kersverse kiekjes van vlak na de bevalling...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna6, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Lekker is dat he. Mijn zoon gaf ook 2 a 3x een schreeuw maar lag al snel tevreden bij mama :) en mijn zoon is nog steeds geen huilerig kind... mijn buren vragen vaak "huilt hij wel eens" ja alleen als er Echt iets is dan huilt mijn zoon ;)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden net geboren..

Wat een mooie foto's meiden! Word er kei emo van.. Ik kan niet wachten om dit moment weer mee te mogen maken! Krijg er weer helemaal zin in..

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter gilde een paar keer en stopte der duimpje daarna in der mondje.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gossie, wat schattig! Ik heb er ook alweer helemaal zin in hoor, hahaha.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja haha.. zit nu ff de foto's van de bevalling te bekijken en de eerste dagen van Jayden. Krijg weer helemaal de kriebels!

6. Tyler net geboren(keizersnede)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb van het weekend mijn album met foto's van de zwangerschap, bevalling en kraamweek afgemaakt en als ik dat allemaal zo weer zag....kom maar op met die volgende zwangerschap :). We wachten nog wel even hoor, maar misschien kan ik Arco wel zover krijgen om in januari al voor een 2e te gaan ipv te wachten tot april...

Ok, sorry...compleet off-topic.

8. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik vind ze enorm mooi om te zien hoe dat hoofdje tevoorschijn kwam. Heb het ook op film staan. En daar hoor je me nog auuu roepen toen ze de knip zonder verdoving of wee zetten:$
    Maar ik vind het super mooi en keek de bevalling 3 uur na mijn bevalling weer terug (Daan lag op de kinderafdeling en ik moest wachten tot ik naar hem toe mocht )

9. Daarna in de couveuse om naar de kraamafdeling tegaan.Hij kijkt zo leuk met dat ene oogje open.

10. Ik heb ook van die foto's die ik zelf prachtig vind maar liever niet plaats omdat het te bloederig is.
    Zelf heb je een mooie herinnering bij bepaalde foto's waarvan andere denken iewwww

11. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Ow prachtig zeg al die foto's!

Wordt er ook helemaal emo van.. En ik ben al helemaal ontzwangerd haha!

Hier onze kleine meid. Net 3 minuten oud en kijkt al wijs de wereld in.

12. Megan net op mijn buik(alweer ruim 2,5 jaar geleden)

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    hier zag ik ons zoontje voor het eerst, geboren met KS

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja Mermaid.. hier ook de gedachte om eerder te beginnen!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wat een pracht-foto's!

16. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Volgens mij begint iedereen hier na te denken over nog een kindje!:D Tja, zo'n kleintje is ook wel super leuk; beetje jammer alleen dat je dan nog minder vrijheid krijgt!;)

oh, sorry had de 1e quote van Ikheid moeten staan;)

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nee, hoor, echt niet iedereen....
    Als ik de bevallingsfoto's zie, herinner ik me (naast natuurlijk het verwonderde gevoel over ons prachtkindje) eigenlijk alleen maar hoe verschrikkelijk blij ik was dat het EINDELIJK AFGELOPEN WAS!

:D

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou de bevallingsfoto's doen mij niet aan een derde denken... foto's van wat ouderen kinderen (dreumessen) misschien wel...
    Ik heb zelf geen foto's van de uitdrijving en zit persoonlijk ook niet te wachten op die van anderen (net zoals ks foto's... yech)

Ik vind de foto's van pasgeboren bij hun moeders heeeeel mooi! En misschien nog wel mooier zijn die geemotioneerde vaders!

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik moet zeggen, ik had dat de eerste maanden ook vrij sterk. Maar nu ik keihard moet werken en dat nogsteeds met een nachtvoeding of 2 combineer doen zelfs die mooie kiekjes of mijn eigen foto's geen kriebels ontstaan. Hihi, eerst wou ik zowat meteen weer zwanger worden, maar eh, met een tandenkrijgend-niet-naar-bed-willende-reuzebaby vind ik het wel even genoeg. En nu begint mn man steeds 'volgend jaar als je zwanger bent van frummel 2'. ;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik kan me voorstellen dat je er dan toch nog even niet op zit te wachten. Ik heb het in dat opzicht wat minder zwaar, want ik zit nog thuis, omdat ik op het moment werkzoekende ben en Ayla slaapt de nachten al door sinds ze 4 weken is....

Deel Deze Pagina