kersverse kiekjes van vlak na de bevalling...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna6, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

echt een hele mooie foto!

2. adi

adi Niet meer actief

Ons kleintje, ik probeer al de hele tijd niet te kijken in deze topic (toch echt heel moeilijk). Maar zie ineens dat jij ook hebt gereageerd, en als jij het aankunt, moet ik niet zeuren..

Echt geweldige foto's meiden! Zit echt met een brok in mijn keel naar die prachtige eerste momenten samen te kijken :)

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
  4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    geweldig mooie fotos meiden !

arja , das de verkeerde ;)

5. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
  6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh al veranderd zie ik ;)
    sorry

7. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Bekijk bijlage 94649
    Nou vooruit nog eentje dan. Lekker drinken bij mama doet je alle pijn vergeten.

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hee Adi!
    Ja ik heb zelfs ook een foto geplaatst van Ons Kleintje, zie een stukje terug. Vond het ook wel knap van mezelf, het gevoel opzij te zetten dat je het zelf niet mee hebt mogen maken die eerste momenten en te lezen over de eerste slokjes e.d., maar dat maakt mij niet minder trots op mijn eigen pasgeboren zoontje;) Hij is het ook waard om bewonderd te worden:p Ik heb trouwens nog fotos van de eerste keer buidelen, zat te twijfelen ze te plaatsen want wil zelf niet herkenbaar in beeld komen (dus dan zou ik beetje moeten knippen)
    Trouwens (beetje offtopic), had vanochtend je fotoalbum bekeken en wat heb jij prachtige kinderen zeg! Behalve dat het superzwaar moet zijn zoveel kinderen in 1 keer lijkt me het me ook heel gezellig.

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooooooooooh wat is dit een geweldig topic wat super bedacht zeg echt top dat iedereen dit met ons wilt delen

10. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wauw, wat 'n prachtfoto.. Ziet eruit alsof hij voorgesteld wordt aan de hele wereld!!

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
  12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier lag ze op mijn buik, nét na de bevalling. Ze was meteen heel rustig, 2 schreeuwtjes en toen vond ze het heerlijk bij mama. Nog steeds is ze geen huilerig kind!

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Onze dochter Puck, kersvers op de wereld :)

14. natjes

natjes Niet meer actief

*snik*

Zo jammer dat ik bijna niks heb meegekregen van de eerste uren van m'n zoontje. Hij was er net uit en werd direct losgeknipt en meegenomen. Enige moment weet ik nog dat ie er net uit was (baarkruk) en dat ik zijn verschrikte blik zag. Daarna direct op tafel gelegd met toeters en bellen. De keer dat ik hem erna zag lag ie aan allemaal toeters en bellen en lag ie klaar voor transport naar ander ziekenhuis. Best traumatisch geweest voor mij en mijn man. Hoop uit de grond van m'n hart dat met een eventuele 2e we wat meer meekrijgen van de eerste uurtjes.

Al met al...dit is de eerste foto die ik van hem heb..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een prachtige foto's weer dames!

@ Arja: Had jouw dochter de arm gebroken tijdens de bevalling? Ach gossie, arm kleintje :(!

16. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Was bang dat zo'n topic misschien te intiem gevonden zou worden, maar dit lijkt mee te vallen!:):p:D

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou je hebt een populair topic gestart. Ik vind het echt prachtig om al die foto's te zien.

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    onze eerste kennismaking met ons meisje..

Leuk topic trouwens ;) heel bijzonder al die foto`s

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    valt me wel op dat er heel veel ziekenhuis bevalling bij zijn...heb nog maar enkeling gezien waar je thuis was.... :)

Maar echt geweldig topic!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    #200 lovewinnie, 17 aug 2010
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
    alicia :).

werd ze van der moeder verlost