Nou, ze heeft 40,1 !!! Hebben flesje geprobeerd, maar nee hoor. Hebben haar in bed gelegd. Hopelijk knapt ze snel op. Vind het maar niks allemaal . Huisarts zei vorige week dat als er wat veranderde of erger werd, we moesten bellen. Denk dat ik dat morgen wel ga doen... Drinken doet ze ook bar weinig... Morgen ons proberen....
Dan zou ik ook ff bellen Siertje! Hopelijk heeft ze een goede nacht! Hier wordt het denk ik een lange nacht... Ik zit nu al voor de 3e keer in een half uur op de wc. Kan niet eens rustig in bed blijven liggen, terwijl ik zo moe was! *Zucht!*
Jeetje nmv! Das niet fijn. Hoe is de nacht gegaan? @hier: goede nacht gehad. Iets vroeger wakker als normaal, maar ok. Ze greep meteen naar haar waterbeker, dus had een beetje dorst . Goed teken!!! Temp was net 36,1 en er is weer niks aan de hand. Maar goed, ga denk nog niet bellen. Is een hardnekkig virus, ook bij ons en de koorts is elke keer maar kort... Gaan het nog een in de gaten houden. Gaan maar weer een dagje worstelen met snitneuzen, hoestbuien, niet eten of drinken tegemoet . Maar, als ik het in de loop van de dag niet vertrouw, trek ik aan de bel!!!
Sterkte siertje. Hè bah nmv. Hoe is je nacht gegaan? Pff ik ben een hele lange dag van huis. Stap zo de deur uit en om 21.00 vanavond pas weer thuis. Pff nog even doorzetten zeg. Vanaf volgende week geen dubbele vergaderingen meer op maandag. Scheelt een hoop.
Lange dag teske! Ben je al wel lekker opgeknapt? Er heerst een heel hardnekkig virus. Heel irritant! Kyan heeft er ook al lang last van..... Sneu die kleintjes.... En inderdaad siertje als je het niet vertrouwd weer naar de huisarts gaan! Kyan slaapt al sinds 9.15 uur!!!!! Hij werd om 7 uur wakker nadat hij fles had gehad om 5.50. Maar hij is altijd al snel weer moe dus op tijd naar bed. Maar hij slaapt nooit zo lang. Vaak een uurtje maar nu al bijna 3 uur 😳 hij zal het wel nodig hebben! (Ik ben wel even gaan kijken en luisteren maar ik hoorde hem lekker snurken )
@maggie: Femke slaapt ook al vanaf 10:15. Laatste tijd wilde ze in de ochtend niet meer slapen, maar gister twee uur en vandaag ook al! Ze zal het idd wel nodig hebben . Maar ga zo wel even kijken of ze idd lekker ligt te snurken . @hier: ben zo blij!!!! Ik voel de kleine bewegen 😍. Dacht, dat kan nog niet, veel te vroeg, maar voel het echt!!! Wat bijzonder weer .
Na dat berichtje toch nog wel redelijk kunnen slapen. Ik was van plan om tussen de middag ook maar een dutje te gaan doen, maar heb ik nu echt geen zin meer in... Ik verwachtte vandaag mijn eisprong, maar volgens mij ben ik mijn ei kwijt! Ik had nog ovulatietesten van clearblue, maar heb nog steeds geen smiley gezien. Die zie je normaal de dag voor de eisprong al staan, maarja... Ik snap er even helemaal niets meer van!
Hihi nmv heb ik ook altijd last van. Dan besluit ik smiddags een dutje te doen en uiteindelijk heb ik er geen zin in. Hier trots...wess staat helemaal vrij zelf. Ok het is een begin. Nu nog snappen dat als je je voetjes beweegt dat je kunt lopen hihi
Leuk hè anouk! Elaysa staat nu ook elke keer helemaal los en zet soms ook 2 tot 4 stapjes dan "loopt" ze dus naar een tafel of bank helemaal los! Maar meer stappen zet ze niet haha. Maar kan niet lang meer duren toch
Mijn dochter begint nu door te krijgen dat lopen toch wel erg leuk is en dat je daardoor ook ergens kunt komen. Ze doet het nu dus steeds vaker! Ze kan ook zonder aan iets vast te houden overeind komen en dan een par meter lopen. Ze is niet meer zo bang voor het vallen wat ze eerder wel was...
Leuke foto anouk! Zo leuk om te zien als ze net kunnen lopen! Hier ook echt mega trots! Hij kan al aardig lopen al gaat het ene keer beter dan andere keer. Hihi. Maar zelf staan gaat hier nog niet. Hij gebruikt daarvoor alles wat hij maar kan vinden al biedt het soms erg weinig steun. 😉 Net heerlijk in de speeltuin gespeeld met de kids. Die zit hier om de hoek een mooie grote. Echt leuk nu! Ze waren lekker vies maar ach dat geeft niets 😁
Volgens mij heeft Kyan spruw 😳 al paar dagen savonds slecht eten, luieruitslag, en vandaag drama veel huilen maar wil geen speen, eten of drinken! Na lange ochtendslaap niet willen/kunnen slapen en vanavond om de 30 minutenwakker en huilen maar weer geen speen willen! En dat terwijl hij dol is op z'n speen!! Hij kwijlt ook mega erg!!! Net even met ml in mond gekeken en inderdaad allemaal witte eter puntjes op z'n tong/wang..... Morgenochtend nog even checken en als ik het dan nog zie maar weer bezoekje brengen aan de huisarts 😥 ... Dan kan ik wel meteen z'n beentjes laten bekijken al ziet dat er al wel wat beter uit gelukkig! Hmm zo maar naar bed wordt vrees ik een lange nacht met weinig slaap....
Jep een lange nacht met weinig nachtrust! Kyan 45 minuten gehuild op de arm en daarna chloë wakker....
Ohh Maggie balen zeg. Hopelijk na je laatste bericht kunnen slapen. Wat schattig los staan en de eerste stapjes. Thijn laatst een aantal keer los gestaan en sindsdien niet meer. Nu zitten we weer in een sprong! Hangt het liefst de hele dag aan mijn benen.
@maggie: pffff... Hoe is de nacht gegaan? Succes bij de ha als je gaat. @teske: thijn heeft best veel last van z'n sprongetjes toch? Hier merken we er bar weinig van (gelukkig) kijk soms even op de app en dan denk ik: oooo, over vier dagen is ze er weer uit . @hier: nog vier dagen werken deze week en dan gaat het toch eindelijk gebeuren.... Kijk er naaruit, maar ook zeker tegenop. Maar moet gebeuren dus we gaan het gewoon doen Hele fijne dag allemaal vandaag!
@ siertje. Laatste sprongetjes vielen mee gelukkig. In het begin veel meer dan nu. Maar ja we merken het idd wel. Maar goed. Is niet erg, komen we wel doorheen.
Het was een rampzalige nacht! Het vervelende is dat hij geen speen kan hebben omdat het zeer doet.... Dus toch maar naar de dokter ( het voelt alsof ik er wekelijks ben 😥 blijkt het de hand voet mond ziekte te zijn!!!!! Daar heb ik nooit aan gedacht! Maar goed dat we zondag niet zijn geweest anders had hij jullie kindjes misschien besmet 😅