Kersvers Mama Topic.

Discussie in 'De mama's' gestart door Jacq84, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie kindjes

2. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lol ik was nog niet klaar met mn bericht hihi

Wat een mooie kindjew hebben wij toch allemaal he?! En wat een mooi haar heeft je dochter al anouk! Hier begint het nu pas te groeien en ze wordt 5 febr 2. Het lijkt erop dat kyan zn haar nu al groeit dus die haalt haar vast in haha
    Inderdaad ben helemaal verliefd op mn kindjes! :) zo leuk ook om te zien dat ze dol op elkaar zijn. Kyan volgt haar altijd zo lief!

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    @anouk wat een mooi meisje. En ook een mooie jongen.

@Maggie fijn dat Kyan weer wat beter is.

@siertje, wat een spanning zwanger of niet. Herken het gevoel. Was ineens heel misselijk net als in t begin van mn zwangerschap.
    Ik gebruikte de pil die je ook mag slikken in combi met bv. En bleef maar ongesteld. Nu dus gestopt en kijken wat er gaat gebeuren;).

Hier, met mamsie gaat het steeds wat minder goed. Gisteren aan t einde van de dag al een stuk minder. Toen heeft ze dr laatste energie pil genomen. Dus zal vandaag wel rap minder worden.
    Vl is weer beter gelukkig.
    Thijn geen verhoging meer, maar zit ook niet heel lekker in zn vel. Gisteravond samen op bed gelegen. Om 04.00 nog weer wakker. Gelukkig bood vl aan om eruit te gaan. Was zelf zo moe!

@daten. Willen jullie allemaal om 12.00 afspreken? Ik kan er namelijk dan nog niet zijn. Ik zou vanaf 14.00 kunnen.

4. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    @teske: hihihi! Ook voor jou spannend de komende tijd :).
    Was te verwachten dat je moeder zich na de pillen slecht zou gaan voelen, maar lijkt me wel moeilijk om dat te zien... Heel veel sterkte voor jullie allemaal :)

@hier: gister avond gelukkig weer een vrolijk meisje gehad. We waten gestopt met de comfort omdat we niet het idee hadden dat het veel deed. Maar blijkbaar toch wel. Dus gister middag maar weer 2 schepjes comfort in d'r fles. Veel minder spugen en huilen en geen krampjes gehad gister :D.
    Vandaag is ml nig de hele dag weg ivm een wedstrijd. Maar hij komt me ophalen en ga ik bij m'n schoonzus eten. Dan is ie vanaf vanaaf een hele week van mij hahahahah!!! Kan ik ff tot rust komen voordat het werkende leven weer gaat beginnen. Ben benieuwd hoe dat dat zal gaan. Ben nog zooooooo moe dat ik me afvraag of ik het wel volhoud, 8,5 uur op een dag op m'n benen staan :D.

@date: ik vind 1400 ook goed hoor! Had al in het tekstje gezet, tijd is onder voorbehoud.

Fijn weekend allemaal!!!

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Even ego berichtje, lees mee op tel. Hebben net heerlijk geshopt allemaal nieuwe kleertjes voor de kleine meid, en 2 leuke voorleesboeken. Wordt ik zo blij van haha shop liever voor haar dan voor mezelf.

De date vanavond is alleen voor ons 2en! Vind het zo spannend hihi we brengen de kleine mup en de hond dadelijk naar mn schoonmoeder. We zijn pas laat terug. Na 12 uur, ben heel erg aan het twijfelen of ik haar dan laat slapen of toch ophaal...

6. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel berichtje van mij.... Kyan is nog niet beter :( nog koorts witjes.... Net bij huisartsenpost geweest. Er is niets te zien. Ik moet nu plas opvangen met een zakje om te kijken of blaasontsteking heeft...en ansers moet de koorts maandag weg zijn anders nogmaals terugkomen :(

7. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ohh maggie wat vervelend! Heel veel beterschap voor de kleine man! X

De lasagne was trouwens erg lekker maar qua uiterlijk niet gelukt haha. Zo wil je het niet voorgeschoteld krijgen in een restaurant.
    Heb trouwens maar besloten dat elaysa en ozzy blijven slapen, echt even tijd voor ons tweetjes.

Fijne avond X

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teske: ik wist niet dat je naar eerste chemo al zo ziek kon worden! Bah! Sterkte voor jou en je mams!

