Nou, op naar huis. Ze heeft een "onschuldig" virusje en moeten haar in de gaten houden. Ze drinkt goed, plast goed enz en is redelijk alert dus was geen reden tot zorgen. Niks ernstigs dus gelukkig! Net snel via thuisbezorgd wat eten besteld want we hebben HONGER!!! . Hopelijk knapt ze snel op want vind het maar niks! Fijne avond meiden
Hij was 38,5. Ze slaapt alleen maar, is hangerig en huilt juist niet. Af en toe een glazige blik in haar ogen en natte oogjes. Kan wel contact met haar maken gelukkig! Vanochtend ook wat lachjes gehad. Maar nu slaapt ze dus terwijl ze normaal gesproken met geen mogelijkheid in haar bedje te krijgen is op dit tijdstip Ben bang dat ze maandag iets heeft opgepikt toen we de intake bij het KDV hadden.
Gelukkig maar dat het uiteindelijk mee viel. Snap dat je ongerust was en bent. Idd een nadeel van het kdv. Ze pikken zo snel iets op daar. Hoop dat Femke morgen weer een beetje is opgeknapt.
Hoop ik ook nmv!! En zeker extra veel knuffelen <3 Maar nu lekker slapen. Ml doe zo de luier en laat mij even weten hoe haar temp is. Morgen hopelijk gezond weer op Truste!
Gelukkig viel het mee, hopelijk slaapt ze vannacht lekker en is ze morgen weer een beetje opgeknapt. Welterusten X
Schrikken zeg! Gelukkig valt het mee en is ze er hopelijk zo weer bovenop! Hier vanavond een drama gehad met de oudste. Ze wou niet slapen. Gillen schreeuwen! Ze heeft slaapzak en pyamabroek uitgedaan, uit bed geklommen en tegen de deur aan bonken! ik ben geloof ik iets van 5x naar boven gegaan. De laatste keer even geprobeerd af te leiden en dat hielp gelukkig. Arme ziel oververmoeid en ook wel last van tandjes....maar haar eruit halen of bij ons in bed helpt gewoon niet en maakt het alleen maar erger uiteindelijk...ze heeft wel lekker een paracetamol gehad na badje dus hopelijk kan ze goed slapen. Ze wordt bijna 2 en krijgt dan een nieuwe kamer incl groot bed...ben er wel een beetje bang voor.....lol aaaaiii ze wordt nu net wakker pffff.... Kyan helaas ook om 22.30 wakker geworden dus ik denk dat hij vannacht weer vroeg komt...lijkt wel alsof hij 1 x in de paar dagen extra fles nodig heeft...we zullen zien! Slaap lekker allen! En extra knuffel voor Femke!
Maggie hopelijk valt het mee vannacht. Siertje hoop dat Femke goed slaapt en morgen weer helemaal fit is. Hier de hele dag al een beetje drama. Slapen en heel hard huilen. Vanavond vanaf 19.30-21.30 samen op bed gelegen. Toen fles gehad. Nu weer echt krijssen. Temp en alles gelukkig in orde. Ziet er ook niet uit alsof hij pijn heeft. Meer alsof hij heel boos/verdtietig is. Nou ja schone luier, speemntje en hopelijk kunnen we even vooruit.
Nou dames wat een gedoe met die kids. Ik zou me eerlijk gezegd geen raad weten. Durf bijna niet te zeggen hoe makkelijk elaysa is. We hebben echt zo'n geluk, zo'n makkelijk tevreden kindje. Mag echt niet klagen. Denk weleens dat omdat we nu zo'n makkelijk kindje hebben dat ons dat bij een evt 2e kindje niet gegund is Pfff volgens mij heb ik iets onder de leden, al 5 dagen last van mijn maag en darmen en misselijk op verschillende tijden. Nu ook weer blegh. Misschien buikgriep ofzo. Wij gaan vanmiddag lekker de stad in. Gezellig pronken met mijn gezinnetje ♡ Fijne dag allemaal! En een extra knuffel voor Femke ♡
@steenbokje, misschien is het over een jaar wel anders! Dat jullie een veeleisend kind hebben en wij allemaal een makkelijk kind!
Goedemorgen! Hier een goede nacht gehad. Ze had voor de laatste fles nog 38,1 maar vanochtend 37,1! Nog even in de gaten houden, maar hopelijk blijft het hierbij @kwijl: hier de laatste 1,5 week ook meer kwijl en bellen blazen. Dacht ook al, tandjes kan het niet zijn hahahah! @spooknachten: hebben we hier nog nooit last van gehad. Mocht het er een keer van komen, dan weten we denk niet wat ons overkomt hihihi! @steenbokje: beterschap! En de knuffel is gegeven . @maggie: hoe is de nacht gegaan? De ochtend ff nog samen met ml. Die gaan we straks op de trein zetten. Hij heeft een turnwedstrijd vandaag (niet zelf, hij is trainer ). Zo heb ik de auto, ga ik ff bij m'n broertje eten en dan ml ophalen. Morgen lekker sporten en een high tea met vriendinnen. Ik wens iedereen een fijne weekend!
