Hier ook 3x eruit geweest vannacht en om 5 uur was ze klaar met slapen pfff. Heb al 3 koppen koffie weggetankt haha.
Ik heb voor de verandering eens kunnen doorslapen tot kwart voor 7, was ik erg blij mee! Haar kiezen zijn nog niet door, maar ze drukken ook niet zo hard meer. Dat scheelt al erg veel! En ik denk dat ze nu ook uit een sprongetje is, overdag is ze ineens veel vrolijker en niet meer zo aan mij vastgeplakt als de laatste weken. Viel me ineens op dat ze weer alleen speelt! Vanmorgen liep ze aan 1 hand mee, bleef ze met 1 voetje haken en liet mijn hand los... Boem! Met haar neus vol op de straat! Hard schreeuwen en volgens mij doet haar neusje nu nog pijn, mag er niet in de buurt komen. En ze had denk ik ook een lichte voor van een bloedneus vanmorgen. Dus ze was harder gevallen dan ik in eerste instantie dacht...
Oh nvm zielig voor het mupke! Hier ook al een bloedneus gehad en al eens bloed in haar mondje! Arme brokkenpiloten ♡
Ahhhhh! Das niet leuk nmv. Maar het hoort er helaas bij . @hier: kreeg vandaag, via de app van de opvang, een berichtje incl foto's dat Femke daar de wasmand leeg aan het halen was Hahahahahah!!!! . Verder wat boodschapjes gedaan en veel in bed gelegen en dropjes gegeten . Geslaagde dag dus hahaha! Ga zo m'n kleine boefje ophalen en lekker knuffelen ❤️
Wat leuk dat ze een berichtje sturen met foto's sturen! Hoe is het met het neusje van Tess? Zo sneu als ze zich zeer doen! pff hier echt een pittige vermoeiende dag! Kyan is echt zichzelf niet. Vast last van een sprongetje ofzo. Hij wou steeds bij mij zijn anders was het huilen geblazen. Hij slaapt slecht en is echt moe. Maar vandaag onze bijkeuken weer aangepakt. erg blij mee! Nu nog paneelgordijnen en wat plinten en dan is het echt af! Eindelijk! Iets heel anders en persoonlijk zijn jullie jaloers? Ik met vlagen. Nu mijn man in Japan zit, zo ver weg, Is de angst meer......wat als ???? het gevoel wordt versterkt door het verhaal wat hijvertelde. (Getrouwde Man ging daar meerdere keren per jaar heen en laterbleek dat hij 2 jaar een relatie had met een vrouw daar in Japan). Hij is helemaal geen type om vreemd te gaan. Maar het gevoel zit er toch bah erg irritant. Soms kan ik me er goed voor afsluiten maar soms ook helemaal niet! Sorry moest dit even kwijt. Zit er nu even mee vandaar..... Nu lekker op de bank met glas cola en chocolade, erg fout dus. En daarna mooi op tijd naar bed. Lekker.....
Kan me het gevoel heel goed voorstellen maggie. Ik ben zelf niet jaloers, maar als mijn man in een ander land zou zitten dan zou ik me toch wel ongemakkelijk voelen. Maar zo in het dagelijks leven niet. We gaan ook zonder elkaar op stap is allemaal geen probleem.
Thijn begint te wennen op het kdv. Hij vond het eerst erg lastig. En moest veel huilen als er geen begeleiders in de buurt waren. Maar vandaag heeft hij lekker met de andere kindjes gespeeld! Fijn. Jaloers, nee eigenlijk niet echt. Nooit echt geweest. Maar vl zit ook niet in Japan dus makkelijk praten.
@nmv, wat sneu dat Tess gevallen is. Vallen en opstaan he. Heeft ze er nog last van? @siertje, leuk he als ze idd foto's sturen. Doen ze hier ook regelmatig! @maggie, kan het me heel goed voorstellen. Ben zelf ook met vlagen jaloers. En je moet maar zo denken hij verteld het verhaal waarschijnlijk omdat hij het zelf ook slecht vind van die man. Pfff hier ook een drama dag. Wess jengelig Lenthe zeurderig. Wess die al het speelgoed door heel de kamer heen smijt, die mijn mooie stenen bol (decoratie) van het dressoir af trekt en op de grond goeie (1000 stukjes) en vervolgens Lenthe die keurig op het potje geplast had en Wess die er op een onbewaakt moment heerlijk met zijn handjes doorheen gaat zitten roeren gatverdarie . Kortom blij nu op de bank te zitten hihi
@anouk: sorry, maar moet even lachen!!! Ik zie het al helemaal voor me . @maggie: wat Anouk ook zegt. Hij verteld dat verhaal waarschijnlijk omdat hij het zelf nooit zou doen. Kan me wel voorstellen dat er na zo een verhaal wel spoken in je hoofd komen. Ik ben eigenlijk nooit jaloers. Weet zeker dat Sietse nooit vreemd zou gaan. Daar is hij echt het type niet voor (misschien ook de ballen er niet voor ? )
Leuke streken Anouk! Je kids houden je bezig! @jaloers, niet veel last van. Maar ik heb het 'geluk' dat mijn man dichtbij werkt en ik regelmatig spontaan langs kom. En ik ken bijna alle collega's waar hij mee werkt, dus weet ook met wie hij gewerkt heeft als hij tot laat door moest... Dat maakt het wel makkelijker! (Plus dat hij maar weinig vrouwen tegenkomt in zijn werksector, is een mannenclubje. En de vrouwen die hij tegenkomt, vallen nou niet bepaald in de categorie knappe minares... ) @neusje, vanavond mocht ik wel aan haar neus zitten, dus denk dat het wel weer mee valt...