Steenbokje: Owww lekker heerlijk avondje saampjes en een nachtje vrij. Ook wel eens lekker! Ik ben erg benieuwd wat de verrassing is! :)

Siertje: wat lekker je mannetje een hele week voor jezelf! Heeft hij ook echt een week vrij? Lekker als gezinnetje samen de tij doorbrengen en zelf ook even de handen vrij ook erg prettig! Ik heb nu 3 dagen gewerkt maar ben wel helemaal stuk lol

Daten: tijd maakt mij ook niet zoveel uit :)

Hier: Pfff ik moet de plas van Kyan opvangen dmv een zakje maar blijkbaar zit dat zakje steeds niet goed waardoor het elke keer mis gaat! Nu laatste zakje dus hopelijk gaat het nu goed! Ik moet hem er steeds voor wakker maken omdat ik vaak moet controleren of er wat in zit....zo zielig!
    Mijn dochter slaapt vanavond voor het eerst in haar nieuwe grote bedje! Zo schattig om te zien helemaal trots was en ze vond het prachtig! Hopelijk gaat het goed :) ledikantje staat er nog naast voor de zekerheid!

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @teske. Gaat zwaar worden voor jullie begrijp ik. Heel veel sterkte voor je moeder en voor jullie!!

@maggie. Jullie dochtertje word ook 2 toch? Spannend in het grote bed. Wij wachten nog een.paar maandjes. Ons meisje is er denk ik nog niet klaar voor.
    hoe werkt dat dan? Plas op vangen. Lijkt me idd lastig.

@steenbokje. Veel.plezier en rust ;) vanavond. Ben ook benieuwd wat het word.

@siertje. Nog even genieten deze week. Zeker omdat je msn ook vrij is. Nog plannen?

14.00 uur is hier ook prima hoor.

Mannetje heeft een spooknachtje gehad vannacht. canaf 4 uur ieder half uur wakker en huilen/Jengelen.
    Vandaag overdag ook alleen maar op schoot willen en veel huilen. En veel willen drinken.
    Ml had het er moeilijk mee. Ik was werken.
    ik denk dat hij in de regeldagen zit van de 3 maanden.
    vanavond nog kraam bezoek. Hoop dat Wess het trekt. Ik leg hem iig op tijd in bed.

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Even een kort berichtje hier.

Maggie vervelend dat Kyan nog steeds ziekjes is. Hopelijk maandag beter. Mag je hem paracetemol geven ofzo?

Ik zelf druk met werken het weekend. Valt me even zwaar. Heek gezellig maar kruip het liefst op de bank onder een dikke deken. Ben zo moe van alles.
    Mn moeder gaat aardig, maar ze houd zich ook sterk. Probeer elke dag even te bellen. Vandaag veel spierpijn, vielt zich alsof ze zware griep heeft, gelukkig geen koorts en daarnaast wat misselijk.
    Kan idd na de eerste chemo al ziek worden. Ligt aan de chemo soort geloof ik. Mn mamsie wordt iig kaal, gek idee. Gelukkig vindt ze het zelf niet heel erg en heeft altijd al wel aardig kort haar. Maar t lijkt mij onwijs gek om te zien. Dan is ze toch wel echt ziek straks. Bah.

11. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Teske: en dan te bedenken dat ze 18 weken er druk mee is?! Bah! Niet leuk! Mijn moeder wordt al redelijk kaal van zichzelf en zij maakte als grapje opmerking dat ze wel kaal wou worden van chemo kreeg ze tenminste dik haar trg en was de ziekte nog ergens goed voor geweest.... Ik hoop dat als ik ooit ernstig ziek wordt ( ik hoop natuurlijk dat dat niet gebeurt!) ik ook zo sterk kan zijn zoals zo velen zijn! Knap hoor!

Vanavond plas van Kyan laten checken. Het was niet helemaal goed. Het gaat nu op de kweek en moeten we een week wachten :( mijn gevoel zegt echt dat er iets niet goed is bij Kyan maar wat? Herstel duurt veel te lang. Het was een toestand om de plas op te vangen. Je moet een zakje om z'n plasser plakken maar wij plakten het niet goed waardoor alles er naast liep. Hij was net helemaal nat en ik moest hem dus omkleden nou dat vond hij vreselijk! Krijsen! Doet hij nooit....

Fijne nacht allen!

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Maggie had ik het laatst idd ook met mn moeder over. Zo sterk en zo positief. Zij geeft aan dat je dat wel moet zijn, je kan niet in een hoekje weg kruipen en niets doen. Je moet er doorheen. Gaat vanzelf.

Vervelend zeg dat Kyan maar niet op knapt. Lijkt me idd lastig om urine op te vangen. Masr fijn dat het is gelukt uiteindelijk. Een week is wel lang zeg. Als je het niet vertrouwd blijven bellen naar de HAP.

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Mijn man had een privé welness voor ons geregeld. Jacuzzi en sauna alleen voor ons 2en. En daarna nog een heerlijke massage. Wat een verwennerij.

Had wel nog besloten om de kleine te gaan halen. Ben echt erg gaha maar wilde niet zonder haar vannacht en nu :)

14. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    @maggie: wat balen dat kyan niet opknapt. Goed dat jullie naar de ga post zijn gegaan. Wat een gedoe met die zakjes he? Femke kreeg er ook een in het ziekenhuis.
    Bizar he? Hoe er dan een knop om gaat en het lichaam en de geest in een soort overlevings modus komt. Wanneer gaat je moeder beginnen?

