Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik 11 december geloof ik. Paar dagen later dus. Zie wel wanneer ik test. Vorige keer 2 weken later pas getest. Mijn cyclus is niet altijd regelmatig. Maar begin er nu steeds meer regelmaat in te ontdekken.

    Succes Anouk. Pff ook nog een overnachting. Nou dan kan ik naar je zwaaien. Ben za en zo in Almelo. Werk daar in de buirt.
     
  2. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier weer wat lastigs gebeurt! Mijn dochter heeft ontdekt dat ze haar stoeltje tegen de bank en tafel kan schuiven om er vervolgens bovenop te klimmen... ;)
     
  3. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Owja, ze kruipt ook nog maar weinig, alles probeert ze lopend te doen! Alleen als ze ergens heel snel heen wil of als ze boos is of huilt, gaat ze kruipend. En als we bij 'vreemden' zijn, dan vergeet ze het lopen, maar dan wil ze ook geen meter van mij af zijn... ;)
     
  4. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Haha ik weet dat idd nog van mijn nichtje nmv. Die deed dat ook.
    Maar mijn neefje spant de kroon. Die wist met 10 maanden overal al op te klauteren, zonder opstapje;)!

    Dag 1 van 5 gehad!
    Pff ik weet niet wat ik heb vandaag.. Super emotioneel. Niks is goed. Wordt een lange dag op het werk.
    Gisteren één van de cliënten uitnarstimg gehad op het werk. Met schoppen en slaan. Gelukkig collega opgelost. Maar merk dat ik dat nu wel extra spannend vind.
     
  5. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    haha nvm mijn OD inderdaad haha joepie!
    Hier kruipt ze ook op een trapje (met maar 2 treden, zo'n keukentrapje) schuift ze hem tegen de muur aan en dan klimt ze tot boven gek kind.

    Oh bah Teske dat is vervelend. Hopelijk kom je de rest van de dagen goed door.

    vannacht voor de eerste keer weer eens eruit gemoeten. om 4 uur wilde ze echt niet meer slapen dus heb tot half 5 met haar op de bank gezeten.

    oefenen jullie al met uit een open beker drinken? hier drinkt ze al heel lang uit een rietjesbeker (vanaf 8 maanden), een open beker kiepert ze gewoon om want ze vind de onderkant veel interessanter haha.

    vanmiddag sinterklaasmiddag bij mijn man op het werk, ben echt benieuwd wat ze ervan vind hihi wij hebben er zin in.
     
  6. Teske1987

    Teske1987 Fanatiek lid

    7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Thijn loopt trouwens nu wel steeds beter aan 1 vinger en wil veel meer lopen.

    Openbeker, wij oefenen al vanaf 8 maanden met een open beker. Op een klein ongelukje na gaat dat heel goed. Daarnaast idd ook een rietjesbeker. Wissel het een beetje af!

    Leuk steenbokje sinterklaas op werk!
     
  7. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @steenbokje: wij hebben een oefenbeker van avent. Lijkt op een open beker, maar er zit een middenstuk in wat ze "in moet duwen" met haar bovenlip (gaat vanzelf). Hierdoor heeft ze wel de rand van een gewone beker, maar is ie niet open en als ze hem wegsmijt is wr niks aan de hand ;)

    @hier: zo, laatste daggie werken zit erop. Verdraai net thuis gewoon fijn nog even m'n knie :D.
     
  8. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @siertje, ik ken die beker! Ik ben blij dat wij hem niet hebben... Een vriendin heeft deze en mijn dochter vond blijkbaar dat dingetje wat ze met de lip in moeten drukken erg leuk. Gelukkig zat er water in! ;)
     
  9. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahaha! Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen :D. Gelukkig heeft Femke daar geen last van ;)
     
  10. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Goedemorgen!! Hoe heeft iedereen geslapen? Hier prima, alleen erg raar gedroomd :D. Nog leuke plannen vandaag? Hier rustig aan. Beetje opruimen en schoonmaken ivm de open huis op dinsdag avond en misschien wil ik nog even naar den haag centrum. Kijken of ze bij de prenatal daar wat meer en leukere kleding hebben als hier in het kleine winkeltje ;).
     
  11. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Goedemorgen. Hier is de nacht goed gegaan alleen zijn we alweer vanaf half 6 op en ze speelt nog steeds haha. Dat kind is onvermoeibaar!
     
  12. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah! Die lekker hoor die Duracell batterijen :p ;) :D. Hier heeft ze net even anderhalf uur geslapen. Vanochtend veel geoefend met lopen en das best vermoeiend :).

    500 pagina's vol gekletst!!!
     
  13. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Nog maar een paar berichten (bij 5000) en we moeten over naar een nieuw topic... Hoe gaan we die noemen?
     
  14. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het kippenhok haha
     
  15. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahaha!!!!! Van mij mag het gewoon kersvers mama 2 gaan heten ;). Ben nu zo gewend aan het "zoeken" naar die titel :D.

    NOG 6 BERICHTEN :$
     
  16. anouk79

    anouk79 Fanatiek lid

    13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Kersvers mama topic 2 lijkt me idd beter hihi
    Zo met allen collega's naar preston palace.
    Heb nog niet echt veel zin. 1.5 uur rijden. Pfff
     
  17. nmv

    nmv Fanatiek lid

    7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dan maken we het gewoon deel 2! :) Zal ik er vast 1 openen? Kan ik hier de link plaatsen, zodat iedereen het makkelijk kan vinden. ;)

    @Anouk, succes met de reis. Hopelijk verder wel zin in?
     
  18. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    haha die is leuk! Maar kersvers deel 2 is ook goed hoor. Of dreumes mama kan ook.

    Elaysa heeft van 11 tot 1 geslapen. Ben zelf ook nog even gaan liggen. Heerlijk zo'n luie zondag. Wilde eigenlijk even naar de stad (koopzondag) maar het is koud buiten :$ en toen bedacht ik me..dat arme kind heeft nog geen handschoenen! Eens kijken of mijn man zin heeft om mee te gaan..
     
  19. steenbokje

    steenbokje Fanatiek lid

    24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Fijn! Ik probeer uit te vogelen hoe ik een abonnement kan krijgen op het nieuwe topic. Maar heb nog weinig succes. Heb het op deze ook maar weet niet meer hoe ik het gedaan heb :(
     

Deel Deze Pagina