Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ja je hebt gelijk. Ivm de zondag natuurlijk. ;)

2. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik heb per ongeluk aangegeven dat ik elke datum beschikbaar ben. Ga hem morgen even wijzigen.
    Vl is ziek dus heb twee mannen moeten verzorgen. Pff ben kapot. Ook nog eens zelf flink aan het hoesten en keelpijn. Plus nog spierpijn;). Mooi geweest voor vandaag.

Wie zijn er ondertussen weer aan het werk en hoe bevalt het? Ik mag het weekend weer. Gelukkig vrijdag pas 19.00 beginnen. En zondag een halve dienst. Ook weleens fijn.

Haha steenbokje ik woon in de achterhoek. Dacht dat ik had gelezen dat jij uit het oosten kwam. Verkeerd gelezeb dus;).
    Nmv jij komt wel uit het oosten;)? Ik kom uit Lochem, jij?

Hopelijk op een goede nacht vannacht.

3. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    @teske, misschien toch niet heel handig... Ik kom uit de buurt van Zwolle!

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hahah nee ook niet heel handig. Alleen als ik over apeldoorn rij zou het vanaf daar kunnen;)! Wat is het oosten groot hè;).

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahahah! Ik vond al dat je zo veel kon teske aangezien je aangaf dat je veel weekenden moest werken :D. Lekker he, spierpijn? Heb dan altijd het gevoel dat ik wat heb gedaan. Beterschap voor Vl! Hoop dat ie snel op knapt.

Hier ml ook ziek. Heeft al 2weken last van z'n oor. Belde hij me vanmiddag op dat hij duizelig en misselijk was en zelfs had over gegeven. Das dus iets met z'n evenwichtsorgaan. Gelukkig al een afspraak gemaakt voor morgen bij de ha.
    En een meisje wat hooguit 1,5 heeft geslapen vandaag. Sliep ze eindelijk, moest ik haar uit haar bedje plukken om ml op te halen...
    Zelf ook last van hoofdpijn enz...

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het heerst hè de griep.
    Hoop dat het meevalt voor je man siertje, evenwichtsorgaan kan vervelend zijn.

Haha idd ik dacht ook dat je veel weekenden moest werken teske. Ben benieuwd wat het gaat worden.

Waar komt de rest eigenlijk vandaag?
    Ik kom uit Leerdam. Na ja ik woon er nu sinds 5 jaar. Kom oorspronkelijk uit omgeving Tilburg.

7. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik kom ook niet oorspronkelijk uit Lochem.
    Geboren in Groningen, opgegroeid in Drenthe, daarna naar het westen van het land (Alphen aan den Rijn), toen naar Deventer. Zelf nog een jaar in London gewoond. In Deventer op kamers, toen huur appartement in Lochem en nu ons koophuisje in Lochem.
    Hahaha hele lijst.

Ben ook wel benieuwd waar iedereen vandaan komt.

Haha ja met de nieuwe uitnodiging klikte ik iets te fanatiek op gereed en voor ik het wist kon ik ineens elk weekend😉.

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heerst er nogal wat als ik dat zo hoor?! Bah niet leuk! Kyan heeft vanmorgen paracetamol gegeven en toen si het goed gegaan bij de opvang. Was vrolijk en goed geslapen. Toen ik hem ophaalde was de paracetamol diuidelijk uitgewerkt. Hij was erg warm. Ik was blij dat ik hem eerder op kon halen rond 15.30. Thuis lekker fles en naar bed gebracht. Ik heb hem getemperatuurd 38.8. Ik heb huisarts gebeld en de assistente gaf aan dat hij opzich wel koorts mag hebben als hij verder allert blijft goed drinkt en niet ergens bewust aan zit van de pijn zoals z'n oortjes. Hij drinkt goed net zelfs wat extra ( ik heb nu liever dat hij meer drinkt) is allert en spugen of diarree heeft hij niet (meer)..... Nu paracetamol weer en naar bed. Ik leg altijd een kruikje op z'n buik dat vindt hij erg prettig.....

Jajaja het wordt weer een lang verhaal hihi
    Mijn moeder: kanker is klein 1 bij 2 cm waardoor het goed te behandelen is. Ze krijgt eerst chema en bestraling van 5 weken en daarna halen ze de kanker weg. Haar slokdarm hoeft gelukkig niet verwijderd te worden! Dus redelijk goed nieuws! Even afwachten of m'n moeder fit genoeg is zodat haar lichaam het ook aan kan....

Werkdag: erg leuk! M'n oren suizen nog sel van al die kletsende kinderen hihi maar ik heb genoten! Lekker weer creatief bezig met de kids heerlijk! Morgen rustig dagje want ik moet de kinderen in groepjes toetsen dus heb steeds 6 kids :)

Ik kom uit Hengelooooooo lol iemand die daarbij dicht in de buurt woont :)

9. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Siertje, zelf vind ik spierpijn echt verschrikkelijk. Ben allergisch voor spierpijn. Heb nu niet eens echt spierpijn maar alles voelt zo moe. Mss nog iets te vroeg in de revalidatie gaan sporten.

