Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Het is al een hele tijd geleden! Ik was er vrij vroeg bij, denk dat ik er in totaal 2 maanden last van heb gehad. Wat ik toen precies heb gedaan weet ik niet meer, weet alleen nog dat ikwel bij de huisarts ben geweest. En ik had het geluk dat het zomer was, dus geen schoenen aan, vond ik fijner!

@tandjes, hier 8 tanden en nu blijkbaar 2 kiezen in aantocht... Zal blij zijn als dat gebit eindelijk compleet is! ;)

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nou als we het over tanden hebben! De 8e tand staat klaar in het tandvlees. 4e snijtand onder. Verklaart een hoop haha :D

Net flink gewinkeld in Enschede. Even de primark ingelopen. Jezus wat een drukte niet normaal. Toch een leuke jas gescoord. Die is niet zo dik als de winterjas die we al hebben. Dus kan ze deze mooi nu al aan en als het straks echt koud is kan ze die dikke aan.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goede score steenbokje!!

@anouk: gelukt met laarsjes voor Lenthe?

@hier: vanochtend naar monkey Town geweest. Sietse was bang dat ze er niet zo veel aan vond, maar ze vond het helemaal geweldig. Zijn er niet lang geweest maar gelukkig mochten we nog gratis maar binnen :D. Ze vond de grote lego blokken en de ballenbak erg leuk! We waren alledrie erg moe hahaha! En hebben alle drie twee uur geslapen :D. Merk dat ik vandaag wat weinig geduld heb met haar :(. Ze is zo snel en echt niks is veilig, alles wil ze pakken. Als ze het dan vast heeft, slingert ze het door de kamer heen grrrrrrrr.... Ze ligt nu nog even op bed, maar echt slapen wil ze niet... Ben moe en beginnend verkouden, niet echt een fijne combi :D. Ach, we slepen ins er wel weer doorheen hahaha!! Nog vijf nachtjes slapen en we hebben de echo!!!!!!!!!!!

Fijne avond allemaal!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Helaas niet geslaagd voor de laarsjes. Maar we weten nu wel de maat en waar we op moeten letten. We gaan vanavond een paar bestellen via internet.

Leuk siertje. Ballenbak is altijd leuk

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook laarsjes via internet in de opruiming. Heb nu 2 paar voor de prijs van 1. Die laarsjes voor die meiden zijn duur!! ;) maar erg leuk

Leuk geshopt steenbokje. Ik ben er nog niet geweest. Durf de drukte nog niet aan. :p ook nog geen tijd gehad trouwens :p

Hier drama vandaag!!! Hij kon maar. Niet slapen terwijl hij erg moe was. Ook paracetamol heeft nietsgeholpen. Ik ben alleen met Chloë naar het feestje geweest en Barry thuis met Kyan. Hij heeft een ontstoken oog. Hij ziet er niet uit. Verkouden, rood dik oog en lekker kwijlen waarschijnlijk een tandje. Arme knul. Ik vrees dat het ook een drama nacht wordt. Bij Chloë zag ik ook wat viezigheid bij ooghoek.....hmmm....

Vanavond heeft Kyan alvast een verjaardagscadeau gekregen vanbroertje en vriendin. Een driewieler waar hij nu al op kan. Hij was helemaal blij!! Hopelijk is hij morgen wat beter te pas kunnen we morgen de fiets proberen.

Dui duim duim dat m'n ventje morgen weer beter te pas is! Hij is gewoon al 3 weken ziek op en aan :(

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Schiet idd niet op maggie... Hopelijk knapt hij snel op!!

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    😥 Kyan weer flinke tijd wakker geweest. Hij heeft echt last van meerdere dingen denk ik. Ik ga denk ik toch maar weer naar de dokter. Hij blijft ook maar hoesten een rochel hebben. Akelig geluid is het. Hij is gewoon schor van het hoesten zo sneu.

Sinds 5 uur wakker want ook chloë werd wakker van monsters. Dus zit alweer flinke tijd beneden ...... Wordt een lange dag vrees ik

8. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Oh maggie balen zeg!

Hier nu de 3e ochtend dat ze om half 7 wakker word. Ik ben er heel blij mee. De lucht in Enschede heeft blijkbaar goed gedaan. We gaan waarschijnlijk vanmiddag naar Ballorig :D

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: pffff... Niet leuk... Dikke knuf vanuit hier. Hopelijk gaat de dag een beetje snel :).

@steenbokje: lekker hoor! En veel plezier straks!

