Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Rustig aan nmv! Succes bij de ha straks.

@anouk: pfff... Das geen fijne nacht en al helemaal niet nu werken tot 21 :D. Succes vandaag!

@hier: even trotse mama spam! Femke stond net 10 seconde los op de bank :$!!!! En ze drinkt zelf uit haar beker 😍. Wat heb ik toch een leuk kind :D. Hou zo veel van haar :). Hoe moe ik ook ben, als ze me dan zo lief en trots aan kijkt omdat ze drinkt uit haar beker, snelt ik helemaal!!!! 😍

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Geeft toch niet nvm, ik heb ook niet altijd tijd om te rreageren maar lees het wel allemaal.

Noem het een sprongetje of fase geen idee maar het is duidelijk iets haha. Mijn lieve meisje veranderd zo in een draakje haha. Maar meestal volgt dan iets nieuws wat ze dan kunnen. Dus ben wel heel benieuwd wat dat dan is als dit weer voorbij is. Ze loopt steeds beter aan 1 hand dus wie weet ;)

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Hier een meisje wat eigenlijk niet wilt slapen overdag... Net met moeite 45 min gelegen, maar nog steeds in d'r oogjes wrijven. Wil eigenlijk ff naar buiten, maar het regent 😒.

@steenbokje: ben benieuwd!!! Zou tof zijn als ze straks los loopt :D

4. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier is het droog dus wij gaan dadelijk even lekker een stukje lopen. Heerlijk dat herfstweer :D vind het alleen lastig om de juiste jas te kiezen voor de kleine meid. Ze draagt nu nog een spijkerjasje met bodywarmer erover.

@slapen: hier leek ze naar 1 slaapje toe te gaan en nu slaapt ze s morgens ook ineens weer lang. Ligt al van half 9 erin. Ik klaag niet haha.

Dadelijk tassen in gaan pakken, we gaan vanavond weg voor een weekendje Enschede naar mijn schoonzus. Zin in!

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Gezellig steenbokje! Veel plezier dit weekend.

@hier: is hier geen moment droog geweest 😒. Zijn er vanmiddag heel even uit gegaan, maar was zeiknat geregend dus vind het prima voor vandaag. Net even het huis gestoft en gezogen en de vaatwasser uit en ingeruimd :D.
    Femke gaat steeds vaker los staan vandaag! Nu net ook, aan de salontafel. He ziet haar d'r evenwicht vinden en handjes los 😍!!! Trots op m'n meisje :)

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig steenbokje! Veel plezier. Altijd lekker even uit huis

Cadeautjes: leuke tips hier gelezen! Ook handig straks voor Sinterklaas 😁
    Hier ook toet toet gevraagd, little people vindt Kyan ook erg leuk, auto speelkleed en verder geen idee. Van ons krijgt hij een loopkarretje kangoeroe waarin voor blokken zitten en een boerderijvormenstoof. En een mooie verjaardagstaart 😉

Pfff vanmorgen kids naar m'n moeder moeten brengen op de fiets!! Ik moest al erg vroeg uit bed, kids klaar maken, spullen pakken en mezelf klaarmaken en dan volgepakt weg op de fiets. 15 minuten fietsen in donker met wind nou ik vind het echt niets. Respect voor alle moeders die alles alleen moeten doen! Ik was kapot toen ik op m'n werk kwam 😅

Zo the voice kijken, leuk!

7. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zit hier met een heel zielig meisje... Ik vermoed dat ze last heeft van drukkende kiezen, maar ik weet het ook niet meer. Net maar een paracetamol gegeven, hopelijk werkt dat snel! :(

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    AH gossie! Heeft de paracetamol geholpen? Hopelijk een goede nacht gehad.

@hier: heerlijk geslapen :D. Ml kwam pas laat thuis dis lag al om kwart over 10 in bed :D. Vandaag een toffe actie: 3e artikel gratis (of 2e 50%)!!!! Hopelijk word het lekker druk!

Fijne dag vandaag allemaal!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Tot 12 uur heeft ze in ieder geval liggen jammeren in bed, daarna ben ik in slaap gevallen. Vanmorgen was het alleen al wel half 7, dus wij zijn allemaal een beetje gaar...
    Ik zag net wel aan beide kanten onderin een witte waas van een kies, maar dan duurt het vaak nog wel eventjes is mijn ervaring. Helaas...

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hoe is het nu nmv?

Hier ook last van tandjes de afgelopen dagen en nachten. Onrustig slapen.

