Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Uhm denk dat ik hem nu maar ga wakker maken met een flesje. Na 12 uur slapen moet dat een keer kunnen toch.

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hihihi! Lekker hoor Anouk en teske!

Hier werd ze weer om 6 uur wakker. Dus ik m'n bed uit om de speen er weer in te doen, ligt madam helemaal aan de andere kant van de bedje!!! Geen wonder dat je wakker word. Weer lekker ingestopt en speen erin. Na 1,5 uur wakker gemaakt voor de fles, ligt ze weer tot aan d'r middel zonder dekens. Misschien toch maar een slaapzakje kopen.

Ml is naar de ha. Ben benieuwd. Ik fa nog even m'n oogjes dicht doen :)

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hmmm zl heeft iets verhoogde temp. Niet schrikbarend. Maar voelt wel wat warm. Is nog wel vrolijk. Hoop niet dat hij net als zn papa ziek wordt.
    Komt straks een vriendin. Wel even fijn, hoef ik niet alles alleen te doen vandaag.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Oooooooo!!!!! Wat vind ik mijn meisje mooi en lief en houd ik veel van haar!!!! En ze word al zo groot :$
    Vandaag voor het eerst alles in maat 62, ook haar romper, maat 2 luiers (kruidvat). Pffff.... Kleine meisjes worden groot... :)

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    He bah teske! Ga hard duimen dat Thijn ook niet ziek gaat worden. Fijn dat je wat hulp hebt vandaag.

Ml vanochtend bij de dokter geweest. Geen oorontsteking dus nog 2 weekjes afwachten. Is het dan nog niet weg, moet ie naar de kno arts. Ha denkt dan aan ziekte van mineirre (of zo iets). Dan komen namelijk de misselijkheid en duizeligheid in aanvallen... Ff afwachten dus.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hihi ik was ook net fototjes aan het maken en dacht hetzelfde. Mijn knappe kereltje. Ook al groot en gaat ook net ovrr naar 62 hihi.

Knappertje heb je siertje!!!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hoe is het nu met je mannetje teske?

Hoop dat het uiteindelijk geen mineirre blijkt te zijn siertje.

Hier vanmiddag fysio ivm zijn voorkeurshouding.
    Hoop dat het meevalt. Gelukkig komen ze aan huis.

8. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Beterschap voor alle mannetjes!

Als jullie foto's gaan plaatsen, kan ik niet achter blijven... ;)
    Heb zulke mooie foto's van afgelopen weekend! :D

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hoi dames.
    Zag dat jullie weer een hoop gekletst hebben, ik lees wel alles maar ben op het werk dus dan reageer ik via tel. Kan dan niet alles bijhouden. Zag de data's voorbij komen waarop de meeste kunnen dus heb die dan ook aangevinkt. Zag dat ik de laatste was met invullen, stout ;)
    Morgen heb ik vrij dan lees ik even alles bij en reageer ik op alles hihi. Maar spammen doe ik ook graag aan mee :D

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel een berichtje! Kyan is nog ziek!!! Vannacht was hij erg warm dronk slechter en diarree :( Vanmiddag is hij met ml bij dokter geweest. Toen had hij 39,4 graden koorts :$ maar verder was er niets te zien nergens last van en ook nog alert.... Maar voelt niet lekker :( hij slaapt alleen maar..... Ik houd het nog in de gaten en anders bel ik gewoon weer! :(

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @maggie. Wat naar voor je kereltje. Houd hem maar goed i de gaten. En als je het niet vertrouwd meteen bellen hoor! Liever teveel dan te weinig.

Net fysio hier geweest en we moeten flink aan de bak met hem. Zijn spierspanning in zijn nekje is te minimaal wat ervoor zorgt dat hij naar 1 kant ligt. Moeten het aankleedkussen draaien (beentjes naar ons gericht) moeten hem oppakken zonder zijn nekje te steunen maar wel zijn rompje. En 5x5 min. Per dag een oefening doen met hem.

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Goedemorgen!!

@maggie: hoe gaat het met kyan????

@teske: hoe gaat het met Thijn en je vriend????
    Hoe is het met je moeder haar eerste behandeling gegaan?

@hier: vandaag is officieel m'n verlof afgelopen :). Wat gaat die tijd toch snel! Meisje is al weer 10 weken oud! Volgende week 2 daagjes werken en dan weer volle bak er tegen aan. (Net nu ik begin te wennen aan het ritme en het leuk begint te worden met Femke hihihi) Zal wel weer wennen worden. Nieuw ritme enz. Ben benieuwd. Maar volgende week is ml gezellig een weekje thuis en word het een wen-week voor ons allemaal. (Femke op het KDV, ikke op m'n werk en ml een dag alleen met Femke ;))

Vanmiddag ff lunchen met een vriendin, heb er zin in!

Fijne dag meiden, staat er nog wat leuks op de planning voor het weekend?

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Thijn gaat helemaal goed. Gisteren aan het eind van de dag was t weer normaal. Vannochtend weer babyzwemmen gedaan. Was leuk. Ging beter dan vorige keer. En ligt nu lekker te slapen.