Dit was een rampennacht. Ik lag er op tijd in maar kon niet slapen. Piekeren, hoofdpijn. Het werd maar later en toen lichte paniekaanval gehad. Ik heb m'n moeder gebeld en die was hier om 00.30. Teveel stress in m'n lijf, weinig slaap en mega ongesteld geen goede combi.uiteindelijk viel ik even in slaap werd Kyan wakker vanaf 4 uur en ging niet meer slapen. Net ziekgemeld voor vandaag en morgen. Even niets aan m'n hoofd. Doet me hopelijk goed.
He gatsie maggie dat is niet fijn. Wat lief dat je moeder kwam. Oh nee en dan ook Kyan weer vroeg wakker. En dat terwijl je er even alleen voor staat. Sterkte. Hier een redelijke nacht. Om 01.30 wakker om 05.45 even. En toen om 06.45. Een ongelofelijke poepluier. Echt te erg. Pfff van voor tot achter bom vol. Gatsie gewoon alles nat en vies. Tot zn slaapzak aan toe. Maar hij is om 07.00 nog weer in slaap gevallen.
Jeetje maggie! Dat klinkt niet goed... Hoe gaat het nu met je? Wat fijn dat je moeder even langs kon komen. Wanneer komt Barry weer terug? Hopelijk kan je vandaag even tot rust komen. Hele dikke knuf!!!
@maggie, sterkte meis, niet niks zeg. Fijn idd dat je moeder langs kon komen. Hier vandaag overstijgt gisteren zeg.... Ben vanmorgen ff op mijn werk koffie gaan drinken en ben de hele tijd achter een klein knulletje aan aan het hollen. Wat is hij een draakje/boefje de laatste tijd zeg.. En vanmorgen moest ik boven even snel wat doen...Wess dus ff in de box, Lenthe wilde ook graag in de box bij Wess dus ik dacht ach wat maakt het uit. Kom ik beneden hebben ze toch met zijn tweeën de bellenblaas leeg zitten drinken . Het schuim stond op de mondjes!!! Er lag ook een hele hoop in de box dus ik denk niet dat ze heel veel op hebben maar toch. Tja en hoe dat ding in de box terecht is gekomen is mij ook een raadsel. Ik heb ze iig allebei een beker melk laten drinken.
Hier ook de hele dag druk met een klein meisje: ze is hangerig, zielig en heeft behoorlijk koorts... Heb nu even rust dankzij Sesamstraat! Vanavond ook nog eens oppas in huis, wij gaan weer naar de architect. Dus hopelijk is ze vanavond wel rustig. Toen ik haar uit bed haalde had ze wat gespuugd, volgens mij niet echt overgegeven, maar zag er meer uit als een paar mondjes drinken/fruit. Dus zo maar dat bedje verschonen! En de oppas heeft nog meer pech, door een gaslek moet ze omrijden (20 min!), dus dat is ook niet handig...
Hihi anouk! Heerlijk hè die ondeugendheid! Je kunt er soms erg druk mee zijn.... Ik denk dat Kyan nu in een sprongetje zit. Hij is nog meer aanhankelijk dan normaal. Zodra ik hem op de grond zet is het huilen geblazen. Is er een sprong rond de 12 maanden? Chloë heeft erg veel pijn in de mond en kapotte billen. Ik dacht misschien aan laatste kiezen maar haar mondje zit al vol ze heeft er al 20. Even in debatten houden,. Ik hoop niet dat een gaatje ofzo heeft. Zij had vanavond een heerlijke driftbui toen ik haar ar bed ging brengen. Drama. En waarom? Omdat ze de figuren uit het boek alleen voorop een kusje mocht geven en niet alle bladzijdes ze was echt heeeel erg moe. Was erg gezellig dus. Vandaag heerlijk in bed gelegen en film gekeken. Ik was. Wel stuk rustiger maar de erge hoofdpijn is er nog steeds wel. Dat duurt ook wel even voordat het weg is. Manlief is in ieder geval weer thuis. Ik heb voor zo'n 8 jaar terug een periode gehad met paniek aanvallen hyperventilaties mega koppijn. Echt een mega rotte periode. Hopelijk heb ik daarvan geleerd wat me nu kan helpen. Ik ga in ieder geval op tijd naar bed in de hoop dat de kids beetje rustig zijn vannacht.
Maggie, fijn dat hij weer thuis is. En rustig aan doen met jezelf hoor!! Hoe was het bij de architect nmv? Hahah anouk, de streken die kinderen bedenken! Hier vanavond een goed en lang gesprek gehad. Ik was/ben veel bezig met zwanger zijn, hoe wanneer voor een tweede gaan en wat zou het beste voor mijn lichaam zijn. Heb nu weer een beetje rust in mn hoofd geloof ik. Thijn is ook erg aanhankelijk geweest vandaag. En om van alles en niets huilen en zeuren. En enorm gefrustreerd. En t slapen is ook alweer een aantal weken prut. Hoop dat deze fase van frustratie en verlatingsangst snel weer voorbij is. Hahah hier zit hij volgens de oei ik groei app niet eens in een sprong!!