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggie, dan kom je iig over de a1 langs afslag Lochem😉.

11. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Zo even aan t spammen. Bedenk me elke keer weer iets waar ik op wil reageren.

Maggie, fijn dat het niet zo groot is en dat de kanker bij je moeder goed te behandelen is. Hopelijk is ze fit genoeg.
    Mijn lieve mamsie begint morgen met de chemo, vindt het zo spannend.

Mn moeder vandaag nog even met Thijn laten knuffelen. Wat was ze blij.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @teske, suc6 morgen. En wat een leuke foto zeg. Wat word hij groot:D.

@maggie, fijn dat de kanker goed te behandelen is. Hoop dat ze fit genoeg is.
    Hoop dat je mannetje snel opknapt.

@siertje, ben inmiddels alweer een weekje aan het werk. Zit er alweer helemaal in. Al mis ik mijn verlof wel hoor!

13. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Heb de datumprikker ook eindelijk ingevuld! Kon nog best vaak niet...
    Heeft iedereen hem nu ingevuld?

14. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen we alleen de baby's of ook broer of zus? Als we alleen baby's doen dan kun je meerijden Teske als je wil :D als Chloë ook meegaat dan wordt het op de achterbank denk ik te vol zal denk ik net niet passen met 2 maxi cosi lol

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah! Voelt niet lekker dat m'n uk boven ligt met koorts :( ik kan ook geen kant op want m'n man is naar studie met de auto in Utrecht! Ik denk echt dat het niets ernstigs is maar voelt niet lekker zo zielig...Het liefste wil ik hem oppakken en lekker knuffelen en kusjes geven.... Vanavond even afwachten anders morgen naar de dokter.... Nadeel van mijn werk: je kunt om dit soort redenen niet thuis blijven of vrij nemen :( mijn moeder had al aangeboden om op te passen. Ik denk dat ik haar maar even vraag en dan kan zij even met hem naar de dokter!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: fijn dat het redelijk goed nieuws is. Zover je in deze setting van goed nieuws kan spreken. Hoe gaat het net je vader? En met he oom?

@teske: wens je moeder heeeeeeel veel succes morgen... Zal aan jullie denken :)
    Hihihi! Allergisch voor spierpijn :D. Soms is het echt niet fijn idd. Toen ik voor het eerst na de bevalling ging sporten, kon ik 2 dagen later niet lachen van de spierpijn in m'n buik. Das dan niet leuk. Maar verder geeft het me vaak een fijn gevoel.

@maggie: arm manneke. Heb je niet een buurvrouw die je naar de hap kan rijden? Als je het niet vertrouwd, snap ik dat je ff naar hem gekeken wilt hebben. Hier kreeg ik vorige week te horen dat als ze onder de 12 weken zijn en koorts hoger dan 38 graden hebben, ze altijd bekeken moeten worden door minimaal de ha.

@date: broers en zusjes mee maakt mij niks uit! Kijk maar wat uit komt ;). Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

@woonplaats: ik ben geboren in Leidschendam, met een half jaar verhuisd naar Alphen aan den Rijn. (Ben opgegroeid in de Havixhorst en jij Teske?) Woon sinds februari 2009 in Leidschendam samen met ml. Moet zeggen bevalt me prima! Super leuke en kinderrijke buurt!!

@ziek: met manlief gaat het gelukkig weer beter. Ben benieuwd wat er morgen uit gaat komen bij de ha.
    Ik duik zo m'n bed in want m'n hoofd knalt zowat uit elkaar.

Slaap lekker allemaal!

17. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Alleen steenbokje moet hem nog invullen maar voorlopig word het of 9 of 16 maart. Deze dag kunnen er nu 5 van de 6.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Whaa lig wakker. Heb om 19.00 de laatste fles gegeven. Normaal maken we hem om 22.00 wakker. Maar was te moe om wakker te blijven. Dus dacht laat hem slapen en zelf komen. Hij slaapt nu nog.... Weet niet wat me overkomt. Net maar even wezen kijken, wat ligt hij er lief bij zeg. Heerlijk. Knappe vent.

Ik kan 9-16 maart wel. Kom alleen uit de slaapdienst. Ben klaar om 11.00. Dus kan wel alleen in de middag, even overleggen met vl hoe en wat.

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wow hij is nrt pas gekomen voor een voeding. 7 uur geslapen dus. Net als gisternacht :D. Dat gaat de goede kant op. Zou hij nu eindelijk gaan doorslapen??

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Benieuwd tot hoelaat hij hij jou slaapt teske.

Deel Deze Pagina