O, bij ons is het juist andersom! Ik ben degene die al weer nadenkt over een tweede (al hoeft het van mij voorlopig nog niet hoor) maar m'n man vind het wel prima zo! Kan me wel voorstellen als je zo druk bent dat je je handen al vol hebt aan 1 kleine. 't Valt me ook eigenlijk best tegen hoe zoet je er mee bent (ik kolf ook nog fulltime)
ik ben echt nog een kleuter op dit gebied.. ben zelf al bevallen en straks nog een keer en nog vind ik de fotos griezelig. dat bloederige en met vet besmeurde koppies... hmmm neah. de kindjes zijn wel kunstwerken hoor!!! de mijne komen hier niet op want ik leek op een door de duivel bezeten gek met haren recht op en een bezwete kop.
Na heel lang getwijfel hierbij dan ook mijn foto.Dit is de 1e foto die wij hebben waarop Jurre helemaal te zien is zonder al teveel toeters en bellen en voor mij heel speciaal. Hij is ook geboren met een spoed keizersnede waarbij ik onder algehele narcose was. Ik heb van de eerste 1,5 uur van zijn leven niets meegemaakt helaas. Hij had het nogal moeilijk in het begin maar trok heel snel bij gelukkig, het was een doorzettertje!
En hierbij foto waarop ik hem voor het eerst te zien krijg (heel charmant, na 32 uur weeen kom ik net bij uit de narcose... Kan me helaas niet veel meer herinneren van dit moment):
Ik heb ook foto's van de uitdrijving en vindt dat wel erg mooi! Vooral omdat ik helemaal geen besef had dat ze eruit kwam. Na 1,5u persen (voor mijn gevoel zonder resultaat, had geen persweeen) en een knip is ze eruit uitgeduwd. 'k Heb ze laatst weer voor het eerst bekeken (manlief had ze verstopt op de computer) maar wel erg bijzonder! Maar hier nog geen kriebels voor een 2e Hier net een beetje in rustig vaarwater en lekker aan het genieten.
Hier krijg ik me dochtertje net na de ks in de armen. Heb nog een foto maar die moet ik nog scannen die had ik gekregen van de ok.Heb haar tijdens de ks even een min beed gehad ze moest gelijk mee naar de conveuse afdeling inverband mijn zwangerschapsuiker. maar gelukkig was alles goed en was ze binnen 12 uur terug bij mij op de kamer. zo als je ziet heb zelfs het operatieschortje nog aan.
Ja dat klopt. Wat grappig hihi. Hier is het op de vijfde etage bij de cv afdeling. idd met schortje nog aan haha.
Viel mij ook op ja.. Ik wou zooo graag thuis en het ging ook allemaal goed. Totdat met 8cm de vliezen gebroken werden en ze erin gepoept had. Helaas!!
Wat een supermooi topic. Word helemaal emotioneel van al die fotos! (ik wil alweer...hahaha) Hier ons meisje net geboren. Let niet op mij, ik ben ingeleid na 10 weken weeën en t is te zien.
Je had het je helemaal anders voorgesteld eh... hier heb ik net zo een foto, van onze eerste ontmoeting...beetje een gemis als je de andere foto"s hier ziet, niet?? liefs
Hallo, wat een mooi topic! Echt super mooi al de pasgeboren kindjes! Hier een van Damien...die andere zijn wat te bloederig haha (2480 gram en 48 cm)
Eline was echt geen mooie baby... aangezien de bevalling vanaf de eerste wee tot op het moment dat ik haar op mijn buik had liggen nog geen 2u had geduurd was ze helemaal blauw van de stuwing.. was echt eng! ze was pas echt mooi roze 2 dagen na de bevalling! maar toch was ik meteen verliefd op mijn kleine meisje
Weet niet precies waar het om gaat. Heb wel een foto geplaatst van me Dochterje maar van me zoon heb wel foto.s maar heb hem ook nooit geboren zien worden. Maar ben zeer zeker blij dat ik dochtelief gelukkig wel geboren heb zien worden. Dus snap ook de pijn als andere hun kinderen niet geboren hebben zien worden en je als laatste je kind vast houd. Gelukkig een beetje overmogen doen met dochterlief.