Goedemorgen allemaal Hoe is het? Anouk, fijn dat jullie een goede dag hebben gehad. Mooie cadeaus, zag ik. Wij hadden gisteren mijn verjaardagsfeestje. En een klein beetje nog die van Thijn. Voor onze vrienden. Maggie hoe is het met Kyan. Vandaag op kraamvisite bij vriendin!
Goede morgen! Hier gaat het goed. Straks afspraak bij de vk. Femke heeft het vandaag niet volgehouden om maar een keer te slapen hahah! Ging net even boodschappen doen en nu ligt ze te snurken in de wagen hahahah . @teske: leuk weekend gehad dus!
Gatverdamme!!! Net m'n eerste, echte, onvervalste spuitluier gehad!!!! Het zat tot aan haar schouderbladen . Heb haar maar gelijk even in bad gedaan en d'r kleren uitgespoeld.
Nee, hebben tot nu toe bar weinig last gehad van doorkomende tandjes . Maar is nu wel erg. Ze huilt echt dikke tranen als ze gepoept heeft. Is ook regelmatig veel zuur vocht gemixt met flokken ontlasting... Zooooooo zielig! Hopelijk is het snel over.
Lekker geurtje he? Smeer je haar billen in? Ik deed dat altijd 'preventief' als ik dit soort luiers tegen kwam. Als ik dit niet deed, had ze erg snel rode billen...
Haha bofkont nu pas je eerste spuiter En ook hier al 2 weken raak incl. Uitslag waar zelfs de maizena niet tegenop kan. Vanavond de toet toet auto's garage etc op gezet. Ml en ik zijn er flink mee bezig geweest.....wist niet dat het zo leuk was. Waarom hadden wij dit niet in d jaren 80
Zo wat een drukke dag vandaag. Studiedag, bij mijn zusje die oppaste pannenkoeken gegeten, kids op bed en ik knock-out op de bank. Nu bed maar ingedoken want manlief is weer in Japan. Kyan slaapt sinds antibiotica gelukkig beter en het slijm komt los en eruit. Fijn voor hem. Hij spuugt laatste dagen weer wat meer. Geen idee waar dat vandaan kont. Hij had gister en vandaag smorgens een dik oog. Wat dat nou weer vandaan komt geen idee. Vanavond was het nagenoeg weg dus we zullen zien. Hij is over het algemeen beter te pas! Hebben jullie kids nog last van het uur terug? Kan dat ook nog? Kyan Ierland 18.00 uur zo jengelig van vermoeidheid! Ik kan hem dan zo in bed leggen. Had hij. Voorheen nooit. Leuk anouk! Hij had heel wat moois gekregen zag ik op de foto! En die toet toet ik vind het ook erg leuk ik ben benieuwd wat Kyan zaterdag allemaal krijgt. Ik heb geen idee namelijk. Van m'n ouders wel iets van toet toet maar meer dan weet ik ook niet. Spuitluiers ohhhhh heerlijk! Hihi wassen onder douche is net zo makkelijk vaak en zeker zo fris! Slaapjes: hij is rond 9 uur altijd al helemaal kapot. Maar goed hij is ook weer om 5.30 / 6.00 wakker..... Dan slaapt hij een uurtje en dan rond 13.00 ongeveer 1,5 uur. Niet echt een slaper dus lol
Goedemorgen, Hier al vanaf 05.00 bezig. Om 06.00 maar bij me in bed genomen. Helaas ook dit lukte niet. Net maar een flesje gegeven en nu weer terug in bed. Hopelijk slaapt hij nog even. Leuk hè anouk de toet toet serie. Ik heb gisteren voor Thijn de parkeertoren gehaald. Van de vrienden van vl hadden we geld gekregen om wat voor hem te kopen. Maggie fijn dat de nachten wat beter gaan. Ik ga hopelijk ook nog even slapen.
