Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @oktober: gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt! Wat een mooi meisje heb je :). Ook fijn dat ze af en toe haar papa kan zien. Maar doe het idd rustig aan en denk iok zeker aan jezelf!

@hier: normaal heeft Femke in de avond last van haar darmen, maar sinds gister juist tussen 2 en 3... Ben benieuwd waar de osteopaat donderdag heeft te vertellen.

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Oktober wat een mooie foto in de draagdoek. En wat ziet het er fijn uit. Gebruik zelf een ergonomische drager. De bondolino.
    Fijn voor jeb kleine meid dat er iets meer warmte zit in de bezoekjes van papa.

Pff hier de hele ochtend al aan het rennen. Even naar cb geweest. Extra wegen. De flessen gaan zo goed. Is niet te veel aangekomen. Dus geven niet te veel.

Yeah deze hele week is vl om 16.00 thuis. Heel erg fijn!!

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier is het juist andersom...
    Ik moet morgen ook een keer extra laten wegen, omdat ze vorige week niet genoeg was aangekomen. Dit kwam waarschijnlijk omdat ik de week ervoor erg ziek ben geweest en nauwelijks borstvoeding had. Hopelijk blijkt morgen dat ze flink is aangekomen! :)
    Ik weet niet wat ze anders gaan voorstellen om te doen... Ik wil geen bijvoeding geven oid!

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv hoop dat het weer helemaal bij getrokken is. Hier had een vriendin het ook en was idd na een week weer bij getrokken. Als je geen bijvoeding wil geven dan zou ik het gewoon even aankijken als ze zeggen dat ze niet genoeg gegroeid is. Nog een weekje en kijken of het dan wel weer helemaal goed is. Meestal zeggen ze wel dat het weer aantrekt! Als je weer genoeg melk aan maakt. Hopelijk het geval! Succes morgen. Ik ben heel benieuwd.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Naar mijn idee gaat het wel weer goed met de bv! Alleen ben ik toch wel een beetje bang voor morgen. Ik blijf maar denken: wat als... ;)
    En gelukkig is mijn dochter wel veel vrolijk, dat zou ook wel anders zijn als ze niet genoeg zou krijgen toch? :)

6. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: idd, je merkt het snel genoeg aan je kleine meid. En wat teske zegt, is het nu nog net niet genoeg, nog een weekje aankijken. Je weet iig dat ze wel is aangekomen en dat er een stijgende lijn in zit!

Succes morgen, zal aan je denken :)

@hier: een fijne dag gehad. Kerstkaarten kunnen schrijven, boodschapjes gedaan en vanmiddag heerlijk 1,5 uur geslapen. Helaas is m'n litteken aan het rommelen en ook m'n darmen en een lage weerstand dus maar rustig aan doen en meer rust nemen. Donderdag maar kijken wat de gyn van m'n litteken zegt.

Zo lekker m'n bedje in.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

7. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's en een hele mooie lach! Ik ben ook erg benieuwd wanneer hier die mooie lach komt. Die doek ziet er ook erg lekker uit zeg!

Nmv hopelijk is je meisje lekker gegroeid!

Vandaag pakketje van marktplaats binnen gekomen zitten er 2 gaatjes in de puckababy :$ ik heb die vrouw gemail en kreeg wel netjes antwoord maar een stom antwoord: 'ik heb me er nooit aangespoord maar goed dat je het aangeeft en de volgende keer zal ik eraan denken om het te vermelden in de advertentie' :( Pfff ik heb er geen geluk mee zeg!

Nou we gaan lekker slapen al ben ik bang dat de jongste daar anders overdenkt hij is zo druk....

Fijne nachtrust allen!

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv succes vandaag bij het cb. Duim voor jullie.

Hier een goede nacht gehad. Om 22.00 laatste fles. Om 22.30 weer in bed en tot 07.00 geslapen. Wat een geluk.
    Alleen zelf wakker geworden met een ontstoken oog. Minder. Nou ja hopelijk snel weer over.

Vanmiddag bij vriendin op visite. Dus morgen doen we maar eens echt echt echt een relaxdag. Behalve de hond uitlaten doen we de hele dag lekker niets. Behalve bankhangen en reiswieg liggen.

Nieuw matrasje in de reiswieg gemaakt. De oude (hebben een tweedehandse kinderwagen) was een beetje op. Hadden matrasje van het wiegje in onze slaapkamer nog over. Die wordt al een hele tijd niet meer gebruikt. Op maat gemaakt. En nu een fijn matras in de reiswieg.

Maggie je hebt inderdaad wel steeds pech met mp. Wat stom.
    Hier gaat het vaak wel goed. Krijg nette kleding binnen. Één keer een miskoop gedaan, de eerste babykleertjes voor Thijn. Maar achteraf ook niet nodig gehad gelukkig.

Hopelijk heeft iedereen een goede nacht gehad. En een fijne dag allemaal!!

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bedankt dames!!
    Ik ga mijn dochter zo maar eens uit bed halen en dan straks naar het cb! Ben benieuwd...

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @nmv: succes zo meteen!!!!