@hier: zes uur was ze wakker... Hebben het kunnen rekken tot half zeven, maar d'r pap zit er al eventjes in en ze is lekker aan het spelen. Ga denk vanmiddag even naar m'n mams. Heb haar al een tijdje niet gezien en wilde twee keer afspreken, maar toen kon of zij of ik niet :).

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke foto's steenbokje! En wat knap de eerste stapjes leuk hoor! 23 nov zijn er misschien wel kleintjes aan de wandel leuk!! Kyan loopt steeds beter aan 1 hand maar zodra hij niets vast heeft gaat hij snel zitten hihi

Pfff vermoeiende dag vandaag zeg. Maar toch ook best gezellig. Niet naar ha geweest Barry vond het niet nodig... Gewoon flink verkouden... Maar ik vind het niets hij ziet er niet uit. Witjes in gezicht met rode oogjes. Arne stakker. Hij heeft wel iets beter geslapen gelukkig.
    Ik moet echt nog wennen aan het feit dat Barry veel meer van huis is. Je moet wat overhebben voor de toekomst maar echt gezellig is het niet. Maar ja we willen een boel en dat komt niet vanzelf aanwaaien 😝

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggie herkenbaar. Vannochtend sollicitatie gesprek nummer 2 gehad. En als ik akkoord ga ben ik ook wel wat meer van huis. Wordt dan wel even wennen voor ons allemaal.
    Arme Kyan. Hopelijk knapt hij snel op.

Steenbokje wat leuk de eerste stapjes.
    Haha ik denk dat Thijn niet 23 nov al aan de wandel is, maar goed kan ineens snel gaan. Heeft wel meer interesse in lopen. En loopt nu ook een beetje aan 1 hand.

Hoe is het met de rest?

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat goed zeg de eerste stapjes. Leuk om te zien is dat he.
    Ik denk dat Wess idd ook nog niet loopt hoor op 23 november.
    Lenthe liep met 16 maanden. Het gemiddelde. Ik denk dat Wess iets eerder zal lopen. Hij is nu al verder dan Lenthe toen was. Hij stapt aan 2 handen mee nu. Maar hij is veel mobieler dan lenthe was.

@teske, ga je het doen de nieuwe baan? Iets meer van huis is niet erg als het het werk maar leuk vind dat is het belangrijkste.

Pffff Wess vanmorgen weer om 5 uur wakker en weer niet willen slapen nadien.
    Ik heb hem dit keer maar laten huilen. Ik heb wel mijn vinger in mijn oren gestopt wantij kan er erg slecht tegen, wil dan naar hem toe. Uiteindelijk is hij denk ik weer in slaap gevallen (ik was zelf iig wel in slaap gevallen :p) en ik hoorde hem pas om 8 uur weer.

Zo traktaties staan klaar voor morgen. En dan is hij woensdag alweer 1....

13. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jeetje Anouk! Is het al bijna zo ver!!!! :D. Heb Femke vanmiddag ook even laten huilen. Zij was moe, ikke ook en wilde echt even slapen. Heeft gelukkig niet lang geduurd en hebben we bijde een uurtje kunnen slapen ;)

@teske: spannend! Ben idd erg benieuwd wat de eventuele nieuwe baan in gaat houden.

@lopen: denk ook niet dat Femke los zal lopen hoor! Ze stapt super met twee handen, aan haar loopwagentje en we proberen met een handje, maar dan gaat ze vaak zitten hahaha!

@hier: vandaag best een lekker daggie gehad. Femke heeft vanochtend 2,5 uur geslapen :$!! Normaal slaapt ze max een uurtje in de ochtend. Daarna even naar m'n moeder geweest en s'middags thuis gedeeld en geslapen. Zit net op het randje van zwaar verkouden worden of niet. Heel irritant :D. Heb trouwens nog wat onderzoek gedaan naar een vervolgstoel en ben op de cybex pallas 2 gekomen. Deze kan je gebruiken als niveau 1 stoel en helemaal door tot de niveau 3 stoel. Scheelt weer een stoel kopen straks ;). Hij is nu wat duurder in aanschaf, maar uiteindelijk zal het geld schelen. Voorlopig past ze nog in de maxicosi, maar vind het fijn om alvast te weten welke ik zou willen ;)

Nou, fijne avond allemaal en hopelijk een goede nacht voor iedereen.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Siertje. Dat stoeltje hebben wij ook. Helemaal top. Super veilig en idd lang te gebruiken.

