Wat het voor mij nog lastiger maakt, is dat ik geen gevoelsmens ben... Ik beslis de meeste dingen met mijn hoofd! Ik bekijk vaak de praktische kant van zaken. Dat maakt het er niet makkelijker op! Ik heb trouwens gisteren een autostoel gekocht. Zitten jullie kleintjes nog in de maxicosi of al in een stoel?
Tja, dat is wel wat "lastiger" misschien. Het is alleen zo een kwestie waarin je hoofd rond blijft tollen omdat er, denk ik, geen meest "goede" of minst "goede" cenario uit komt... Welke heb je gekocht? Femke zit nog in de maxicosi. Krijgen vandaag wel een cybex pallas te leen van een vriendin van me. Zij gebruikt hem nu niet en toen ik vertelde dat onze keuze daarop is gevallen, mochten we hem even lenen. Kunnen we eerst even kijken of hij bevalt voordat we er veel geld aan uit gaan geven
Ik heb een maxicosi tobi gekocht. De 'oude' modellen waren in de opruiming! En alleen de bekleding heeft een ander kleurtje/stofje, verder is er niets veranderd.
Zo, moe maar voldaan zitte we op de bank. Wat hebben we een leuke middag gehad! En Femke heeft het super goed gedaan! Ze was pas om kwart over negen wakker en om half twaalf lag ze weer in d'r bedje. Lekker de hele middag gespeeld, taart gegeten en rond vier uur weer in d'r camping bedje gelegd want ze was op . Wel heeft ze erg weinig gegeten vandaag. Fluitje wilde ze niet, een fles voor een deel, stukje taart en tweede fles ging er met geen mogelijkheid in. Avond eten met heel veel moeite een paar hapjes, halve fles en een beetje kwark. Ze voelde erg warm dus ff getempt, heeft ze 38,9. Kan dat door de dag komen of word ze nu echt ziek? Ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen . Net lekker patatjes besteld dus geen afwas . O ja, d'r shirtje viel helaas niet echt op hihihi! Was ietse te groot waardoor het moeilijk te lezen viel. Maar goed, uiteindelijk is iedereen die er was op de hoogte . Fijne avond dames, ik lig er vroeg in vanaaf!
Leuk Siertje! Heb je nog een foto van je meisje in dat shirtje? Ben nu wel benieuwd hoe deze eruit zag... Hier nog eens met mijn man over een 2e gehad. Hij is van mening dat we er nu voor 'moeten' gaan, dus november en december. In januari even niet (anders alle verjaardagen in oktober!) en hij wil dan waarschijnlijk zelfs wachten tot mei ivm het huis. Hij wil niet dat we in de drukte en stress zitten als ik hoogzwanger ben. Pfff, nou weet ik ook ff niet meer wat ik wil! Wat maakt dit me toch onzeker! Het verwart me in ieder geval wel...
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Hoop dat siertje niet ziek gaat worden. Hier een heerlijke dag gehad. Lenthe vond het geweldig. Ze heeft "pinneklaas" (sinterklaasfeest hihi) gezien en heeft het er de hele dag trots erover gehad. Piet vond ze eng maar ze vond het wel geweldig dat hij Epernotenin haar muts had gedaan. Nu heerlijk op de bank.
@nmv: heb vanochtend snel een foto gemaakt . Later op de dag zag ze er niet meer uit door dat ze een stukje taart met haar handjes mocht eten . Die foto's staan op m'n camera dus die volgen nog . Misschien moet ik me er niet mee bemoeien, maar zou je dat kunnen? Twee maandjes proberen en dan een paar maanden niet? Denk dat als ik eenmaal de knoop door zou hakken zou ik niet meer willen stoppen tot dat het zover is. Maar goed, iedereen is anders . @anouk: wat zegt ze dat leuk!! Fijn dat jullie een geslaagde dag hebben gehad!
Zo het weekend werken gehad. De slaapdienst ging wel aardig goed eigenlijk. Mag niet klagen. Vandaag maar een paar uurtjes. Siertje, fijn dag jullie feestje is geslaagd. Leuk dat iedereen nou op de hoogte is. Nmv lastig hè keuze maken wanneer voor een tweede te gaan. Wat siertje zegt, lijkt me wel lastig. Twee maanden er voor gaan en als het dan niet lukt wachten. Maar ja, aan de andere kant. Het kan ook wel in die twee maanden raak zijn! You never know. Mijn gevoel zegt dat ik nu meteen voor een tweede wil gaan, maar mijn verstand zeg dat ik nu net goed op gang ben met revalideren, dus dat ik dat nog even de tijd moet geben. Anders is alles weggegooid waarschijnlijk. Hoop wellicht in juni voor een tweede te gaan. En heel mss iets eerder. We zullen zien.
Hij is nu bereid om dan over 2 maanden het opnieuw te bespreken, maar blijft voorlopig nog bij dit standpunt. Hij gaat er zelf vanuit dat het nu ook weer snel zal gaan, dus dat we nu voor niks hierover na zitten te denken. (Lekker optimistisch! ) Ik denk dat ik er nog even een nachtje over moet slapen... Het gaat nu wel erg snel. Dan komen ineens de twijfels ook weer om de hoek of ik er wel aan toe ben en of ik 2 jonge kids wel aan kan. Maar ik denk zelf dat die twijfels altijd wel blijven...
