Lekker is dat he. Mijn zoon gaf ook 2 a 3x een schreeuw maar lag al snel tevreden bij mama en mijn zoon is nog steeds geen huilerig kind... mijn buren vragen vaak "huilt hij wel eens" ja alleen als er Echt iets is dan huilt mijn zoon
Jayden net geboren.. Wat een mooie foto's meiden! Word er kei emo van.. Ik kan niet wachten om dit moment weer mee te mogen maken! Krijg er weer helemaal zin in..
Ja haha.. zit nu ff de foto's van de bevalling te bekijken en de eerste dagen van Jayden. Krijg weer helemaal de kriebels!
Ik heb van het weekend mijn album met foto's van de zwangerschap, bevalling en kraamweek afgemaakt en als ik dat allemaal zo weer zag....kom maar op met die volgende zwangerschap . We wachten nog wel even hoor, maar misschien kan ik Arco wel zover krijgen om in januari al voor een 2e te gaan ipv te wachten tot april... Ok, sorry...compleet off-topic.
Ik vind ze enorm mooi om te zien hoe dat hoofdje tevoorschijn kwam. Heb het ook op film staan. En daar hoor je me nog auuu roepen toen ze de knip zonder verdoving of wee zetten Maar ik vind het super mooi en keek de bevalling 3 uur na mijn bevalling weer terug (Daan lag op de kinderafdeling en ik moest wachten tot ik naar hem toe mocht )
Ik heb ook van die foto's die ik zelf prachtig vind maar liever niet plaats omdat het te bloederig is. Zelf heb je een mooie herinnering bij bepaalde foto's waarvan andere denken iewwww
Ow prachtig zeg al die foto's! Wordt er ook helemaal emo van.. En ik ben al helemaal ontzwangerd haha! Hier onze kleine meid. Net 3 minuten oud en kijkt al wijs de wereld in.
Volgens mij begint iedereen hier na te denken over nog een kindje! Tja, zo'n kleintje is ook wel super leuk; beetje jammer alleen dat je dan nog minder vrijheid krijgt! oh, sorry had de 1e quote van Ikheid moeten staan
Nee, hoor, echt niet iedereen.... Als ik de bevallingsfoto's zie, herinner ik me (naast natuurlijk het verwonderde gevoel over ons prachtkindje) eigenlijk alleen maar hoe verschrikkelijk blij ik was dat het EINDELIJK AFGELOPEN WAS!
Nou de bevallingsfoto's doen mij niet aan een derde denken... foto's van wat ouderen kinderen (dreumessen) misschien wel... Ik heb zelf geen foto's van de uitdrijving en zit persoonlijk ook niet te wachten op die van anderen (net zoals ks foto's... yech) Ik vind de foto's van pasgeboren bij hun moeders heeeeel mooi! En misschien nog wel mooier zijn die geemotioneerde vaders!
Ik moet zeggen, ik had dat de eerste maanden ook vrij sterk. Maar nu ik keihard moet werken en dat nogsteeds met een nachtvoeding of 2 combineer doen zelfs die mooie kiekjes of mijn eigen foto's geen kriebels ontstaan. Hihi, eerst wou ik zowat meteen weer zwanger worden, maar eh, met een tandenkrijgend-niet-naar-bed-willende-reuzebaby vind ik het wel even genoeg. En nu begint mn man steeds 'volgend jaar als je zwanger bent van frummel 2'.
Ja, ik kan me voorstellen dat je er dan toch nog even niet op zit te wachten. Ik heb het in dat opzicht wat minder zwaar, want ik zit nog thuis, omdat ik op het moment werkzoekende ben en Ayla slaapt de nachten al door sinds ze 4 weken is....