@maggie: hè bah! Ik heb ook nooit geluk op marktplaats en koop er ook liever niet :)

@teske: heerlijk zo een nacht!!! Wat slim om een matrasje op maat te maken.

@hier: kon echt niet in slaap komen... Normaal slaap ik voor 23, maar gister was het niet voor een grrrrrr..... Heb op hol geslagen ingewanden en last van m'n keel. Hoop niet dat het Dior gaat zetten en dat Femke lekker rustig is vandaag zodat ik de dag goed doorkom ;). Vandaag alleen maar even boodschappen doen en de kerstkaarten op de bus, verder helemaal niks!
    Morgen met haar naar de osteopaat en zelf naar de gyn voor m'n controlle.

Nou dames, fijne dag vandaag!

Dikke knuf

11. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    @nvm; Hoe was het op t cb? Of als je nog moet gaan succes!

@maggie; omfg (excuse my language) maar daar stomen me de hormonen van uit de oren. Wat een slappe opmerking grrr :x

@teske; fijn zo'n goede nacht!

@siertje; hoop idd voor je dat het niet doorzet. Mijn verkoudheid is zo goed als over maar heb wel weer mijn dochter aangestoken.

@hier; de nachten gaan al bijna 2 weken echt goed. Minimaal 8 uur per nacht wat ze slaapt. Heerlijk mag niet klagen. Ze ligt nu ook weer braaf in bedje. Tussen de middag slapen en heb ik me-time! Ook zit ze sinds vrijdag van 6 op 5 voedingen per dag. (150cc/5 schepjes). Gisteravond was echt heel gezellig met mijn collega's. De film was echt heel erg leuk. We zijn naar Soof geweest. Een aanrader! Pff ben vandaag echt lui aangelegd. Zit nog steeds in pyjama zonder make-up op de bank. Terwijl mijn kleine spruit slaapt en ik dus eigenlijk vanalles kan doen. Shame on me :)

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Pffff.... Hier wil ze maar niet slapen vandaag, ook niet in de wagen... Geen idee waar ze last van heeft :(. Hoop dat ze zo wel gaat slapen want ik wil ook even m'n oogjes dicht doen... Zucht...

Wel lekker steenbokje dat je zo een fijne avond hebt gehad!!! Ff genieten :D
    En heerlijk toch, dat je ff een pyama en bankhang dag hebt, niks om je voor te schamen, gewoon lekker van genieten :D

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ze is 180 gram gegroeid in een week!! :D Dat zit dus wel weer goed!
    En daarna met mijn moeder even de stad in geweest, mijn meisje heeft nu een kerstjurkje. :) Eerste kerstdag gaan we een 4-generaties-foto maken, wij met mijn moeder en oma. Moet ik alleen nog een leuk setje opzoeken waarin ik ook nog makkelijk kan voeden... Vallen mijn (feestelijke) jurkjes dus af! ;)

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv wat fijn! Lekker hoor. Goed gegroeid!!!

Siertje, wat een drukke dag zo. Wil je kleine meid dan ook alleen maar bij je zijn of wil ze wel nog in de box liggen.

Steenbokje, wat fijn een pyjamma dag. Ik neem me elke dag voor om een pyjamma dag te doen. Helaas tot nu toe nog elke dag mislukt:(. Morgen staat er echt echt echt niets op het programma. Behalve de hond uitlaten. Dat moet nog wel lukken. En daarna weer lekker trainingsbroek aan en op de bank. Nu al zin in.

Zo hier het badje weer geweest. Nog even eeb flesje en dan weer lekker slapen. Wakker maken voor de fles van 22.00. En hopelijk dan weer een goede nacht.

Fijne avond meiden en een goede nacht toegewenst.

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @steenbokje: je bedoeld de opmerking van die vrouw toch? Maar nederdaal ze had dan beter niet kunnen terug mailen....
    Die film lijkt me ook zooo leuk! Heerlijke humor ik houd ervan :)

@nmv wat fijn dat ze goed gegroeid is! En wat een leuk idee om zo'n foto te maken! Toch bijzonder 4 generaties bij elkaar.

@siertje en heeft ze nog even goed geslapen zodat je kon rusten?

Hier ging het vandaag ook moeizamer maar uiteindelijk zelf nog wel even de ogen dicht kunnen doen. Dat heb ik ook echt nog wel nodig! En hij lijkt nog steeds hongerig na een fles van 150/5 :$ ik mocht eventueel overgaan naar 5x 180/6 maar dan moet hij snachts er wel meer tijd tussen laten denk ik want ik geloof niet dat hij er overdag zoveel tijd tussen de flessen laat! En ik vind d flessen dan ook zo groot.....

Meneertje ligt nu boven in de piepzak ( met gaatjes :( ) het past ook echt nog maar net. Ik ben erg benieuwd. Hij heeft een lekker badje gehad dus hopelijk kan hij heerlijk boven slapen zodat wij ook een rustige (slaap) avond hebben.

Fijne avond allen!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @steenbokje, wat fijn zeg dat ze snachts zo goed doorslaapt al. Ik hoop dat kereltje het hier ook snel gaat doen. Het is mijn minst favo voeding. Lijkt me ook een leuke film. Goed idee trouwens die bank hang dag.

