Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Femke zetten net trouwens twee stapjes los!!!!!!!! Sietse liet haar los terwijl ze liep en zette ze twee stappen naar mij :$

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Go Femke!!!!! Wat knap!

Nou kom net terug van cb. Ik zat redelijk dichtbij 😁 hij weegt nu 11,3 kilo en is 78,8 cm lang. Hij heeft weer prikjes gehad hopelijk heeft hij er weinig last van. We zullen zien. Daar in ieder geval maar even gehuild kanjer!

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat goed van Femke zeg!! Super!!
    Leuk al die kindjes die gaan lopen.
    Hier zie ik het loslopen nog niet echt snel gebeuren. Laatst los gestaan maar nu ook niet meer. Komt vanzelf weer!

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Het is grappig om te zien dat ze het echt aan het oefenen is :).

Wat een lekkere knul heb je maggie :D.

Even een vraagje: gebruiken jullie hoestdrank? Zo ja, welke? Femke hoest zich zelf wakker s'nachts. Het klinkt als een droge hoest, maar overdag zie ik haar echt slijm ophoesten. Ze voelt nu een beetje warm, maar heb haar nig niet getempt. Buiten het hoesten en een loopneus is ze gewoon vrolijk hoor! Alleen mama iets minder aangezien die al twee nachten rot heeft geslapen :).

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wat betreft hoestdrank mag je alleen maar thijmsiroop gebruiken of tussikind van de vsm.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Idd thijmsiroop. Hoestdrank voor kids pas vanaf 2 jaar.

Knap hoor femke. Nog even en ze loopt.
    Wess loopt hier de hele dag achter zijn loopkarretje hihi. Maar loslaten ho maar.

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Jaa loopkarretje, tafel, stoelen, loopfiets en tussen de bank en de salontafel is hier ook een succes. Maar zodra er ook maar iets van los staan bij komt kijken dan hup op de knietjes:)!!

Ik vind het wel grappig hoe alle kindjes zich anders ontwikkelen!

8. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Heb idd tussistin van vsm gehaald. Eens kijken of dat wat verlichting geeft. Enne slapen ho maar! Dacht, om half een naar bed, slaapt ze wel een uurtje of twee a drie, kan ik ook ff terug. Ja, ff :(. Net aan een uurtje geslapen en zij net aan 1,5. Laat haar nig even liggen want das echt niet genoeg... Grrrr.... Deze middag gaat heel lang worden ben ik bang :(

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Is idd grappig om te zie teske. Femke is wel aan het brabbelen, maar absoluut nog niks duidelijks of zo. Geen papa of mama, die, ja, nee of zo. Ze gaat nu wel dingen geven aan je en als je wijst en zegt mag ik die sok ook van je, dan geeft ze die ook. Fles zelf vast houden... Waarom??? Dat doet mama of papa toch hahahah :D.

10. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier lijkt het er wel steeds meer op dat ze dingen probeert na te zeggen. En haar papa voor alles wat ze leuk vindt, is weg! Nu is het vaak mamamamm. (Ja! Mama wint van papa! :p)

Hadden we al een locatie voor onze date? Volgens mij hadden we wel afgesproken dat we in de buurt van Nijmegen gaan zitten. Ik heb nog even op google gekeken naar een binnenspeeltuin (leek mij wel leuk voor de kids) en kwam de volgende opties tegen:
    Ballorig
    Home
    binnenspeeltuin GARAGE for fun | GARAGE for Fun

Zit hier iets bij? Ik ken alleen Ballorig (=leuk!), de anderen ken ik niet...
    En hadden we al een tijd afgesproken?

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Geloof dat er nog veel niet was afgesproken :D. Zal zo de link even bekijken. Ik ken monkey Town, maar zal allemaal niet heel veel verschillen van ballorig. Femke slaapt tegenwoordig alleen in de middag dus mijn voorkeur zou uit gaan naar in de ochtend of anders na tweeën :)

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Mijn voorkeur gaat uit naar de ochtend. De middag wordt vaak tot 15.00 geslapen. Vanaf 12.30.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Zo dat was even snelle reactie. Ballorig of monkey town is een beetje hetzelfde toch? Maakt mij niet uit waar we heen gaan. Maar zoals net al gezegd het liefst op de ochtend.

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij maakt ook niet uit waar! Hier heeft ballorig wel wat meer heeft voor de kleintjes. Maaaaar dat is bij de filialen hier zo (monkey town Enschede en ballorig Nijverdal).
    Wat tijd betreft pas ik me wel aan. Kyan slaapt nog 2x overdag. En daarbij is het zeker een uur rijden en dan slaapt hij toch wel in de auto :D

Anouk neem jij Lenthe mee? Ik twijfel of een beetje. Chloë vindt het hartstikke leuk maar met 1 kleine is het wat rustiger voormezelf :p

Zooooooo energieloos vandaag. Ik moet echt om de 2 uur eten anders begin ik gewoon te trillen van gebrek energie. Ik heb vandaag bij kruidvat drankje gehaald van floradix ofzoiets. Ben benieuwd of dat wat helpt. Ik voel me ook echt niet happy. Maar goed manlief is weer fijn thuis (dat viel me deze keer erg tegen werd heeel onzeker ervan! ) en ik moet weer even meer aandacht aan mezelf besteden. We willen ook 1 avond in de week samen gaan joggen/wandelen maarmoet nog wel even oppas regelen. Die spanning moet uit m'n lijf en weer even nieuwe energie krijgen. Anders wordt het een lange depressieve winter 😥
    Zo maar eensbeginnen met leuke films kijken 😁

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Ken dat drankje, floradix. Heb het bij Femke gebruikt toen ik een laag hb had. Mooie bijwerking is dat het een goede stimulans is voor m'n stoelgang ;). Gebruik het nu daarvoor :).

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Mij maakt het idd ook niet uit. Ken alleen Monkey town en dat is geloof ik idem aan balorig. Ochtend is hier ook het beste. Wess gat in de middag rond 13.00/13.30 naar bed.

@maggie, ik niet dat ik Lenthe meeneem. Lastig als ik in mijn eentje achter Wess en Lenthe aan koet en dan ook nog bij wil kletsen met jullie.
    Misschien een volgende keer als Wess kan lopen.

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn voorkeur gaat ook naar de ochtend, hier vaak grofweg van 12 tot 3 aan het slapen. En aangezien mijn dochter meestal niet wil slapen in de auto... ;)

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Joepie!!!!! Er is er een jarig hoeraaaaaa!!!!! Gefeliciteerd met je eerste verjaardag kyan!!!!!!

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ballorig in Arnhem doen? En dan gelijk met de openingstijd om 10.00 daar afspreken?

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Kyan gefeliciteerd!! Maggie ook!!!

Deel Deze Pagina