Ons kleintje, ik probeer al de hele tijd niet te kijken in deze topic (toch echt heel moeilijk). Maar zie ineens dat jij ook hebt gereageerd, en als jij het aankunt, moet ik niet zeuren.. Echt geweldige foto's meiden! Zit echt met een brok in mijn keel naar die prachtige eerste momenten samen te kijken
Hee Adi! Ja ik heb zelfs ook een foto geplaatst van Ons Kleintje, zie een stukje terug. Vond het ook wel knap van mezelf, het gevoel opzij te zetten dat je het zelf niet mee hebt mogen maken die eerste momenten en te lezen over de eerste slokjes e.d., maar dat maakt mij niet minder trots op mijn eigen pasgeboren zoontje Hij is het ook waard om bewonderd te worden Ik heb trouwens nog fotos van de eerste keer buidelen, zat te twijfelen ze te plaatsen want wil zelf niet herkenbaar in beeld komen (dus dan zou ik beetje moeten knippen) Trouwens (beetje offtopic), had vanochtend je fotoalbum bekeken en wat heb jij prachtige kinderen zeg! Behalve dat het superzwaar moet zijn zoveel kinderen in 1 keer lijkt me het me ook heel gezellig.
oooooooooooh wat is dit een geweldig topic wat super bedacht zeg echt top dat iedereen dit met ons wilt delen
http://farm3.static.flickr.com/2523/4211314781_98316bdbda.jpg Misschien niet de mooiste foto, maar de herinneringen erbij.. Oef, zo emotioneel!!
Hier lag ze op mijn buik, nét na de bevalling. Ze was meteen heel rustig, 2 schreeuwtjes en toen vond ze het heerlijk bij mama. Nog steeds is ze geen huilerig kind!
*snik* Zo jammer dat ik bijna niks heb meegekregen van de eerste uren van m'n zoontje. Hij was er net uit en werd direct losgeknipt en meegenomen. Enige moment weet ik nog dat ie er net uit was (baarkruk) en dat ik zijn verschrikte blik zag. Daarna direct op tafel gelegd met toeters en bellen. De keer dat ik hem erna zag lag ie aan allemaal toeters en bellen en lag ie klaar voor transport naar ander ziekenhuis. Best traumatisch geweest voor mij en mijn man. Hoop uit de grond van m'n hart dat met een eventuele 2e we wat meer meekrijgen van de eerste uurtjes. Al met al...dit is de eerste foto die ik van hem heb..
Wat een prachtige foto's weer dames! @ Arja: Had jouw dochter de arm gebroken tijdens de bevalling? Ach gossie, arm kleintje !
valt me wel op dat er heel veel ziekenhuis bevalling bij zijn...heb nog maar enkeling gezien waar je thuis was.... Maar echt geweldig topic!