Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Oeps! Das best veel tegelijk jacq!!!

@hier: ingevallen in delft vandaag. Doe ik nooit meer!!!! Wat een PIEP bende! Echt serieus, niet normaal. Heb gelijk m'n regiomanager gebeld en foto's gemaakt. Want dit kan echt niet. Betreffende manager ook gebeld en gezegd dat ik het niet zo tof vind dat ik zijn zooi op mag ruimen... Was ie niet blij mee om te horen, maar dat boeit me niet. Kwam ie met allemaal mooie verhalen over hoe het zo is gekomen... Jaaaaaja.... Dit is niet van een paar dagen, dit loopt al weken... Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Vorige week heeft een collega vanuit Leidschendam daar gestaan en ook aan de bel getrokkennomdat de winkel een bende was dus hij voelt de bui al hangen.
    Verder een lekker daggie gehad en lig al weer lekker in m'n bedje :).

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @siertje. Vervelend he om dan iets te moeten zeggen. Ik vaak ook wel eens ergens in een zie ook vaak dingen die niet kloppen of kunnen.
    Gelukkig wel goed thuis gekomen.

@tandjes. Getsie wat blijven dat een rot dingen.

Hier hoop ik dat het onweer stopt. Hoe fijn het ook is als je op je bedje ligt een het rommeld zo gezellig. We zien hier wel met een doodsbang meisje dat niet wil slapen :(

3. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt niet best siertje! Zo erg dus?

Zoveel tanden is erg pijnlijk! arme meid hopelijk niet teveel last!

Nog even over Vroeg wakker: bij Kyan altijd zo geweest was echt z'n ritme dus bij hem niet een fase waar hij door moest en helaas wil hij 9 van de 10 keer niet meer trg naar bed moe of niet. Hier is het gelukkig even doorbroken en wordt hij uur tot anderhalf uur later wakker.

Vanavond samen gedoucht met Kyan en Chloë. Met chloë deed ik dat standaard maar naar Kyan weinig nog gedaan. Beetje krapjes met z'n 3en. Hij keek me toch steeds raar aan! Hij vond het heel gek dat ik ook ging douchen zo grappig hihi
    Verder is weer heel erg verkouden. Hij hoest constant en maakt zich daardoor wakker. Arm ventje

Hopelijk morgen minder regen. niets aan verplicht in huis zitten :D:D

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

Hoe is de nacht bij iedereen gegaan?

@hier: 4 nachten ging het goed en vannacht was het weer raak. Eerst mompelen enz, toen er toch maar uit want het werd huilen. Even stil, huilen, even stil paniek (!) huilen, even stil paniek (!) huilen. Papa heeft het voor elkaar gekregen en ze slaapt nu nog :$. Maar ga haar zo wakker maken om haar eten te geven en naar de opvang te brengen.

Hele fijne dag allemaal!

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier was het gisteravond ineens drame.
    Zo sneu. Huilen, matrasje was nat van de tranen. Stomme tandjes ook.
    Vannochtend wakker moeten maken voor de opvang.

Siertje vervelend zo een dagje werken in de rommel zeg:(! Herkenbaar, maar dan zonder kleding. Maar met chaotische kinderen. Hoewel dat is beter als kinderen die de hele dag braaf zijn en dan in de nacht gaan spoken.

Goed nu zo een gesprek met een ouder van nieuwe cliënt begeleidingsplan maken.. Geen zin. Heeel veel werk.
    Succes allemaal vandaag.
    Oh ja, morgen waarschijnlijk sollicitatie intern. Spannend.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Spannend teske!!! Wat voor een functie? Tof dat je er voor evraahd bent :D. Ben benieuwd.

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zojuist m'n nieuwe winterjas binnen erg blij mee!! Een lekkere warme lange jas. Wel fijn voor op de fiets!

En nog blijer met kyans verjaardagskleren! Zo stoer! Broekje is een beetje lang maar dan kan hij er mooi in groeien 😉

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best stoer toch?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      1
  9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ahhhh! Dat ziet er leuk uit maggie!!! Lekker stoer!!!

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ben benieuwd teske wat het gaat worden met de sollicitatie.

Maggie, stoer idd . Zo leuk he die Camel kleur broekjes.
    Heb voor Wess oom een camelkleurig broekje met bretels en een leger groen bloesje.

Vandaag mijn zusje met de kids op bezoek gehad. Erg gezellig weer.
    Helaas heeft Wess teveel indrukken gehad en wil hij nu niet slapen. Straks rond half 4 nog maar eens proberen.

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Leuke kleertjes Maggie. Heel stoer.

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar het gesprek van morgen en kijken of het haalbaar is. Hoeveel uur werken jullie eigenlijk?

