Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier ook vanavond kraambezoek. Is voor ons alweer even geleden.

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Bij ons begint het nu net te lopen... Eerste week alles afgehouden behalve de ouders en broers/zussen.

3. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    vond je het wel leuk? ik kan me herinneren dat ik de eerste keer heel onwennig vond.. en al die gesprekken van mensen over dingen die me totaal niet boeide compleet langs me heen gingen...

4. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik heb boodschappen gedaan in het dorp hier verderop, daar doe ik bijna nooit boodschappen en kom ik ook niet zo heel veel bekenden tegen... Dat scheelt heel erg. Kwam zelfs maar 1 bekende tegen! :)

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier eerste rondje gelukkig ook niet veel bekenden. Had al mn energie wel nodig om rondje te lopen. Voekde me daarna alsof ik halve marathon had gelopen.

Wij hadden de eerste week ook alleen ouders/broer/zus en verder rustig. De twee weken daarop heel druk en nu dus even lekker rustig. Ook wel heel fijn. Was het wel even zat.

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Hoe is het bij jullie?
    Hier een aardige nacht gehad. Maar helaas 3 uurtjes krap er tussen en dat was het. Komende nacht beter dan maar😉.

7. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ teske, hier ondanks het bad niet hel fraai... 5, 4 en 4 uur.. ben gelukkig vroeg naar bed gegaan..

deze kleine man krijgt vandaag zijn inentingen, vind het nu al sneu...
    2 prikken in zijn beentjes... heb wat laatste restjes bv uit de vriezer gehaald want ze zeggen dat sommige babys er een beetje grieperig van worden, dus dan krijgt hij iig even power melk!

jullie nog plannen vandaag?

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier niet zo'n fijne nacht... Ze wilde niet slapen, heeft tot middernacht geduurd! Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen met mijn pink in haar mond om haar stil/rustig te krijgen, was echt kapot!! Vannacht nog 2x wakker (om half 2 en 4 uur) en gaat vandaag ook nog zo door... Dacht dat ze die regeldag al gehad had, maar nu komt ze ook erg vaak!
    En dan is mijn man ook nog eens vanmorgen heel vroeg vertrokken, komt morgenavond pas weer thuis. Hopelijk geeft ze me komende nacht wel wat slaap.

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Balen meiden voor de slechte nachten.

Nmv, balen hoor dat je een slechte nacht hebt gehad. Die nachten zijn vaak zo vermoeiend. Ik duim voor je dat het vandaag en vannacht mee valt. En dat het een beetje te doen is voor je alleen! Sterkte meid.

Haha jennsch 4 en 5 uur klinkt hier nog als een droom. Maar kan me voorstellen dat als je 6 of 7 uur gewend was dit wel weer even tegenvalt.

Vannacht was het echt weer stipt om de drie uur. Gisteren overdag er langer tussen laten zitten, maar merk wel dat ik beter overdag om de 3 uur kan aanhouden zoveel mogelijk. Dan slaapt hij de nacht iets beter.
    Vandaag voor het vakantiegevoel van vl even in de stad wat gedronken. Wel weer leuk er even uit zijn. Ook al was het maar kort. Planning was een beetje krapjes. Maar goed. Vrijdag weer even echt de deur uit. Na het weekend begint vl weer met werken na 4 weken vrij/vakantie. Zal voor allemaal wel even wennen zijn weer.

10. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @teske, haha dat geloof ik, maar inderdaad als je langer gewend ben is het wel weer balen...

hier net terug van de man zijn prikken, stembanden ook weer even getest met het brullen ervan (arm schaap) en een doorverwijzing voor de fysio gekregen voor zijn voorkeurshouding... hij ligt nu gelukkig even in coma..

(moest overigens kinderparacetamol halen voor het geval dat hij koorts krijgt van de prikjes, over sneu gesproken die kleine zetpilletjes zijn toch ook wel heel zielig.)

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ahh zielig die prikjes. Hopelijk krijgt hij er geen koorts van.

