Wal leuk Siertje zo de verjaardag op het kdv. Hier gaan de nachten zo zo. Vaak huilend wakker. Gelukkig even speen geven en dan wel weer verder slapen. Maar toch wel vermoeiend hoor. Morgenavond slaapdienst waar ik erg tegenop zie. Blegh. Één jongen die me altijd de boel op stelten zet.
Hier een best goede nacht gehad, maar ben erg moe van de nachten ervoor... Ons huis krijgt op papier steeds meer vorm, nu maar hopen dat iedereen de financiering rond kan krijgen zodat het ook echt door kan gaan!
@siertje, leuk he trakteren nog even en ze is echt 1. Geniet morgen met zijn 3 @teske, suc6 maar weer dan met je slaapdiensten. Hoeveel? @nmv, ik ga duimen voor je dat het allemaal doorgaat. Spannend hoor! Leuk de koning gezien. Ik ga maandag met Wess naar de ha. Hij heeft al 2 maanden aan een stuk luieruitslag. Kinderdagverblijf leidster dacht dat er misschien een schimmeltje overheen zit. Had haar eigen dochtertje ook. Gelukkig heeft hij er geen last van. Alleen erge jeuk als zijn luiertje uit is. Dan ligt hij enorm te graaien hihi. Wie van jullie gaat naar een Sint aankomst? Wij gaan zondag met mijn ouders. Zo leuk. Lenthe begint het te snappen. Ze roept de hele tijd ohhhh Sinterklaas of piet als ze die ergens ziet. Zo schattig.
Bij ons komt de sint 22 november aan. Wij kunnen het vanuit huis zien. T is net tijdens Thijn zn slaaptijd dus gaan er nog niet heen. Volgend jaar maar weer zien.
Ik heb het geluk dat wess het heel goed doet als ik zijn slaapje verplaats. Hij komt aan om 3 uur. Wess gat dus een keer van 11 tot 13.00 naar bed dan boterhammetje. En met een beetje geluk slaapt hij daarna van 16.30 tot 17.30 nog even. Ik wil het lenthe ook niet ontnemen. Ze is er momenteel zo vol van schattig
Jaaah, als wij dr eentje bij hadden die al wat ouder is dan was ik ook wel gegaan. Maar het zegt Thijn nog zo weinig. We gaan waarschijnlijk nog wel even in de middag de stad in.
Hier komt hij zaterdag aan. Ik moet werken en ml heeft een turnwedstrijd . Vind het dit jaar nog niet zo erg, ze snapt het allemaal toch nog niet. Volgend jaar weer een kans Pffff... Ben zo moe... En heel m'n hoofd zit vol met snot en heb totaal geen geduld (hormonsters???? ). Nog iets meer als 1,5 uur en het zit er weer op voor vandaag .
Wij gaan volgende week naar de Sint toe in het dorpje hier. Aangezien het een erg klein dorp is, valt de drukte ook nog wel mee. Dus wij doen gezellig mee! Alleen wel jammer dat het ook onder slaaptijd is, maar dat zien we dan wel weer...
Joehoe!!!!! Ben uitgeslapener als een jaar geleden hahahah! Ze wird nu pas wakker !!! Dank jullie wel! Gaan er een gezellige dag van maken
Wess wilde vannacht weer niet slapen. Het begon rond half 12 Speen even stil krijsen speen even stil krijsen. Pff en dat tot half 2. Laten huilen was geen optie. Hij krijste alles bij elkaar. Hij liet zich door mij niet troosten zetpil hielp niet. Uiteindelijk is ml er om half 2 maar even mey hem uitgegaan voor een flesje (ondanks dat hij er om 5 uur uit moest) na de fles hebben we hem niet meer gehoord.
Gefeliciteerd Femke!! Volgens mij zijn nu alle kindjes van deze club geen baby meer, toch? (Alleen Bij Jacq is er nog een klein babyzusje )
Klopt. Femke is de laatste van het rijtje . Ze vind de slingers helemaal geweldig hahaha! Straks even naar de kinderboerderij en dan de echo. Ben weer helemaal van slag want heb sinds gisteravond weer (best veel deze keer) bruine afscheiding . Word er helemaal gek van! Waar komt het nou vandaan . Heb gister veel Moeten niezen, maar kan me niet voorstellen dat het daarvan komt... Nog twee uurtjes wachten .
O ja! Oja! Oja!!!!!!!!!! Heb super leuk nieuws!!!!! Gister avond belde m'n broertje om te vertellen dat ze zwanger zijn!!!!!!!!!!!!! Echt zo onwijs leuk! Ze zijn nu vier weekjes dus eind jullie uitgerekend. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Hiep Hiep Hoeraaaa! Van harte gefeliciteerd , Femke !!! Siertje Gefeliciteerd met je kleine grote meid