Vl is weer aan de beterende hand. Mooi want ik heb slaapdienst vanavond. En eigenlijk geen zin om Thijn naar schoonmoeder te brengen.

Maggie hoe is het daar?

Behandeling van mn moeder is begonnen. Gisteravond was t nog goed. Maar ze krijgt nu nog pillen om zich goed te houden. Dus kicked pas na een paar dagen in. Even afwachten dus.

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    @Maggie; hoe gaat het nu met kyan?

@Anouk; hopelijk komt er dan wel verbetering. Toch wel intensief 5x per dag.

@Siertje; spannend hoor die 1e werkweek! Maar ik ben nog steeds blij weer aan het werk te zijn. Ga nu ook 3x in de week sporten. Heb mijn ritme gevonden heerlijk :D

@Teske; die medicijnen zijn best zwaar, hoop dat ze zich niet heel slecht voelt als ze zijn uitgewerkt. Fijn dat het weer beter gaat met thijn.

Elaysa ligt nu lekker in bedje dus ik ga even door het huis en was erover aan het denken om vanmiddag even bij mijn moeder langs te gaan. Ga vanavond zelf lasagne maken. Ben benieuwd of het lukt haha. Voor het weekend heeft mijn man een grote verassing voor me en ik weet echt nog helemaal niks. Ik krijg geen hintjes. Hij is het blijkbaar al 3 weken aan het plannen geweest :$ ik ben zooooo nieuwsgierig haha. Maar we gaan eerst nog smorgens lekker sporten, elaysa in de kinderopvang daar en dan weer lekker zwemmen. Ben al 3 weken echt heel gezond aan het eten en nu sporten erbij, ben ik een halve kilo kwijt. Yes het begin is gemaakt haha

Fijne dag dames! X

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nog even snel mijn prachtige dochter spammen. Haar gezichtje begint weer te veranderen vind ik. Ze wordt echt snel groot! ♡♡♡♡

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @teske: wat fijn dat Thijn weer helemaal is opgeknapt en dat Vl ook weer wat beter gaat.
    Pfff... Heftig hoor, hoop echt dat het meevalt bij je moeder...

@anouk: idd best heftig, 5x per dag oefeningen. Maar wel goed om het vol te houden. Zeker als je het daarmee kan verhelpen.

@babyzwemmen: wil dat volgende week gaan doen. Gaan we ff met z'n 2en. Heb vanmiddag zwemluiers en een badpakje gekocht. Zoooooo schattig! Ben benieuwd hoe ze het vind.

@steenbokje: wat spannend!!! Leuk dat soort verassingen! Mijn man is heel erg van de verassingen. Goed bezig qua sporten! Hier lukt het echt "maar" twee keer in de week. Is nog geen kilo vanaf helaas... Sta nu al een tijdje stil. Maar goed, ben bezig en bouw weer conditie op :). Gaat harrd he, met die kleintjes.

@hier: meisje niet in d'r hum...slaapt veel en als ze wakker is kan ze alleen maar mopperen :( gelukkig geen verhoging of zo. Ik voel mijzelf ook niet echt top...
    Spookt iets door m'n hoofd wat ik er maar niet uit krijg. Heb de gedachte dat ik weer zwanger ben... Technisch gezien zou het kunnen. Ben nu bijna 2 maanden aan de pil. Hebben het de eerste paar keer dubbel veilig gedaan zeg maar, alleen laats niet. Ben nu sl een paar dagen misselijk, maagzuur en erg moe... Verder geen "symptomen" zeg maar. (Zou ook net zo goed een virusje kunnen zijn ;))
    Zet me wel aan het denken. Wat als het zo is, mag het dan (ivm ks) of moet het weggehaald worden. Zo niet, hoe ga ik het dan doen? In dit huisje echt geen ruimte, werk zal niet blij zijn enz enz. Volgende week weer ongesteld worden, ben benieuwd :) Zal wel niet zo zijn, maar door de ks vind ik het wel een beetje eng mocht het wel zo zijn. (Blijkbaar zijn ml en ik samen een erg goede match. Na stoppen met de pil binnen 2 mnd zwanger, helaas een mk.Toen in feb eerste ongesteldheid en een maand later positieve test...)

Maar goed. Weer een lang verhaal, moest het ff kwijt. Zal vast allemaal loos alarm zijn :)

Fijne avond meiden!

17. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag dat er een datum is gepland! Leuk ik zal het zo meteen in me agenda zetten! :)

Siertje: spannend! en je kunt nu alleen nog maar afwachten.....

Teske: hopelijk houdt je moeder zich goed en krijgt ze niet al te veel last!

Steenbokje: wat leuk dat je man dat doet! ik kan absoluut niet tegen verassingen omdat ik de spanning niet aan kan hahha maar het is wel erg leuk! Is het een verassing voor jullie drietjes of saampjes?

Anouk: wel fijn die fysio he?! helemaal als het helpt!

