Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een leuke foto's!! En wat leuk dat ze al echt een feestje vieren!

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Leuke foto's! Laatste dag dat hij een baby is... ;)

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Wat een onwijs leuke foto Anouk!!! Dat blije hoofdje van hem, geweldig :D.

Yep! Nog vier nachtjes slapen hahaha! :D

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    En de schoentjes van Lenthe zijn ook uitgezocht. Ze zijn zo schattig!!!

5. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie laarsjes! Leuke binnenkant ook hihi

Nou keuze gemaakt. Het wordt de grijze daihatzu cuore driedeurs. Geen idee of dat bevalt maar dat gaan we zien. Ach Chloë kan al zelf instappen en Kyan over een tijdje ook dus dat scheelt. Maar deze is netter onderhouden en heeft meer luxe zoals toerenteller 😅 en airco dan hoef ik niet lang te wachten voordat ramen droog zijn ook erg fijn. Het autootje rijd erg fijn. Vanavond even geweest. Kids zijn bij die mevrouw gebleven en wij rijden. Hihi Chloë de charmeur geeft ze bij weggaan die mevrouw een kus en knuffel. Vrouw was helemaal verkocht wie weet levert het nog korting op :p

Even een hersenspinsel: Kyan heeft al hele tijd last van hoesten verkouden op en af last van zijn oren. En elke avond rode bultjes op z'n rug. Op zijn benen droge plekken en op z'n wangen altijd rode pukkeltjes. Zou het toch door de melk kunnen komen? Ik wil, als ik het niet vergeet, morgen de kinderarts eens bellen en voorleggen. Hij is nu echt gewoon schor van het hoesten. Huilen lukt nog amper. Hij ziet er ook niet uit echt zielig.

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Maggie: zou heel goed kunnen!!! Zou het morgen zeker even navragen!!!
    Gefeliciteerd met je nieuwe auto :D.

@anouk: super leuke laarsjes :D

7. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Er is er een jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Wess!!!!

Gefeliciteerd lieve wess!!!!!!

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Gefeliciteerd Wess!

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hiep hiep hoera wess 1 jaar!!!

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Gefeliciteerd met Wess!!

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Sorry lieve meiden... Even een deprie echo berichtje :(

Sinds gister avond weer roze slijm verlies. Heb nog steeds geen krampen of zo, maar het maakt me zo ongelofelijk onzeker... Waarom wilde ik dit ook al weer :(. Al die onzekerheid, getver... Was het maar al vrijdag, dan weet ik waar ik aan toe ben. Als het fout gaat, gaat het fout, het zij zo. Maar die onzekerheid, daar kan ik zooooooooo slecht mee omgaan :(. Weet dat het allemaal niks hoeft te betekenen, maar toch, de kans is er :).

Sorry, moest even m'n hart luchten :).

12. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Lieve Wess,

Gefeliciteerd met je EERSTE verjaardag.

XXX

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Vervelend siertje die onzekerheid! Roze slijm vind ik nog niet heel alarmerend klinken. Maar ik zou er zelf ook gek van worden. Ik duim in ieder geval voor je! X

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hieperdepieperdepiep hoeraaaaaa!! Gefeliciteerd Wess met je eerste verjaardag!!!🎈🎉🎁

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Geeft niks siertje dat je even je hart lucht. Ik kan me de onzekerheid goed voorstellen hoor. Ik duim voor je dat het allemaal goed is vrijdag.

Dames dank jullie wel voor de lieve felicitaties en de lieve kaartjes.
    We hebben het niet echt gevierd vandaag. Vanmiddag met Wess en Lenthe taartjes gegeten. Oh wat vond hij het lekker zeg :D.
    Vanavond toen ml thuis kwam zijn cadeau gegeven. We hebben hem een houten werkbank gegeven. Kan hij lekker timmeren :D. Echt een leuk ding.
    Zondag nog het feest voor de familie.
    Word toch weer een beetje emo op zo'n dag. Mijn kleine mannetje word groot. Zijn babytijd is voorbij :(. (Ik zou hem het liefst klein houden) maar ach. Er komt een hele leuk stijd aan nu.

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik zit met een werk dilemma. En weet niet zo goed wat ik moet doen.
    Ik kan meer uren krijgen. Ik werk nu gemiddeld 16 uur per week.
    En zou dus 26 uur kunnen krijgen. Ik zou dan om het weekend werken het hele weekend, plus twee dagen maandag en dinsdag van 13.00-21.00. De weekenden zijn ook onregelmatig. Dus kan het best zijn dat ik straks 4 avonden in de week niet thuis ben.
    Wil eigenlijk wel heel graag die nieuwe baan, maar wil van het logeerhuis af, alleen is die andere baan tijdelijk en moet ik het logeerhuis er naast houden.

Pff nu weet ik niet wat ik moet doen.

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Oei... Das idd lastig teske... Heeft die tijdelijke baan wel de kans om vast te worden voor de 26 uur?

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Misschien in de toekomst 24 uur dus 2 uur minder. Maar vanwege de transitie naar de gemeente is alles nogal onzeker.
    Probeer mijn leidinggevende te bellen, maar helaas niet beschikbaar.

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Idd teske wat siertje ook zegt, hoe zijn de vooruitzichten. Als je weet dat het misschien voor een jaartje is en daarna vast dan is het misschien te overzien.

Grrrr. Ff mijn ei kwijt. Broekje van Noppies verkocht op mp voor € 5,- er zaten wat vlekjes in dus keurig vermeld en eerlijk de advertentie op gebruikt gezet. Krijg ik van de koper een mail dat er vlekjes in zitten en dat hij niet netjes meer is en dat ze vind dat ze teveel betaald heeft...... Ja duhhhh had je dan de advertentie niet even beter kunnen bekijken voordat je de aankoop deed.grrrr wat kunnen sommige mensen toch......
    Nou ja we zijn niet allemaal hetzelfde zal ik maar denken dan.
    Of ben ik dan onredelijk.

Ben sowieso aardig gestresst momenteel. Ml heeft op zijn werk per ongelijk dure apparatuur kapot gevaren (hij is schipper). En is nu aan het afwachten wat zijn baas zegt.
    Zenuwen dus.
    Hij heeft de laatste tijd ook al 2 collega's die hem dwars liggen. Kortom het loopt allemaal niet helemaal lekker op zijn werk en dan nu dit weer.
    Krijg gelijk de stress dat hij nu zijn baan kwijt is.

Ben blij dat de kids nu even op bed liggen zodat ik weer even tot mezelf kan komen. Ben erg kortaf nu tegen ze :(

Sorry dames maar moest echt even mijn ei kwijt.

20. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Geeft toch niet Anouk :). Kan me voorstellen dat je even in de stress zit wat betreft je mans werk en dan ook nog zo een "geweldig" persoon die eroverheen komt en loopt te zeiken over iets waarover hij niet moet zeiken grrrrr hahahah! Je bent niet onredelijk hoor! Als je het er netjes bij hebt gezet is het prima. Ik zou een screenshot van je advertentie maken en dat mailen naar die persoon met de mededeling dat, als hij goed had gelezen, hiervan op de hoogte was. Hihihi! Maar das misschien iets te ;).

Zo, de werkdag zit er weer op. Nu lekker naar huis en hopelijk kan ik een beetje slapen :). Vind het echt zooooooo spannend :).

Deel Deze Pagina