Zelf een ontsteking onder mn voet. Niet echt fijn dus. Op tijd slapen vanavond.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    He vervelend die tandjes. Wess slaapt ook de laatste dagen slechter en is vroeger wakker. Je gelig en zevert veel. Dus denk dat ook bij hem iets in aantocht is.

@siertje, druk geweest?

@teske, waarnaar zeg een ontsteking onder je voet. Hoe komt het?

12. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht de klok een uur terug! Zonder kinderen is het erg prettig een uur langer liggen maar ik vrees dat het hier betekent een uur eerder uit m'n bed 😢 😉

Kyan had vandaag rode oogjes en steeds viezigheid erbij. Ontstoken dus hopelijk heeft hij er niet al teveel last van en is het snel voorbij. Ook zit hij steeds onder de rode bultjes. Ik zie dat savonds als hij onder de douche gaat. Het zijn eerst rode vlekjes met in. Het midden een rood bultje. De rode huid trekt weg maar bultjes niet. Op z'n benen ook een plek met allemaal bultjes. Zijn dat warmte bultjes? Maar hij heeft altijd maar dunne laag kleding aan dus lijkt me zo gek...

Slaap lekker allen!

13. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was een ellendige nacht waarin Kyan heel onrustig was en veel wakker is geweest. En nu zitten we samen op de bank filmpjes te kijken. Dit wordt een lange dag denk ik. Vanmiddag zelf ook maar even naar bed dat kan gelukkig als ml thuis is 😁

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggie wat balen zeg van je nacht. Kyan dus niet top fit?

Thijn werd net huilend wakker. Maar wilde gelukkig nog wel verder slapen.

Ontsteking, uhm mss van op hakken lopen. Geen idee hoe het er precies komt. Agh ja hopelijk ben ik er niet net als de vorige keer 6 maanden mee bezig.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

@hier: Femke werd rond zes uur (wintertijd) wakker, half zeven bij ons in bed en zeven uur aan de pap :). Deze mama is blij! Gister was het inderdaad lekker druk! Was een goede actie :D.

@ontstoken oogjes: Femke had dat vorige week zondag. Ze had met haar handjes aan d'r snotneus gezeten en dat in d'r oogjes gewreven :D. Tja, das een goed recept voor ontstoken oogjes ;). Nu gaat het erg goed en komt er bijna geen prut meer uit.

@maggie: hoe gaat het nu met kyan?

@teske: klinkt pijnlijk, ontstoken voet... Hopelijk duurt het deze keer niet zo lang.

@tandjes: nu even rust gelukkig. Ze heeft er nu zes. Vier boven en twee onder.

Vandaag lekker een rustig daggie. Gaan jullie nig wat leuks doen?

16. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Tandjes is hier al een half jaar rustig
    Met 6 maanden had ze er 7, 4 boven en 3 onder. En die heeft ze nog steeds.

Wij gaan vandaag winkelen in Enschede, vanavond rijden we terug naar huis.

Fijne dag allemaal!

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @Teske, ik heb ook wel eens een ontsteking onder mijn voet gehad, echt niet fijn! Hopelijk ben je er snel van af!

@Nacht, hier een belabberde nacht gehad helaas. Mijn man heeft mij vanmorgen wel lekker nog even laten slapen, maar voel me erg brak! :(

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij wou vanmorgen helemaal niets veel jengelen. Toen z'n zus er was was Kyan beter te pas. Gisteren had hij naast rode oogjes ook een rode wang. Wie weet een tandje? Fase? Toch weer oortjes? Last van verkoudheid? Geen idee lol als hij vanmiddag maar goed te pas is want we hebben feestje 😁

Tandjes: hier 12 😅

Vervelend Nmv! Hopelijk slaapt ze snel weer beter!

Ontsteking bah klinkt niet lekker! Hopelijk ben je er snel van af! 6 maanden is erg lang. Voetenbadje met soda helpt misschien?

Winkelen Enschede : daar ga ik vaak heen gezellig! Zal vandaag wel lekker druk zijn. Veel plezier!

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv wat heb jij toen tegen die ontsteking gedaan en hoelang duurde het?

Hier is nu het derde tandje door. Op naar nummer 4,5 en 6. Die zitten er al wel aan te komen.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Soda idd teske, misschien helpt dat.

Hier heeft Wess ook al tijden 7 tandjes. 4 boven en 3 onder. Maar er zit iets aan te komen denk ik.

Wess was vanmorgen om half 6 al wakker. Wintertijd. Vroeg dus. Lenthe daarentegen werd pas om half 9 wintertijd wakker.

Vanmiddag laarsjes kopen voor Lenthe in den Bosch. Ben benieuwd ofwe wat kunnen vinden.

Deel Deze Pagina