Top idee!!! Gaat opzich wel wat beter met Femke, maar zr is erg hangerig en moe. Niet echt de ideale omstandigheid im lekker te gaan spelen . Is jammer, maar vind het wel het leukst als iedereen erbij kan zijn.
Doen we het toch gewoon in januari. Ik weet niet wie het deze keer geregeld had met datum prikken? Ik wil het ook wel doen maar diegene heeft waarschijnlijk alle adressen nog.
Hai dames, Eerlijk gezegd ben ik er wel blij mee met het verzetten van onze date! Kyan is hele week ook al niet top te pas en vanmorgen zat hij onder de rode vlekken en exceem op zijn been!! geen idee waar dat nou weer vandaan komt.... Zal straks met ipad foto plaatsen misschien hebben jullie een idee wat het kan zijn.... Maar ik stem dus voor al vind ik het ook erg jammer want ik had er ook wel veel zin in.
Hier dus de foto's.... Iemand een idee? De korstachtige plekjes had hij al wel maar al die andere bultjes niet. Hij heeft erg veel jeuk en vanavond zat op z'n andere been ook allemaal korstjes. Op z'n buik komen ook meer bultjes. Indenk zelf een reactie op iets. Heb meteen met boodschappen halen sojamelk gekocht. Misschien toch de melk....... En voor de jeuk speciale bodylotion gekocht..... Arm knulletje
Mhhh ziet er vreemd uit maggie, lijkt wat op luieruitslag. Uitslag ergens van denk ik. Zijn het geen waterpokken? Jeuk vlekjes en korstjes? Heeft hij ook blaasjes? Als je het niet vertrouwd ff hap bellen hoor!!!
Goedemorgen! Hoe is het met de ziekenboeg??? @hier: met Femke gaat het best ok. Geen koorts meer geloof ik. Ze voelt iig niet meer warm aan en ze heeft ook niet meer overgegeven gelukkig. Gister avond met de vrienden groep Sinterklaas gevierd. Was erg gezellig maar lag pas na twaalven in m'n bed. Oef.... Mis nu m'n twee uurtjes extra slaap hahahah! . M'n knie doet sinds deze week weer super veel pijn dus word een rustig daggie . Beterschap aan alle zieke kleintjes en mama's!
Fijn dat femke zich beter voelt nu. Lekker een rustige zondag. Hier 2 kids erg verkouden. Achteraf toch blij dat het niet door gaat. Te snotterig. En lenthe gister ook koorts. Wess iig wel vrolijk en alweer zwaar op romnel maken uit
Fijn dat Femke weer wat beter is. Thijn ook, hoest niet meer de longen uit zn lijf gelukkig. Anouk, hopelijk knappen ze bij jou ook snel weer op. Maggie, dat ziet er naar uit bij Kyan. Zelf kruip ik nog een dagje op de bank!!
Elaysa huilt veel en heeft ook haar billetjes weer helemaal kapot. Is ook erg hangerig. Gisteravond zijn we naar de kerst grotten in Valkenburg gegaan en daarna zou een licht optocht komen. In de grotten ging het nog goed was ze vrolijk en heeft ze ook wat gelopen maar daarna was niks meer goed alleen maar brullen. Ze ligt nu weer terug op bed. Ik functioneer op paracetamol en neusspray.
Toen we zwanger probeerden te worden van onze dochter, had ik in januari de kriebels en heb vast de muren van de slaapkamer geschilderd. Achteraf bleek ik dus die maand ook zwanger geworden... Nu heb ik weer vergelijkbare kriebels en heb net een rommelkast uitgeruimd en veel weggegooid of aan de kant gelegd om naar de kringloop te brengen. Zou dat een goed voorteken zijn of stom toeval?
Ik gooi een datumprikker uit. Maar wordt in de loop van deze week. Moet even mn eigen rooster bekijken welke zondagen ik werk. Gaan we weer voor een zondag? Mss kunnen we dan deze keer wel naar ballorig arnhem! Spannend nmv. Hopelijk weer een positief voorteken!
zou wat zijn nmv!!!! Ik heb er vandaag mega veel last van . Huis is een bende, alle kasten puilen uit en word er zwaar onrustig van... Aangezien m'n knie niet meewerkt vandaag, heb ik me beperkt tot een kastje. Maar, denk dat woensdag de gangkast aan de beurt is . Dan is fem op de opvang en... Ships... Moet ik werken . Dan in de ochtend even een slagje slaan . Hebben namelijk dinsdag over een week een extra openhuis. Komen donderdag in het plaatselijke krantje te staan waar ook het openhuis in vermeld staat. Hopelijk leverd het wat op. Maar goed, huis moet wel aan kant. Wil eigenlijk gewoon verhuizen... Weet ook ff niet meer zo goed er ik met Femke haar eten aan moet. Vandaag wilde ze geen fles. Boterham ging redelijk en die wel icm een fles warme gewone melk. Hopelijk gat haar avondeten er wel in, in tegenstelling tot gister . Zal wel bij de faaaaaaaaassssseeeee horen Maakt mij niet zo heel veel uit, zaterdag of zondag. Als ik het ver van te voren weet, kan ik er rekening mee houden en de zaterdag vrij vragen.
Je kunt ook wat anders proberen ipv fles! Hier is een fles en tuitbeker niets, wil ze absoluut niet! Open beker en sinds kort rietjesbeker... En wat ze ook leuk vindt, is drinken uit zo'n klein pakje.
Ik heb eerlijk gezegd liever zondag ivm mijn werk. Vrij pakken is vrij lastig ivm personeelstekort. En weinig vakantie dagen. Zal idd een fase zijn. Zolang ze goed drinken is er weinig aan de hand.