@anouk: klinkt idd als een regeldag. Hoe is de avond gegaan? En lekker kunnen slapen?
    Hebben niet echt plannen. Femke gaat morgen voor het eerst wennen, ikke dus ook. Hadden donderdag een dagje voor ons tweeën maar ml moet dan naar de kno voor z'n oor ;) :). Verder gewoon lekker genieten met z'n drieen.

@teske: dikke knuf voor jou en je moeder... Dat kaal worden is idd wel echt een bevestiging he? Wel super knap van je moeder dat ze er zo positief onder blijft! Moet ook denk wel, anders ga je het niet redden denk...

@steenbokje: HEERLIJK!!!!!!!! Wat een geweldige verassing!!!!

@hier: vanochtend niet gaan sporten. Hebben heerlijk uitgeslapen en gaan vanmiddag (12:00) met vrienden een pannenkoek eten. Daarna helemaal niks. Voel me niet echt fit.. Hoofdpijn en last van m'n keel... Maar kan rustig aan doen want ml is thuis :D!!!!

Fijne zondag dames

En heeeeeeeeeeeeel veel beterschap en sterkte voor het zieke kleine mannetje en de dames met zieke moeders...

15. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooooo we zitten al op pagina 100!! :D

Steenbokje wat een verrassing! Heerlijk!! En ik snap dat goed dat je haar hebt opgehaald hoor! :)

Hier zijn we helemaal stuk! Snachts er zo vaak uit moeten breekt echt op....ooit zal hij gaan doorslapen maar ik ben bang dat het heel lang gaat duren.... Ach ja ik kan Kyan wel wat vaker knuffelen dat is ook niet erg ;)
    Zo maar even 2 aspirines nemen ik heb al m'n holtes vastzitten...

Kyan had vandaag geen koorts maar hij blijft wittig/geel, erg moe, fles drinkt hij erg slecht gaapt alleen maar geen kracht om goed te drinken...kortom als het morgen nog zo is ga ik maar weer naar de huisarts! Hij is wel iets beter te pas. Net na het bad wou hij zowaar even blijven liggen zonder te huilen. Ik heb hem op z'n buik gelegd en hij kon zijn hoofd erg lang omhoog houden. Hij vindt z'n zus altijd interessant zo schattig! M'n kanjer!

Hopelijk een rustige avond en lekkere nachtrust voor allen!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Jaaaaa!!!! En bijna 1000 berichten :D

Wat balen dat kyan zo blijft kwakkelen. Zou zeker weer aan de bel trekken als het morgen niet beter gaat.

Nou, Femke haar tasje staat klaar... Morgen om 10 uit gaat ze voor het eerst wennen bij het KDV :). Ben erg benieuwd hoe ze het zal vinden en hoe het met mij zal gaan hahahah!!

17. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Steenbokje wauw dat ziet er echt geweldig uit. Wat een fijne verrassing. Lekker hoor. En snap dat je je kleine meid nog hebt opgehaald. Had ik ook gedaan.

Maggie, hopelijk knapt Kyan snel op. Niet leuk een ziek/hangerig ventje.

Siertje bedankt voor je lieve reacties!
    Allemaal trouwens!! Fijn.

Hier vandaag een ventje dat alleen maar bij papa en mama wilde zijn. Kregen vanmiddag uitnodiging om nog even naar het cafë te komen. Zl in de draagdoek. En eerste bezoekje aan t café is n feit. Lekker geslapen.

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Nou, m'n meisje is bij de opvang... Lang leven de waterproef mascara... Vind het maar niks... Is het al 13:00???

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hoe is het hier? Rijk wordt morgen 12 weken en het gaat allemaal prima. Hij slaapt heerlijk door, de borstvoeding loopt prima en hij is vrolijk en gezellig. Het is echt mijn mantra: 'na 10 weken komt het goed.. na 10 weken komt het goed'.. hahaha.. was bij de andere twee ook en nu dus weer. Heerlijk.

Iedereen alweer een beetje gewend. Ik lees eerste keer opvang Enzo.. oh, dat is altijd moeilijk. Bij tweede, derde kinderen is het iets minder erg omdat je de leidsters goed kent maar toch.. ik hoor vandaag of ik weer een baan heb (spannend) en dan mag Rijk ook (1 of 2 dagen in de week) en ik kan er ook al tegenop zien! Maar toch zou ik graag weer aan het werk gaan na 1,5 jaar.

20. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om Babymuis al naar een opvang te doen. Knap van je dat je dat kunt hoor. Hier gaat alles zijn gangetje. Babymuis wil niet graag op zijn buik liggen helaas en ook badderen vindt hij nog steeds niks. Maar hij doet het goed en hij is een vrolijk knulletje :D
    Zo dat was weer even een update van mij. Ik vind het moeilijk om bij te blijven. Ik heb weinig tijd en het gaat zo snel lol :p

Deel Deze Pagina