Dank jullie wel! Ons klein ventje alweer 1 jaar! Een pittige tijd is het hier geweest alles bij elkaar maar ik heb ontzettend genoten van ons klein mannetje en dat doe ik natuurlijk nog steeds maar nu van een kleine dreumes 😁 10 uur is denk ik een mooie tijd! Balorig prima! Ik ben benieuwd naar alle kindjes hihi
Haha is prima hoor een uur anderhalf hooguit wil ik wel rijden. Dus Wijchen is prima. Monkey town zijn we nog niet geweest dus dat is goed!
Gaaaaaaap! Vannacht van 12 tot half 2 rondgelopen met een overstuur meisje. En dan wel gewoon vanochtend om 7 uur klaarwakker...
Dat hadden wij hier om tien uur gister avond. Geen idee waar het vandaag kwam . @uitje: prima! Stom he, maar krijg het nu al benauwd als ik er aan denk dat ik "zo ver" moet rijden .
Hier os het al 2 weken raak. Iedere nacht 2/3 keer wakker. En idd vervolgens vroeg wakker. Tenslotte wil hij om 5 uur de fles. Zonder gaat hij echt niet meer slapen :x. Je bent niet de enige siertje. Vind het ook niwt prettig om zover te rijden. Maar tis voor een goed doel toch?!!
Hier is periode van vroeg wakker en veel huilen net weer achter de rug. Sinds maandag. Daarvoor een maand lang aan het klungelen geweest. Nu nog maar 2x er uit geweest, speentje geven en slaapt weer verder. Ik vind autorijden alleen ook niet zo leuk! Maar heb er wel veel zin in!
Bedankt voor de leuke kaartjes! Nou Kyan heeft maandag zn prikje gehad en uiteraard erg last van. Gister koorts en vandaag ook. Net 39,4! Arm ventje! Chloë weer flink de billen kapot. Ze schreeuwt het uit van de pijn. Zo sneu. Ze wil dan niet douchen. Met moeite met een washandje de boel kunnen wassen. Trots op Chloë! Ze heeft een gezichtje getekend! Zo leuk! Verder voel ik me eerlijk gezegd erg slecht. M'n nek schouders en hoofd doen erg zeer. Ik probeer het gewoon te accepteren daar waar kan. En gewoon zo rustig mogelijk aan te doen. Is alleen zo moeilijk als je te weinig slaap krijgt 😥 op de een of ander manier zal het wel moeten..... Ik heb wel erg veel zin in die zondag maar ik kijk wel even hoe ik me voel dat weekend... Ik kan niet nog meer stress gebruiken 😰 Nou nog iets positiefs: een jongetjebij ons in de klas ging niet meer met plezier naar school (waarschijnlijk omdat ik erg boos was geworden nadat er iets van 5x naast de wc was gepoept). Maar toch vandaag flink aan Het lachen gekregen. Hij ging erg vrolijk naar huis! Was wel een fijn momentje vandaag. 😊 Nu lekker filmpje kijken en naar bed.
Klinkt niet fijn maggie.... Misschien even laten masseren? Lekker daggie ontspannen met z'n tweeën? Ik ga lekker m'n oogjes dicht doen. Heb een fijne en relaxed dag gehad. Helaas wel zo flink verkouden dat ik er hoofdpijn van krijg. Vanmiddag twee paracetamol in genomen, maar wil het eigenlijk zo min mogelijk doen... Hopelijk is het morgen weer beter O ja! Ik werd gebeld dat de termijnecho van as maandag niet door kon gaan, of ik deze vrijdag kan? NATUURLIJK!!!! Hahahah! Mooi kadootje op Femke haar verjaardag. Even weer een blikje werpen op onze kleine wurmpje 😍. Slaap lekker allemaal. Hopelijk heeft iedereen een goede nacht en morgen gezond weer op. Dikke knuf!!!
Hoe is bij iedereen de nacht gegaan? @hier: goede nacht gehad. Net Femke naar de opvang gebracht met haar traktaties ❤️. Op het bord naast de deur stond geschreven: hoera!!! Femke is 1jaar!!! Zo lief . Zijn alleen alle snot en snot verkouden... Sietse heeft slecht geslapen door een dichte neus. Ik daarentegen als een roosje hahah! Maar daar heb ik sinds een week of 6 weinig moeite mee hahahah! Vandaag werken en dan morgen lekker een daggie met z'n drieen. Kijk er naar uit, is al weer even geleden. Hele fijne dag allemaal!!