@anouk: hahahah!!!! Heerlijk weer even kind zijn . @nmv: ja, we smeren met zinkolie van dr swaab. Echt super spul! @maggie: fijn dat kyan weer wat op gaat knappen. Hoe lang blijft ml weg deze keer? Os het nog gelukt met het pak??? @hier: sorry dat ik misschien (voor mijn gevoel) wat minder actief ben . Ben vaak zo moe dat ik wel lees, maar de puf niet heb om te reageren. Heb vannacht ml niet eens thuis horen komen . Maar alles gaat gelukkig goed! Geen afscheiding meer gehad. Gister bij de vk geweest, even bijkletsen (45 min ), bloeddruk was goed en verder kon ze nog niet zo veel. Maandag 1 december word ik trouwens geopereerd! Dan ben ik 12 weken. Weekje later komt de vk bij mij thuis langs om even het hartje te laten horen . @uitje: waar gingen we ook al weer heen . Ben het vergeten, sorry hihihi . En wat spreken we af, hoe laat enz? Nou, ik ga mijzelf uit bed sleuren en ff douchen. Fijne dag allemaal!!
Ik snap er helemaal niets meer van, ik heb vandaag een slaapkop! Vannacht heeft ze van 19.00 tot 07.30 geslapen en nu slaapt ze nog steeds sinds 11.30! @Siertje, volgens mij is iedereen ff wat minder aanwezig hier... Jij hebt tenminste nog een goed excuus! Ik zit momenteel niet helemaal lekker in mn vel, dus heb ook vaak geen zin om te reageren...
Hier ook niet helemaal lekker in mn vel en heel moe. Bovendien zit ik weer op menstruatie te wachten, weer 1,5 week over tijd. En stiekem hoop ik dan toch weer zwanger te zijn. Maar die kans is echt heeel heeel heeel erg klein. Siertje lekker je rust nemen. Nmv hopelijk voel je je snel weer wat beter. Wel lekker een keer zo'n slaapkopje. Nou ja hier slaapt hij vanaf 12.30, hopelijk nog even rustig.
Allemaal een beetje in de lappenmand dus. Zal ook wel door het weer komen . Is ook gewoon die tijd van het jaar. Dieren gaan zich klaar maken voor de winterslaap, hebben wij misschien ook wel behoefte aan hahahah! .
Ik wil ook een winterslaap! Al ben ik al blij met 2 nachten gewoon 8 uur slaap! Ben zooo stuk! Sinds 5.00 op 5.30 met 2 kids mega drukke dag, ouderavond. Wil ik eindelijk gaan slapen wordt Kyan wakker en huilen huilen.... Flesje melk in bed gegeven en hij is nu rustig maar vannacht om 1.30 komt chloë en om Kyan om 5.00 in het beste geval..... 😭 ik wil slapen.... En het is zoooo drukke week en ikzelf maak het nog drukker door bijkeuken af te maken nu Barry weg is en verjaardag zaterdag is.... Mmmm nie echt handig 😅 Duimen jullie mee dat ik in ieder geval even kan slapen?
Nou ik heb 3 uurtjes mogen slapen. Best veel toch 😭 chloe werd om 3.30 wakker en Kyan om 4.00 en 5.30 echt wakker. Ik denk dat Kyan nu last heeft van alle onrust en papa niet thuis. Hij huilt anders geen pijnhuiltje. Ik merk het ook aan chloë. Ze hangt veel aan me. Mama je gaat toch niet weg? Op tijd naar bed vanavond!
Heftig Maggie. Hier ook alweer vanaf 05.45 wakker. Tandjes zijn heel erg stom. Grote verdrietjes weer vannochtend!
Pffff... Heftig maggie! En dan sta je er nog alleen voor ook... Succes vandaag. @hier: tandjes zijn idd stom! Gister avond wilde ze niet eten, wel haar yoghurt. Nig even getempt want vind haar een beetje warm. En ja hoor, 38,3. Niet hoog, maar toch. Veel zure poepluiers en hangerig en huilerig. (Zit ook in een sprongetje, lekker handig ) waren bang voor een hele slechte nacht maar ze is nu net wakker. Zo maar lekker aankleden, pappie geven en op naar de opvang. Hele fijne dag allemaal!!!