kersverse kiekjes van vlak na de bevalling...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna6, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

zo schattig en tevreden ligt ze hier

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

en dit is de allereerste foto die van haar gemaakt is.. mijn paarse monstertje :p

3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    @Mermaid: Ja dat klopt, haar armpje heeft de gyn bewust gebroken om haar eruit te krijgen. Het was paniek in de tent en ze moest er meteen uit (na 3,5 uur persen, pfff). Maar alles is weer goed hoor.

4. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    de allereerste foto van mijn meisje was ze net geboren

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik was echt helemaal kapot van de bevalling. Ruim 2 uur persweeen op moeten houden. Maar na 10 uur was ie er dan toch maar mooi

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nog eentje

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    een beetje schoongemaakt in het zh wiegje

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    *smelt* wat een mooie foto's !!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gelukkig dat alles goed is gekomen, maar ach wat zielig voor je kleine muppie!

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Aangezien ik met een keizersnee ben bevallen een iets andere foto dan die van jullie maar alsnog haar eerste foto en vlak na de geboorte! :)

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#271 Ons Kleintje, 18 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2010
    Ik had eerder in dit topic ook al zijn eerste foto geplaatst, maar ik zag al die leuke fotos met moeders die voor het eerst hun kindje vasthouden en daarom wilde ik graag deze laten zien.

Dit is de eerste keer dat ik Ons Kleintje echt mocht vasthouden, hij is met 27 weken en 6 dagen geboren.
    Dit noemen ze `buidelen` en dat mocht in het begin alleen als hij zich die dag goed voelde en dan ongeveer drie kwartier op een dag.
    Hij was toen 1,5 dag oud. het was echt heel bijzonder. Hij lag natuurlijk onder een dekentje aangezien hij zichzelf niet kon warmhouden. Maar voor de foto even gauw het dekentje een paar seconden aan de kant geschoven. Hij mocht op een wattenstaafje sabbelen met wat moedermelk erop.
    Hij vond het lekker om bij zijn mama te liggen en kroop helemaal tegen me aan.

even een kleine uitleg:
    Je ziet dat hij wordt beademd via zijn neus en hij had een infuus in zijn hoofd om antibiotica en andere medicijnen toe te dienen, daarnaast zie je iets om zijn voetje, dit is een saturatie-meter die meet de hoeveelheid zuurstof in zijn bloed en de drie draadjes die je ziet meten de hartslag en de ademhaling. Via een sonde kreeg hij moedermelk, maar die zit op zijn andere wang dus zie je niet.

(ik wil graag niet herkenbaar in beeld komen dus vandaar veel roze (van de roze wolk:D)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.207
    113
    Brabant
    @onskleintje, wat een hele mooie foto!!! misschien nog wel de ontroerendste van allemaal!!! Wat een geluk zeg!

13. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Dank je wel taliaa! aan de ene kant heb je de pech, en aan de andere kant geluk wanneer het een goede afloop heeft. maar ik zie het in onze situatie vooral als een groot geluk. Maar dat wisten we toen natuurlijk nog niet, toen was het vooral heel spannend hoe het zou gaan lopen.

correctie hij was hier 2,5 dag ipv 1,5 dag. ik mocht hem pas na 2,5 dag voor het eerst vasthouden bedacht ik me net.

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Ons kleintje,

ik vond het al heel bijzonder om mijn kleine meid op mijn buik te hebben, maar op deze manier helemaal.

Wat moet je het bijzonder hebben gevonden om te buidelen met 'ons kleintje'.

Super foto!

15. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    dit is mij meisje.
    ben met een keizesnede bevallen ze werd meteen weghaald en kwam met kleertjes aan terug.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oooh wat een mooie foto! En dat pampertje...nu ja voor jullie kleintje was het een Pamper met hoofdletter...zo klein!!

17. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind het zoooo erg dat ik geen foto's heb van die eerste momenten. Wij hadden een camera gekocht en hebben wel de bevalling en eerste voeding etc... op film maar geen énkele foto! :(
    Pas 's avonds (ik ben om 6u45 bevallen) zijn de eerste foto's gemaakt toen we thuis gekomen waren.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je kunt van film ook foto momenten knippen hoor! Bij ons doet mijn man dat wel eens uit een filmpje met het filmbewerkingsprogramma....vraag me alleen niet hoe het heet.

Kan adobe zijn of een andere maar sorry......het moet kunnen!

Zijn wel niet zo duidelijk...(maar het gaat goed!)

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    Ja hier ook gedaan toen ons meisje alleen op film wilde lachen. Weet ook niet hoe het programmatje heet, vriendlief heeft dat hier gedaan.

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

volgens mij kan dat met de meeste afspeelprogramma's op de computer.. er staat dan ergens in het menu dat je een snapshot van het beeld kan maken, en als je daar op klikt maakt ie zeg maar een foto van de film en die wordt meteen opgeslagen..;)

wat een prachtige foto's allemaal zeg! :)

Deel Deze Pagina