Moeilijk is dat hè Maggie? Van alles uitproberen en afstrepen wat wel helpt en wat niet. Ik kreeg van m'n vk de tip om een paar druppeltjes slaolie door haar fles te doen als ze moeite had met poepen. Anders indikken met omneo van nutrilon? Jeetje nmv, klinkt niet fijn... Gelukkig kan je weer wat binnen houden. Hopelijk knap je snel op en komt je bv ook weer goed op gang. Beterschap nog!!!
@siertje wat een goed idee idd de doekenbieb. Net even zitten rondsnuffelen en denk dat ik ook nog wat ga lenen om te proberen. Ben wel benieuwd naar verschillende dingen. @nmv bah balen zeg. Hopelijk knap je snel weer op en komt je bv ook weer uit de dip. @iedereen die ziek is of met zieke kindjes zit. Beterschap. Pff wat een koud ineens buiten. En nu kom ik erachter hoe weinig rompers ik met lange mouw heb. Dus zo maar even de hema binnen lopen om wat te halen. Wel een gedioe romper lange mouw en een shirt. Maar ja. Moet wel warm zijn. Ik voel me hier ook niet geweldig. Slaap goed tot 04.30 en vanaf dan ben ik wakker. Al een aantal dagen achter elkaar. Daarbij hoofdpijn en verkouden. Plus mn bekken dat niet mee werkt. Dus doe ik het vandaag rustig aan. Vanochtend naar cb geweest. Hij is weer goed gekeurd. Zat mooi op zn lijn. Buiten dat hij goed gegroeid is vond ze hem ook een allerte ontspannen jongen. Fijn om te horen. Zo nieuwe bril ophalen.
Haha ik heb juist alleen rompers lange mouw en zat er aan te denken om rompers korte mouw te halen. Ik vind lange mouw zo'n gedoetje. Verder ook maar shirtreclame/truitjes halen die wat dikker zijn. Het wordt steeds kouder en heb eigenlijk nog niet echt kleertjes voor de kou. Van het weekend wel een super gaaf vestje van moppies gehaald die is wel lekker warm Nou hier is er ook kindje ziek. Vanmorgen niets aan de hand en net uit bed heeft ze op de bank overgegeven....arme stakker....ze is normaal erg actief en nu zit ze helemaal stil sinds half 4.... Hopelijk slaapt ze wel goed vannacht. @nmv Pfff dat lijkt me erg zwaar! Hopelijk voel jij je snel weer beter!
Pff heb hier duidelijk te maken met de 8 weken sprong. Veel huilen wil niet meer in bedje of box slapen. Vaker om de fles vragen. De hele tijd bij mama willen zijn en slaapt alleen op mijn borst op haar buikje of in de wandelwagen als ik met haar loop. Ben de hele middag aan de wandel geweest. De hond vond het ook heerlijk haha. Hoop dat het sprongetje snel over is. Morgen de spuitjes ben eens benieuwd.
Steenbokje. Hier hebben we ook de 8 weken sprong gehad. Hij was wat vroeg. Maar ben blij dat hij weer zo goed als over is idd. Hetzelfde verhaal, alleen bij papa of mama willen zijn. Draagzak of op de bank en idd veel wandelen met de wagen. Succes.
Nou vanmorgen met m'n zieke meisje even naar de sinterklaasviering geweest....eigenlijk belachelijk van mezelf maar ze vind het zo leuk....het is goed gegaan en heeft het leuk gevonden. Nu ligt ze heerlijk in bed. Kyan slaapt erg onrustig, huilt in z'n slaap....hij poept slecht tot niet dus heeft denk ik last van z'n buik. Nu weet ik van mezelf dat een kruik wonderen kan den dus heb ik een kruisje besteld van kipkap die komt morgen . Het lijkt mezelf een heerlijke kruik je kan het op zo op het buikje leggen.... Hopelijk helpt het. Het komt volgens mij door de nutriton maar zonder gaat hij weer spugen.....even afwachten hoe het gaat als medicatie ook klaar is anders andere voeding.... Verder zelf ook een stom probleempje. Na de bevalling had in aambeien en moest ik ook gehecht worden. Ik dacht steeds dat ik die aanmoedigen voelde maar volgens mij is het een stukje huid wat uit de plaats van de hechting uitsteekt ik heb geprobeerd om te kijken maar kan het niet goed zien. Ik heb gebeld en moet volgende week op controle komen.... Wat als dat echt zo is wat kunnen ze daar aan doen? Toch niet opnieuw hechten hè?! Omg dat deed zo'n pijn
Heb hier dompertjes met lange en korte mouwtjes. De lange gebruik ik als het echt heel koud is of onder een tshirtje. @maggie, vervelend zeg dat Khan zo moeilijk poept. Hoop dat het kruisje helpt. Zou je die trouwens ook voor kraampjes kunnen gebruiken? En zo ja waar heb je die besteld? @teske, fijn dat thijn weer goedgekeurd is. Vervelend dat je zo slecht slaapt op het moment. Rustig aan en lekker je rust pakken waar het kan hè! Oh en wat heb je voor bril gekocht? (Ik ben opticien dus nieuwsgierig) @siertje, hihi herkenbaar dat tussen de borst spugen hihi. @nmv, fijn dat je weer iets bent opgeknapt nu. Hoop dat je je borstvoeding weer op pijl gaat krijgen. Hier zit ik nodig steeds met een ziek meisje. Ze moet zoveel hoesten dat het pijn doet. Vannacht had ze 40.2* koorts, zetpilletje gegeven en toen ging het iets beter. Ze heeft vannacht iig wel tot 5 uur geslapen. Daarna toen papa ging werken lekker bij mama in bed genomen. Gelukkig dat Wess na de voeding van 8 uur nog lekker heeft liggen slapen tot 11.00 u zodat mama en Lenthe nog lekker uit hebben kunnen slapen. Vandaag nog maar een lekker relax dagje en morgen als ze wat is opgeknapt (wat ik hoop) even lekker frisse lucht halen.
