@OnsKleintje @Roeltje Herkenbaar, jullie foto's... Dit was direct na de geboorte, 6,5 week te vroeg... morgen 1 jaar geleden! De platte neus is helemaal bij getrokken hoor Bekijk bijlage 95512
onze uk kwam 2 weken te laat,zat klem tijdens de bevalling,bleek tevens een sterrekijkertje te zijn,en had in het vruchtwater gepoept en ingeslikt,tevens had hij een bacterie opgelopen tijdens de bevalling,kreeg ik binnen,en heb hem aan hem doorgegeven. is met de vacuum gehaald,zijn hartje daalde,hij had het zwaar,huilde ook niet na de bevalling,was helemaal grauw-grijs. moest 3 dagen in couveuse aan de monitor,infuus en zuurstof....wat was dat zwaar zeg...vooral nu ik al die foto's zie van al die moeders met hun pasgeboren kleintje bij zich,jammer dat ik dat moest missen.....nu maar lekker knuffelen met hem. Bekijk bijlage 95519
van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter! @pinter, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sietse, gaat alles goed met hem?
mooi om te zien allemaal! en inderdaad ik was 5 minuten nadat Jelmar eruit was wer helemaal het vrouwtje! hahaha, 24 uur bezig geweest, maar ik was zooooo hyperactief! en maar praten en druk doen hahahaha, iedereen zei dat ik er zo fris uitzag! was volgens mij 1 grote adrenalinestoot ofzo, de volgende dag echt uitgeput!! (tja, wat wil je na 2 nachten geen slaap )
hier was onze kabouter.. als je goed kijkt zie je dat haar linkerknietje er vreemd uit ziet, haar knietje was uit de kom..
Wat een mooie foto's allemaal. Ik ga vanavond even kijken voor een foto (ben nu op mijn werk). Nog mensen geinteresseerd in een foto van de placenta?
wat zielig van dat knietje! Placenta foto's die heb ik ook... had van mij niet gehoeven eigenlijk whahahahaha, en ik wou voor de bevalling ook niks gefilmd hebben ' down' under... achteraf wel beetje spijt van, zou het voor mezelf toch graag een keer van diekant bekeken hebben...
ik niet,ik heb die van mij gezien. maar anderen misschien wel die van mij werd omhoog gehouden en de arts riep tegen de andere arts: `Hier valt niets meer van de te maken!` die van mij was kapot naar buiten gekomen. Het leek wel een biefstuk.
gelukkig gaat nu alles goed met hem,dankjewel voor je felicitatie. Heeft een moeilijke start gehad,en het heeft even geduurd voordat het thuis wat beter ging,maar nu gaat het echt super met hem,heerlijk genieten! groetjes petra