Arme Wess. Hopelijk heeft hij nog wat geslapen.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik werk 25 uur en moet eerlijk zeggen dat dat voor mij genoeg is.

Uiteindelijk nog een uurtje geslapen. Nu liggen ze allebei op bed. Vroeg maar ze waren op.

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ik werk 32 uur. Vind het prima en wil dat straks ook blijven doen.

@hier: Femke heet maar een uur en een kwartier geslapen op de opvang! Ze was wel heel gezellig. Was druk aan het spelen en heeft er een bult op haar voorhoofd bij :D. Jammer genoeg ook twee prut oogjes, vind dat altijd zo zielig :). Heb haar gelijk bij thuiskomst in de pyama gehesen en eten gegeven. Alleen was ze te moe dus uiteindelijk er een flesje in gedaan. Nu ligt ze al heerlijk in dromenland.

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend teske!

Aahhh ontstoken oogjes niet leuk! Lekkere ziekenboeg hebben we hier hopelijk is dat snel voorbij!

Uren: ik zit geloof ik rond de 23. Woensdagmorgen donderdag en vrijdag. Nu met ouderschapsverlof woensdag om en om tm aug 2015. Om m'n werk goed te doen werk ik liever 3 dagen maat voor thuis vind ik wat ik nu doe erg prettig.

Pfff wat een weer. Barry moet veel overwerken deze week waardoor ik kids moet ophalen en wegbrengen op de fiets :$ ik heb wel goede regenkleding maar met alle bagage en dit weer vind ik het toch niet heel prettig. Wie weet kopen we ons toch een kleinautootje erbij. Hij moet straks veel meer de weg op dus zal ik meer moeten doen. Niet erg maar alles op de fiets is dan echt niet handig en fijn met dit slechte weer! Stiekem hoop ik weldat we een autootje erbij kopen ben ik eenstukmobieler en minder afhankelijk van anderen. :D we zullen zien

M'n man wordt trouwens een echte zakenman. Vandaag moest hij voor het werk een nieuw pak kopen met een stropdas. Hij heeft het net even laten zien. Erg mooi! Ik houd wel van mannen (mijn man ;)) in pak! :p:p

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Succes vandaag teske!!!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hoe is het gegaan teske??

Phoe was weer een vroege morgen. Om 6.45 kwam hij voor zijn fles. Normaal gaat hij dan nog slapen tot half 9/9 uur maar vandaag (de laatste dagen trouwens) niet.
    Na ja zal wel een fase zijn. En ik mag eigenlijk niet klagen.

Vraagje aan de jongens mama's, ik krijg de laatste dagen van iedereen de vraag. Wat wil Wess voor zijn verjaardag? Maar ik heb werkelijk geen idee. Ik kom niet verder dan blokken en zeg dan maar doe maar iets speciaal voor jongetjes :D. Ik zit nog steeds in de prinsessen vibe van Lenthe :).
    Wat hebben jullie gevraagd/gekregen voor jullie kereltjes??

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wij hebben toettoet auto's wat hier een groot succes is
    Vormen stoof is een groot succes.
    Houten vrachtwagen van de ikea met een trektouwtje is een nog groter succes.
    Een houten werkbankje, kleintje, kan hij timmeren. Een soort van hamertje tik maar iets uitgebreider. Vindt hij ook leuk.

Haha en waar je niets aan hebt voor een verjaardag, maar wat hier ook een groot succes is, zijn kabels. We hebben dus wat oude kabels voor hem om mee te spelen.

Gesprek ging goed.
    Tweede gesprek van maandag even afwachten.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Spannend dus nog teske. Duimen maar.
    hij krijgt iig van mijn ouders de autowasstraat van toet toet auto's en van mijn schoonouders ook iets daarvan.
    Van ons krijgt hij idd een houten werkbank. Vormen stoof is idd nog een goed idee!!

19. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Goedemorgen dames! Ik ben ook weer aanwezig. Ik heb wel meegelezen, maar had echt geen zin om te reageren. Het zijn een paar rare dagen geweest hier...

Straks nog even naar de huisarts met mijn dochter, ze heeft een nare hoest waar ze last van heeft.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Geeft toch niks nmv. Komt wel weer.

Hier een drama nacht gehad.
    Wess werd om half 3 huilend wakker en is niet meer gestopt met huilen. Zelf een fles werkte niet. Waarschijnlijk zijn verkoudheid in combinatie met een tandje of zo en ik geloof dat er rond een jaar ook een sprongetje zit toch?
    Iig van half 7 tot 7 heeft hij in mijn armen nog even liggen slapen en heb ik zelf nog een beetje gedut.
    Pffff is wel zwaar hoor als je het niet gewend bent.

Vandaag werken tot 21.00u kan er ook nog wel bij.
    Vannacht is ml aan de beurt ;)

Deel Deze Pagina