Leuk shirt siertje! En hopelijk wordt Femke niet ziek! Leuk hè anouk als ze het echtbreken? Chloë is echt fan. Het liefste loopt ze de hele dag in haar pakje van zwarte piet. Gisteravond schoen gezet zo leuk vind ik dat! Doen jullie allemaal cadeaus met Sint? Wij deden andere 2 jaren 1 groot cadeau maar nu besloten om kleine cadeaus te doen. En dan meer cadeaus zoals pyama pantoffels puzzel spel. Niet echt speelgoed dus. M'n man vindt dat we teveel hebben. Ik denk dat het wel meevalt maar goed kids krijgen natuurlijk ook speelgoed van tante oom opa& oma. En ach over 2 maanden mogen we alweer voor Chloë 😅. Nmv zolang je er nog niet over uit bent moet je het gewoon niet doen. Als je nog teveel twijfels hebt ben je er waarschijnlijk nog niet klaar voor. Die onzekerheid en twijfels kwamen hier flink om de hoek kijken toen we net wisten dat we zwanger waren. Lukt dat wel? Wil ik het 2 kindjes? Kan ik ook zoveel houden van een tweede? Etc.. Maar zodra je weer iets verder in zwangerschap bent enje echo ziet dan gaan die twijfels wel weg. En zodra je je kleine hummeltje in je handen hebt helemaal. 😍😁 Fijn teske dat de slaapdienst redelijk goed is gegaan! Lijkt me zo raar om ergens anders te moeten slapen voor je werk. Hoe is het ook alweer afgelopen met je sollicitatie? En hoe is het met je moeder? Pff een lange dag hier. Vanaf 5 uur wakker en 6 uur beneden. Hebben een lekker dagje gehad met tussendoor een wervelwind in de vorm van 2 kids en vriendin. En nu lekker , veel te kort, slapen in m'n bedje. Trusten allemaal!
Ik ben aangenomen en begin vandaag al!! Vanmiddag om 13.00 begin ik tot 20.30. En dan morgen zelfde. Werk elke ma en di deze uren. Wn voorlopig ook nog om het weekend. Maar wel veel minder uren dan voorheen. Met mijn moeder gaat het zo zo. Niet geweldig. Veel schade van de chemo. De weg naar herstel duurt nog lang!! Hoe is het met jouw moeder maggie?
@nmv: ja, iedereen was erg verbaasd. Vooral "zo snel" . Dat zeiden ze natuurlijk niet zo, maar dat was wel de ondertoon . Heb om 11:10 een afspraak met Femke bij de huisarts. Ze hoest al twee weken de longen uit haar lijf. Puf helpt niet echt en ze eet ook aanzienlijk minder. Af en aan verhoging/koorts en is niet haar energieke zelf .
Wat goed teske!!! Gefeliciteerd!!!!! Wat een impact heeft het op een mensenlichaam he? Moest er idd gisteravond aan denken toen ik in bed lag, maar was iets te moe om het nig even te vragen .
Die twijfels heb ik ook nmv. Hoe gaat dat straks met twee kleine kinderen? Kan ik die drukte wel aan? Hoe gaat Femke het doen als de kleine er is? Hoe ga ik m'n aandacht verdelen? Wat nou als dit kindje totaal het tegenovergestelde is en niet slaapt enz? Hoe gaat het financieel straks? Hoe gaat het met het huis enz? Hihihi! Best veel twijfels. Maar dat gaat in een split second door m'n hoofd en daarna bedenk ik me hoe ik me een jaar geleden voelde. Hoe onzeker en hoe het nu gaat. Dus ook twee kinderen gaat lukken. M'n leven zal niet meer zo heftig op z'n kop staan als toen Femke kwam. We hebben er tenslotte al een en je leven is er al op ingericht. Ben al een heel stuk zekerder wat betreft het hebben van een kind dus kom maar op met nummer twee . Ook het "snelle" ineens hihihi! Besloten om te stoppen en in twee rondes raak . Hebben nu geen keus meer hahahahah!!! En zou het ook niet meer anders willen en word alleen maar nieuwsgieriger naar hoe het straks zal gaan ipv onzeker en bang. (Wisselt per dag/uur dit gevoel hoor )
Gefeliciteerd met je nieuwe baan Teske! Gisteravond hebben we afgesproken dat we er weer een nachtje over zouden slapen en dan beslissen of we er al meteen voor willen gaan. (Mijn man had toch ook wel het gevoel dat het nu ineens in een sneltreinvaart ging.) Maar toen ik in bed nog even lag na te denken, had ik ineens geen last meer van mijn twijfels! Ik had zoiets van: wanneer het ook komt, er is altijd wel een oplossing te vinden! Dus ik had het idee dat ik er wel klaar voor was. Nu heb ik natuurlijk wel weer last van wat twijfels, maar niet meer zo erg als eerder... Ik kwam trouwens nog ovulatietesten tegen in de kast die al een half jaar over datum zijn, zijn die dan nog betrouwbaar/te gebruiken?
@nmv: ze zit helemaal vol met slijm en snot. Keeltje is rood en opgezet, ook haar klieren in haar keeltje en nekje. Gelukkig zijn haar longetjes schoon! Door gaan zoals we nu bezig zijn, meer kunnen we niet doen. Kan nog wel een week of twee duren voor ze er weer bovenop is. Mocht het erger worden of veranderen, natuurlijk even bellen.
Leuk shirt siertje. Wij hadden ook zo'n beetje die reactie op de zwangerschap van Wess. Lenthe was nog geen jaar toen ik weer zwanger was. @nmv, moeilijk hoor. Echt je gevoel volgen hoor. @teske, super je nieuwe baan. Met Wess bij de ha geweest. Hij heeft waarschijnlijk een schimmeltje over de luieruitslag heen. Nu smeren met miconazol. Verder nagevraagd over zijn droge rode wangetjes. En hij heeft lichte exceem op zijn wangen. Man o man wat is Wess aan het boeven vandaag zeg. Erg vermoeiend. Gelukkig hebben ze allebei lang geslapen vanmiddag.