Hier: Kyan is vandaag alweer wat meer wakker wat ik heb begrepen alleen als hij wakker was veel gehuild. Mijn schoonmoeder paste op en Kyan heeft haar eigenlijk niet zo heel vaak gezien dus kan ook zijn dat hij daar erg aan moest wennen. En zij weet natuurlijk nog niet wat hij fijn vindt of waar hij last van heeft als hij huilt. Hij heeft nog steeds wel erg last van zijn buik..... diarree heeft hij ook nog maar drinken doet hij weer erg goed! Geen koorts! Ik heb hem voor de pijn nog wel een paracetamol gegeven. Het gaat beter maar nog niet de oude. Lachen doet hij bijna niet :(

Verder: mijn moeder heeft volgende week allerlei gesprekken onderzoeken ter voorbereiding op de chemo. En dan gaat het geloof ik binnen 2 weken van start.

Bij mijn oom hadden ze een fout gemaakt. Geen kanker! Wat het wel is heb ik nog niet gehoord. Maar wat een fout! Maar goed liever op deze manier dan dat ze zeggen dat je gezond bent maar dat je het eigenlijk niet bent!

Mijn vader: is nog afwachten.....

Pff werkweek zit er alweer op! Was erg fijn om weer te werken! Het enige vervelende vind ik dat anderen op mijn kindjes passen. Ik heb altijd het gevoel dat ze het niet zo goed doen of kunnen zoals ik. Dat ze altijd net iets verkeerd doen..... hmm klinkt een beetje vreemd maar komt misschien door mijn ervaringen. MIjn schoonmoeder bijvoorbeeld zit de kinderen momenteel erg weinig maar denkt altijd precies te weten hoe ze zijn ook Kyan terwijl ze hem nog maar weinig heeft gezien. Daar kan ik me echt aan irriteren! En tuurlijk doet ze het zo goed als ze kan weet ik ook wel maar toch knaagt er altijd iets bij mij...erg vervelend.... herkennen en begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?

Zo hebben jullie ook weer even wat te lezen :D

18. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jajaja ben ik weer :D Ik wil natuurlijk niet achter blijven met de foto's dus ook nog even een foto van mijn ventje! Erg irritant dat ik het niet met mijn telefoon kan doen (althans ik weet niet hoe lol) want daar staan veel meer fotos op...

Enne hadden we el een plek in Ede bedacht? Want kan ik mijn dochter ook meenemen of is het beter om haar thuis te laten bij ml?

Mijn schatjes :D

19. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: wat super fijn dat Kyan weet aan het opknappen is!!!
    Spannend wat betreft je moeder...
    Wat een fout idd!!! Liever deze kant op dan de andere kant op, maar toch!!
    Is nu nog een week of 5 wachten voordat je vader nieuwe onderzoeken krijgt?

Heb spenen besteld bij mijnfopspeen.nl. Staat haar naam in gegraveerd, zo weten ze op het kinderdagverblijf straks welke speen van haar is :D.

@date: heb nog niet gekeken naar een locatie in ede, zal ik binnenkort doen. Tuurlijk mag je dochter mee maggie!! (Partners wat mij betreft ook hoor!) Ml was een soort van teleurgesteld dat Femke die dag met mij mee gaat hahahah! Heeft hij geen dagje samen met haar.

Gelukkig vanaaf weer een vrolijk meisje. Ze had denk echt slaap nodig. Ze heeft tot 8 uur geslapen, fles erin, geslapen tot half 11, fels erin, geslapen van 12 tot half 3, weer een fles, geslapen van 4 tot 6 en vanaaf een kleine 45 min. Ligt nu lekker te spelen en te kletsen in de box. Lijkt erop dat ze probeert te gaan draaien :D.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    16 Maart helemaal goed. Ik heb het ook in mijn agenda gezet.

@maggie, mooie kindjes heb je zeg!! Word je verliefd van hè als je ze zo samen ziet.

@steenbokje, werd ik maar eens zo verrast zeg. Die van mij is niet zo romantisch helaas. Hoe was de lasagna ;)

@teske, blijft moeilijk hoor met je moeder. Hoop dat het uiteindelijk te handelen valt voor haar. Wel fijn dat je gezinnetje alweer aan de beterende hand is.

@siertje, oeh zwanger!! Ben benieuwd volgende week. Kan me voorstellen dat het je wat beangstigt. Zeker omdat het de vorige keer ook aardig snel raak was.
    Hier na mijn dochtertje niet meer aan de pil gegaan omdat ik onregelmatig was en we graag nog een tweede wilden. Wel met bescherming altijd want wilde er eigenlijk graag wat langer tussen hebben zitten maar 1x onveilig en het was raak hoor!!!! Maar wat ben ik nu blij met mijn mannetje maar oh wat is het druk pfffff
    Je kan helaas niet meer dan afwachten tot volgende week.

Ik twijfel of ik mijn dochtertje mee neem trouwens. Duo wagen past niet in de auto. Tenzij we alleen ergens gaan zitten dan zou het kunnen.

Dat is mijn dochtertje trouwens. Nu 22 maanden. Heb haar geloof ik ook nog niet laten zien hier, en tja op haar ben ik natuurlijk ook bere trots!!!!

Deel Deze Pagina