Fysio ja? Wat kunnen die precies doen? Ben benieuwd.

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier lijkt het ern rustige nacht.
    Bij ons al met al toch nog een rustige nacht geworden.
    Gisteravond leek het even helemaal mis. Zette het flink op een brullen. Maar na een uur rustig. Twee uur later weer voeden. Daarna rustig 3 uur geslapen en nu 4 uur geslapen.

Nmv ben benieuwd hoe het je vergaat!

13. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog geen idee wat de fysio gaat doen, maar het cb zei dat die nog allerlei oefeningen hebben ivm voorkeurshouding...

14. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Hier is de nacht best goed gegaan. Gisteren was ze de hele dag onrustig, kon 's avonds pas een beetje ontspannen. Om 10 uur had ik haar gevoed, toen viel ze vrij snel in slaap, tussendoor om half 2 en 5 uur en is nu net wakker aan het worden hoor ik... :)
    Ga zo lekker even met haar naar de markt, heerlijk er even uit!

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nmv, fijn dat de nacht iig goed is gegaan.

Hier een drukke dag om het huis. Schilder is bezig. Vl aan het klussen. Zelf nog fysio gehad. Gelukkig slaapt de kleine man lekker tussen alles door.
    Vannochtend lekker samen in het grote bed gelegen! Even een beetje tijd voor ons samen.

16. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    kleine man heeft toch de hele nacht wat verhoging gehad van de inentingen, beentjes waren erg gevoeling... je hoefde ze maar aan te raken en je zag het arme joch verstijven, vanaf vannochtend is zijn temp weer aan het zakken, net even lekker naar de winkels geweest voor het dagelijkse uurtje buiten.

yogamat en gewichtjes gehaald zodat ik zolang ik nog op de dag thuis gebonden ben elke dag iig iets kan doen... hopelijk hou ik het vol hier toch echt elke dag wat mee te doen want die extra kilo's moeten eraf.

Ben net begonnen met de boom hier volhangen met eten voor de koolmeesjes en mussen, die zaten altijd pittig en gezellig bij mij in de tuin, alleen heeft de buurvrouw sinds 3 weken een super-de-luxe voedertoren ding neergezet en hop weg waren ze (lekker trouw ook) en ondanks dat ik er nooit bij stilstond nu ik ze niet meer zie vind ik het toch wat ongezellig...

eens zien of ik ze terug kan lokken naar mijn tuin.

17. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Zielig van die prikjes!! Wij zullen er ook een keer aan moeten... :(

Mijn meisje heeft vandaag een 'ik wil alleen bij mama zijn'-dag volgens mij... Ik krijg haar niet in bed, dan begint ze hysterisch te huilen! Ook als ik haar slapend weg leg, wordt ze binnen een kwartier/half uur wakker. Alleen als ze tegen mij aan ligt, wil ze slapen of rustig worden. Zo'n knuffeldagje vind ik op zich niet erg, maar handig is anders!!

18. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken ze, bij meerdere achterelkaar en een man die hard werkt schaam je je op ten duur voor je huishouden ;)

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maar is ook wel heel fijn bij mama zijn nmv😉.

Hier een beetje een hectische dag. Schilder om het huis. Vl aan t klussen. Ikzelf nog fysio. En allerlei dingetjes in huis doen en voor de mannen regelen. Mn vader kwam nog langs, mn moeder heeft borstkanker, net ontdekt, gelukkig te behandelen, voor wat afleiding.

Gelukkig sliep onze man er goed doorheen. Ben zelf kapot! Nu dus maar even slapen.

Jennsch hoe is het met jullie knul na de prikjes.

Nmv je man weer thuis of morgen pas?

20. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Mijn man is weer thuis, die is nu aan het knuffelen met de kleine meid. Ze vertikt het namelijk alweer om te gaan slapen! ;) Hopelijk dat ze straks dan zo moe is dat ze ons een goede nacht geeft!

Hopelijk kun je lekker slapen Teske! Klinkt ook wel als een pittige dag!

Deel Deze Pagina