Dit kruikje is het.... Via babydump 17 euro. Het lijkt me ook ideaal om bedje warm te maken..... Ik vind het altijd fijn om m'n dochter bij me in bed te nemen als ze ziek is. Lekker knuffelen! Voorheen ging ze slapen maar nu niet meer. Vannacht een uur in bed gehad maar ze was alleen maar wakker. Dus toen maar met beetje pap weer trg in haar eigen bedje. Vind ik stiekem wel erg jammer haha maar het is welbeter
@anouk. Een oxydo. Bij de pearl. Die zit hier lekker in de buurt. Twee minuten lopen. @maggie heb ik idd ook naar gekeken. Twijfel nog steeds. Lijkt mij wel heel fijn. Anouk, hij moet ook tegen krampjes helpen. Ik twijfel eraan omdat Thijn het al snel te warm heeft. Arme jongen. Voor bedje opwarmen hoeft het dus sowieso niet. Wordt niet gewaardeerd. En ben bang dat als ik hem warm op zn buikje leg, hij ook te warm wordt. Vandaar dat ik hem nog steeds niet heb besteld. Wel een bondolino draagzak bij de draagbieb geleend. Ben benieuwd wanneer die binnenkomt en hoe die bevalt. Heb zelf al een mei tai, voor korte wandelingen en voor in huis. Maar vind het fijn om te wandelen, dus hoop dat deze fijn is om langer mee te lopen. En dat vl hem ook kan gebruiken. Helemaal straks voor rugdragen.
Vanochtend bij het cb geweest. Germ die prikjes ze was ontroostbaar wel goed gegroeid. Weegt nu 4585gr en is 54.5cm.
hoi hoi ik ben in aug 13 bevallen van een prachtige dochter. tot nu toe krijgt ze volledig borstvoeding. ik moe vanaf jan helaas weer aan het werk en wil dan binnenkort beginnen met combineren van borstvoeding en flesvoeding zodat ze vast kan wennen aan flesvoeding. heb nu een pak van Friso gehaald, maar nog niet mee begonnen. ben benieuwd hoe dat zal gaan bij haar. iemand nog die Friso gebruikt? ik hoor het graag.
@archana ik heb bij mijn dochter en zoon Friso gebruikt. En bevalt hier goed! Mijn man is naar de studie dus ik ben alleen thuis. Vandaag voor het eerst zonder hond omdat die helaas sinds gister naar een ander baasje is. Voel me een stuk minder veilig, ik ben niet zo'n held haha even wennen dus. Mijn taak vanavond: cadeautjes inpakken! (Hopelijk krijg ik er kans voor haha)
@maggie100 o thanks. ben benieuwd. was je meteen met flesvoeding begonnen of eerst bv? leuke taak toch, cadeautjes inpakken. hoe oud zijn je kids nu?
Hier nog steeds ziek. Ben al wel wat opgeknapt, kan weer normaal drinken en ook eten gaat in kleine stapjes vooruit, maar voel me nog steeds erg beroerd... Borstvoeding loopt ook nog niet goed. Ze heeft mijn borsten zo leeg en regelmatig krijg ik het idee dat ze niet genoeg heeft gehad. Heb haar nu 3 dagen achter elkaar 's avonds een klein beetje bijgevoed met afgekolfde melk uit de vriezer, maar dat is nu ook op. (Had maar hele kleine voorraad.) weet niet zo goed wat ik nu moet doen! Misschien cb bellen? Of lk??
Nmv ik zou lk bellen. Die hebben er meestal iets meer verstand van. Jeetje vervelend zeg. Komt ze nu vaker voor voeding? Lastig. Hoop dat je snel weer op knapt! Sterkte!
@Teske, had cb gebeld, word vandaag teruggebeld door wijkverpleegkundige. Kan altijd daarna nog lk bellen... Ze komt nu 's nachts en overdag vaak elke 2-3 uur, 's avonds kwam ze afgelopen 3 dagen soms elk uur! Vandaar dat we haar wat hadden bijgevoed voor we gingen slapen, hadden zelf ook de rust nodig om te herstellen...
Ja snap ik. Heftig hoor. Ook vermoeiend zoveel voeden als je zelf niet lekker bent! Hopelijk heeft cb tips. Weet zelf hoe vermoeiend zo vaak voeden kan zijn. Na de operatie van Thijn ook een hele tikd gehad.
@nmv: idd vermoeiend zo vaak te moeten voeden. Ben benieuwd wat het cb zegt. Dochtertje is inmiddels nog zieker geworden. Heeft al 2 dagen 40 graden koorts. Ze wil ook niet eten en alleen maar bij mama op schoot liggen. Gelukkig slaapt zes nacht wel redelijk goed. Vanmiddag hebben we een afspraak bij de huisarts. Vind het zo sneu. Heb haar ook nooit zo gezien.