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hier een fijne nacht gehad, meisje werd om kwart voor 6 wakker. Flinke volle plasluier en romper een beetje nat pff.

Hoe zit het bij jullie eigenlijk met woordjes? Elaysa kan mama en papa zeggen maar doet het zelden. Ze brabbelt veel liever in haar eigen taaltje. Haar favoriete woordje is nu oh, voor alles! En dan zo lief wijzen met dat vingertje erbij. Ik smelt van al die geluidjes haha. Ook kan ze nu echt knuffelen. Alle Knuffels worden nu onder een luide OH helemaal plat geknuffeld. En de hond is ook ohhh ze is helemaal gek op dat beest en hij is doodsbang voor haar!

Ik moet zo lachen om die kleine draak! Als ik zeg juij juij en dan maak ik zo'n beweging met mijn vinger om duidelijk te maken dat ik het echt meen. Als ze nu iets ziet waar ze aan wil zitten maar waarvan ze weet dat het niet mag dan zwaait ze ook met haar vingertje. Geweldig :D

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier zegt Thijn nog niet echt woordjes. Behalve ja en die. Af en toe lijkt zn gebrabbel op een woordje maar niet bewust. Hij doet wel auto geluiden na en hmm als hij iets lekker vindt. Verder kletst hij heel veel in zijn eigen taal. Ik denk dat hij niet heel vroeg zal zijn met praten.

Hier een goede nacht. Alleen al vanaf 05.45 wakker, was zn speen kwijt. Nu slaapt hij weer en ben ik klaar wakker.

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!

@woordjes: is hier ook echt alleen maar in haar eigen taal. Wel, net als elaysa, oh en ook!! Zo schattig :). Als ze dan wat laat vallen is het oh of oi en er dan heel onschuldig bij kijken :D. Ze zit echt hele verhalen tegen je te vertellen en dan kijkt ze er super serieus bij, maar is echt niks van te verstaan.

@ hier: Gister was ik haar gedrag even zo zat. Echt niks was veilig en ik bleef maar "nee Femke", "laat maar liggen Femke" enz zeggen dat ik haar een tik op d'r vingers gaf... Ging ze lachen... Tja, dat heeft dus geen effect :D. Vind het soms wel lastig en über vermoeiend :). Het opvoeden is begonnen hahaha! Vannacht is ml er twee keer uit geweest om haar weer in slaap te krijgen. Geen idee waar ze last van had.
    Sinds van het weekend moet ik er steeds vaker uit s'nachts om te plassen :D. Is het al vrijdag????? Nou, ik ga nog even relaxen en zo eruit om te gaan werken.

Fijne dag allemaal!

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woordjes: hmmm mamamamamaa dat wordt er gezegd en verder niet :) hij is druk z'n tong aan het ontdekken hihi

Spannend siertje! Hopelijk is het zo vrijdag zodat je mooi kloppend hartje te horen krijgt!
    Enne het wordt nog veel gezelliger dat opvoeden :p hier echt een pittige dame enen mama die niet tegen weinig slaap kan en dan een kort lontje heeft .... Geen goede combinatie :p

Nacht: Kyan heeft een goede nacht gehad. Ben gisteren even wezen luisteren maar hij klinkt zo zielig. Moet heelzwaar adem halen omdat hij zo verkouden is. Chloëwerd 2x wakker helaas. Maar goed het is al een vooruitgang. Het was 6.00 toen ik beneden was :D

Mijn man kwam net thuis met een mega verrassing! Mijn eigen autootje!!! Hoe leuk en lief is dat?! Ik moest even testrijden en morgenavond een andere en dan mag ik kiezen...... Ik ben helemaal blij. Zo fijn om een eigen autootje te hebben en niet meer afhankelijk te zijn :D
    Minpunt ik heb muizen in de garage! Ik heb daar m'n wandelwagen staan en daar zitten keutels in :$ bah morgen even muizenvallen kopen bah bah bah

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Las het op Facebook maggie!!! Echt super gaaf!!! Wat voor eentje heb je vandaag in gereden en wat voor een morgen? Ben vooral niet nieuwsgierig hoor hahahah! :D.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Super maggie, klinkt verwend maar ik zou niet meer zonder kunnen. Ben ook wel benieuwd wat het gaat worden.

Nog een paar daagjes siertje. Voor de echo.

Wess heeft vandaag zijn feestje gehad op het kdv zooo leuk!!!

Deel Deze Pagina