Haha nvm wie weet Ah fijn dat het weer goed gaat met femke! Ik heb morgen een uur introductie les in de sportschool en dan schrijf ik me meteen in. Beslissing gemaakt! Kijk er echt naar uit om weer wat voor mezelf te hebben en de kleine kan daar gewoon naar de kidsclub. Zo werk ik aan mn lichaam en kan ik lekker in de sauna en onder de zonnebank. En wil ook kijken dat ik 1x in de week een groepsles mee doe. Iets van shbam ofzo.
@steenbokje, idd het kan zo omslaan hoor hihi. Maar moet zeggen onze eerste dochter was en is niet moeilijk over het algemeen, de sprongetjes daargelaten. Maar zoontje valt nu ook reuze mee hoor! Vannacht was hij wel huilerig maar dat had er mee te maken dat hij tijdens de voeding van 4 uur te weinig had denk ik.
@steenbokje: wat goed!!! Lekker hoor, sporten. Ff je energie kwijt en iets voor jou alleen! Ik ben geen ochtend mens, maar zit morgen toch maar weer om 9:15 op de fiets voor een spinning lesje . @hier: dag is goed gegaan. Geen koorts meer gelukkig! Wel wat nukkig, maar goed. Ook ga ik de fles ophogen. Ze heeft vandaag duidelijk laten merken dat ze honger had. Eerder dan normaal een fles gegeven en mevrouw was weer aan het lachen . Slaap lekker allemaal!
Het sporten was echt fijn! Ik ga dinsdag weer en dan schrijf ik me in. Ook weer super goed gegaan met elaysa bij de opvang ze lacht alleen maar. De leidster liep met dr op de arm toen we haar kwamen halen ze is helemaal weg van haar haha. We zijn voor de 1e x gaan zwemmen. Het was echt geweldig. Ze vond het echt leuk en wij al helemaal haha. We hebben ook leuke foto's gemaakt. Was echt een geslaagde zondagochtend. Daarna nog bij de ouders van mijn man gegeten. Hele familie was er dus was heel gezellig. Nu weer thuis want krijg zo nog kraambezoek. Ja jullie horen het goed, na 3 en een halve maand nog kraambezoek. Ochja. Ze ligt trouwens in bedje want ze is doodmoe. Ik ga haar niet wakker houden. Helaas.
Hahah! Lekker drukke dag steenbokje! @babyzwemmen: de laatste week van jan zijn we bijde thuis en dan zou ik graag willen gaan zwemmen. @hier: vanochtend gesport en gad vanmiddag een high tea. Maar moet zeggen dat ik echt klaar ben met een van de meiden in de groep. Ze wonen allemaal een half uurtje hier vandaan dus ik ga niet "zo maar even" daar heen. Waren een paar kindjes ziek en ook volwassenen die zich niet zo lekker voelde dus wilde we het gaan verplaatsten. Vond ik ook wel lekker want dan had ik lekker een daggie met m'n gezin. Kreeg ik toch, in de groeps app, een sneer naar mij toe!! :x. Heb mij heel erg ingehouden en er niet vol op in gegaan en toch maar "gezellig" mee gedaan met de high tea. Maar wat een takke trol ik het!!!! (Is niet de eerste keer dat ze zoiets flikt. We liggen elkaar gewoon niet en ze weet mij zo snel op de kast te krijgen.) Maar goed, ik heb de eer aan mijzelf gehouden en het mooie is dat ze dat niet had verwacht en zich daardoor geen houding wist te geven hihihi! 1:0 voor mij . Sorry hoor, moest nog even wat frustratie kwijt . Ik wens iedereen een fijne avond!
Goed gedaan siertje! Sommige mensen weten gewoon altijd je knoppen in te drukken. Beter om erboven te staan al is dat niet altijd even makkelijk. Kleine heeft vanmiddag van 2 tot 5 geslapen. Nog even met bezoek geknuffeld en nu ligt ze in bedje Is echt doodmoe. Zal ook wel een druk dagje voor haar zijn geweest. Morgen nog vrij kunnen we lekker knuffelen en ik moet echt strijken haha. En dan begint de werkweek weer. Vanavond op tijd naar bed ben nu al moe haha. Fijne avond nog! X
Pfff, ben kapot! Vandaag bij mijn ouders nieuwjaarsborrel van de familie gehad, zie deze kant maar 3x per jaar. Maar ze zijn erg druk, praten hard en het zijn er nogal veel zo bij elkaar. Mijn dochter heeft zich er goed doorheen geslagen, ligt nu ook heerlijk te slapen. Wil er wel naast gaan liggen!! Nu maar ff wachten tot ze wakker wordt en dan op huis aan. @babyzwemmen: wil ik ook gaan doen! In maart gaan we een weekend naar centerparcs waar ook babyzwemmen is. Daar wil ik het dus gaan proberen, dan zijn we met z'n 2en, is wel zo makkelijk voor de 1e keer...
O ja! En Femke zit af en toe heeeeeeel scheel naar haar handje te kijken. Echt zo van: wat is dat.... Hahahah!!! Zo schattig