onverantwoord tekenfilms kijken.

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het was gezellig bij Ballorig! Zeker voor herhaling vatbaar! :)

Nu nog even een lekker stukje taart eten die van gisteren over was... :)

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    POTVER... Sietse kan die maandag niet weg van werk... Heb hem maar weer op vrijdag gezet... Als het mis is, wil ik wel dat hij erbij is en ik er niet alleen ben met Femke...

@anouk: ik was vorige week op kraambezoek bij een collega. Haar dochtertje is nu, na zes weken nog steeds kleiner als dat Femke was met haar geboorte! :$. Wat is dat dan weer klein en wat zijn die van ons idd nu zo groot!

Heb net een drinkbeker van avent gekocht. Een anti-lek beker waarmee ze leren om uit een gewone beker te drinken. Reuze interesant vind ze het!
    Ook een gesprek met de anesthesist gehad en ze willen echt wachten tot de 12 weken. Prima. Weet nu waar ik aantoe ben. Zodra ik weet hoever ik ben, kan ik de afspraak inplannen. Iig einde aan deze onzekerheid ;).

@ziek: he bah Anouk! Das niet leuk... Beterschap. Femke werd vanochtend wakker met een soepoog. Ze had in d'r ogen zotten wrijven maar eerst langs d'r snotneus geweest ;). Gelijk een ontstoken oogje, blijft van die geel groene prut uit komen. Verder is ze erg gezellig en vrolijk dus vind het allemaal best!

@verjaardag: hoe hebben jullie getrakteerd op de opvang? Ben niet zo creabea en denk ook niet dat het nu heel veel zin heeft zeg maar. Dus dacht, lekker standaard, een pakje Nijntje koekje en een kaartje eraan.

Hopelijk is mijn middag beter dan m'n ochtend. Het liep allemaal niet zoals ik wilde. Femke lag te slapen, begint er bij een van de buren een klusjes man te bikken enz... Hup, kind wakker... Hopelijk stoppen ze zo, kan fem weer lekker slapen ( en mama ook :) ;))

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje, misschien idd wel beter dat je man erbij kan zijn.
    Fijn dat je wat duidelijkheid hebt wbt je knie.

@tractatie, wij hebben bij action van die bouwkosten gehaald waar je krentjes of zo in kunt doen. Makkelijk en leuk.

Nu lekker naar mijn bedje. Even nog CSI afkijken en lekker slapen.
    Hoop me morgen betr te voelen. Al zal het niet druk worden denk k gezien de "storm" die er aan gaat komen.

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wat hebben jullie weer veel gekletst!

Siertje begrijp dat je het verzet hebt, sowieso de eerste echo wil je samen meemaken, of het nou wel of geen goed nieuws is. Ik hoop dat alles in orde is!

@hier ik ben zo moe, elaysa word elke ochtend half 5/5 uur wakker. En slaapt dan ook echt niet meer. Gisteren wilde ze niet gaan slapen dus mijn man zegt dan laat haar maar op, misschien slaapt ze dan eens wat langer. Dus om kwart over 9 lag ze er gisteren pas in en ja hoor half 5 meldde ze zich weer. Ik vind het nu echt niet meer grappig :( weet ook niet goed wat te doen, is het een fase? Heb haar vanmorgen na troosten, pamper verwisselen, knuffelen etc maar terug gelegd en laten huilen. Toen heeft ze nog tot half 6 geslapen. Dus ze is wel moe! Sorry voor mijn lange ego verhaal maar word er echt een beetje verdrietig van elke ochtend weer opnieuw...

Ook even een trots momentje, elaysa loopt aan 1 handje :D
    En blij dat ze ermee is echt te schattig ♡

En we zijn hier echt met de slaapjes aan het rommelen. Van 2 naar 1 slaapje. Gisteren ook van 12 tot 2. Kun je nagaan wakker vanaf 5 en om 12 weer slapen. Dan wakker van 2 en pas om 9 uur s avonds naar bed. Om vervolgens weer om half 5 wakker te zijn. Schiet mij maar lek.

13. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Steenbokje hier was /is Kyan altijd om 5 uur wakker en soms nog eerder. Het zat/zit gewoon in z'n ritme omdat dit altijd zo is geweest. Maar ik was daar zo klaar mee helemaal nu het nog zo donker is. Wij hebben hem laten huilen. Hij werd wakker om 5 uur. Naar 5 minuten ongeveer ben ik er naar toe gegaan om hem een speentje te geven in het donker. Daarna huilt hij hier nog een tijdje door maar hoefde er niet heen. Huilen stil huilen stil gaat het steeds maar duurd wel een half uur en daarna valt hij weer in slaap. Maar vanmorgen werd hij om 6.45 wakker! Wel hoor ik hem nog steeds op het vroege tijdstip druk bewegen tegen het bed aan. Het is hier nooit een garantie of het zo blijft maar voor nu is het heerlijk.
    Misschien heb je er wat aan 😉 het is echt niet grappig zo vroeg! De nachten zijn dan zooooo kort

Enne balorig was inderdaad gezellig 😉
    Siertje ik had het ook weer verplaatst dat wil je toch graag met je man delen.

Hier vandaag hopelijk een rustige gezellige dag

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Sorry steenbokje, geen tips... Kan me wel heel goed voorstellen dat het echt niet leuk meer is! En wat goed van de kleine meid!!! Aan een handje lopen!!

@anouk: hoe voel je je? Hopelijk heeft een goede nachtrust je goed gedaan.

@hier: sliep al om negen uur gister avond :$. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan vandaag. Moet naar delft en hoop niet dat door de "storm" de treinen straks niet meer rijden. Het regent hier echt al hard en ik moet zo naar de metro :(. Bah! Nou, we zien het wel.

Fijne dag allemaal!!!

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Siertje: herkenbaar die vermoeidheid zo aan het begin. Hoop dat heet allemaal meevalt wbt het weer. Ik vermoed dat het niet heel druk zal worden bij onas in de winkel. Wie gaat er nu met dit weer op pad voor een bril ;)

nou ik heb gelukkig lekker geslapen. Lag er vroeg in. Helaas op 12 uur wess en om 2.00 uur lenthe even maar die gingen snel weer slapen. Wess vandaag ook in ene om kwart voor 7. Hoop dat jij het volhoud.
    het heeft helaas niet geholpen het laten huilen en de fles uitstellen. Hij blijft huilen. Dus toch maar besloten om hem als hij wakker word de flea te geven. Mits dat dat na 5.30u is.
    ooit groeit hij er wel.overheen. en ach hij slaapt daarna gewoon weer verder tot half 9 dus zo erg is het niet denk ik.

Fijne dag dames

16. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik denk dat het ook te maken heeft met de fase rondom 1 jaar, ik hoor het namelijk meer om me heen dat ze dan ineens vroeger wakker worden. (En ook hier is het zo helaas!)

Mijn dochter had gisteren koorts (39,6), nu niks meer van te merken! Had graag met haar gezwommen vandaag, maar denk dat ik dat beter over kan slaan ook al is ze nu weer beter...

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @anouk: denk ook niet dat het druk zal worden :D. Als ik thuis kon blijven had ik het ook gedaan hahahah! Wel lekker dat we dan de tijd hebben om de winkel op te ruimen want hoorde dat het een zooitje is :D.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat een drukte hier vannochtend.
    Wij hadden twee weken terug paar weekjes vroeg wakker. Nu lijkt het weer wat rustiger.

Ik zou ook de echo verzet hebben denk ik siertje. Toch fijn om samen te doen. Als het mis is maar ook als het goed is wil je toch samen zijn.

Hier drukke dag gehad. Lig nu even lekker op de bank. Thijn is moe slaapt veel vandaag. Ga hem zo maar wakker maken!
    Morgen nog even een gesprek voeren.
    Donderdag een soort van sollicitatie, ben uitgenodigd voor een gesprek intern. Even kijken of dat wat kan worden.

19. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Hier ook ineens vroeg wakker , Alexis komt ook tussen 5 en 6 uur.
    Neem haar mee naar onze slaapkamer en dan krijgt ze een flesje.
    Daarna slaapt ze wel verder.

Arme meid , Ze krijgt in 1 keer al haar tandjes boven :$

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jacq, Thijn krijgt ook ineens heel wat tanden.
    Net weer een huilend ventje. Benieuwd wat de nacht brengt.

Deel Deze Pagina