@siertje, hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.

@nmv, leuk zeg een 4 generatiefoto. Hier ook de kerst outfitjes klaar.

@teske, heerlijk zo'n goede nacht. Ik hoop er zo op. Hier komt hij op een paar uitschieters van 7 uur gemiddeld om de 5 uur.

Hier hebben we een aantal avonden een jengelend en huilend mannetje gehad. Gister en vandaag gaat hij iig weer goed slapen na een paar keer naar boven lopen voor het speentje. Duimen dat het zo blijft. Denk dat hij in het 8 weken sprongetje zat of zo. Hij is iig van zijn verkoudheid af nu.

Fijne avond dames.

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    @anouk. Hier hebben we behalve de nachteb ook een jengelend en huilend jongetje. Ik denk hier de derde sprong. Hij kraait af en toe echt van plezier en heeft de grootste lol, om het volgende moment heel hard te huilen, omdat het stiekem toch wat veel is. Arme jongen hij doet zo hard zn best. Speejsel belletjes blazen is ook favoriet.

Ik geef nu 2x fles van 180cc en 4x fles van 120cc. Wat neerkomt op 5 flessen van 150cc. Alleen wil meneer hier echt om de 3uur drinken en om de vier uur is echt te lang voor hem.

Hoop voor iedereen dat jullie een goede nacht hebben gehad.

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die sprongetjes blijven lastig he? Maar wel leuk om te zien dat ze weer meer kunnen.

Hier wil meneer ook echt om de 3 uur drinken dus ik moet veel proberen te rekkenmaar sat gaat moeizaam maar vind ij ook eigenlijk wel zielig maar als ik het niet doe zit hij aan 7 flessen..... Hij kwam al om 3 uur kunnen rekken tot 4 en om 7 uur wou hij alweer een fles... Dit was gister precies hetzelfde... Gisteravond heeft hij wel na een lekker badje in zijn bedje geslapen. Heerlijk zonder te mopperen! Dat kennen wij niet. Bij zijn zus ging dat heel moeizaam. Zij wou alleen maar beneden zijn.

Dochter is naar de opvang dus ik kan heerlijk mijn dagje invullen . Misschien ff de stad in of lekker niets!

Een fijne dag allemaal!

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    #619 Siertje2981, 19 dec 2013
    Laatst bewerkt: 19 dec 2013
    @nmv: wat super dat ze zo lekker is gegroeid!!!!!! En idd leuk zo een 4 generatie foto!

@maggie: blijft puzzelen he, met die flessen...

@anouk: fijn dat hij weer wat rustiger word en beter slaapt. Die sprongetjes zijn best vervelend hè?

@teske: slim, die verdeling van de flessen ;)

@hier: gister ochtend, zoals normaal, geslapen tot half 11. Na de fles lekker in de wagen en normaal slaapt ze dan heerlijk! Nu, als ik even stil stond, hop, ogen wagenwijd open. Was om een uur thuis, en madam klaar wakker, maar nog lang geen tijd voor haar fles dus bezig houden. Maar ze was alleen maar aan het huilen en mopperen, zo zielig.. Dus na de fles van 3 uur had ik goede hoop dat ze lekker zou gaan slapen aangezien ze erg moe was. Nou wat een drama!! Uiteindelijk heeft ze heeft van 5 tot half 7 geslapen. Ik gelukkig ook een uurtje. Na haar fles van 7 uur heeft ze ook 1,5 uur geslapen. Normaal wil ze in de avond niet in haar bed, maar blijkbaar was ze best moe. Ook de hele avond jengelen enz. Gelukkig wel lekker geslapen vannacht. Maar man wat is zo een dag vermoeiend. Ze wilde helemaal niks. Niet in d'r bedje, niet in de box, eigenlijk alleen bij mij...
    Ben benieuwd wat de osteopaat zo gaat zeggen! Daarna hoop ik dat ze rustig us want m'n moeder komt ff oppassen zodat ik in alle rust naar m'n controlle bij de gyn kan.

Nou, ik ga eruit. Kan ik nog ff douchen en eten voordat madam wakker word :D ;)

Fijne dag allemaal!!

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    @maggie. Kan je de flesjes niet wat anders verdelen, zodat hij wel binnen krijgt war hij mag hebben maar dan over wat kleinere flesjes zodat hij wat vaker wat mag. Hier is om de 4uur gewoon niet te doen. Rekken lukt niet zo. Voor mezelf vervelend en voor de kleine man zielig. Nu hebben we een fijn ritme. En meer tijd tussen de flesjes komt vast vanzelf.

Siertje, succes bij de osteopaat. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat en of het je wat oplevert.

Ga met de kerst eens de draagdoek van mn zus proberen. Blijft toch nog door mn hoofd spoken. Ben benieuwd of het wat is en of het voor ons zou werken. Denk dat ik het pas los kan laten als ik het geprobeerd heb.

Hier doen we maar een rustige dag. Vannochtend weer heel veel moeite moeten doen voor een poepluier. Ik kijk het nog even aab en anders na het weekend omneo comfort proberen, iemand toevallig ervaring mee?

Deel Deze Pagina