Bekijk bijlage 95597 Dit is de allereerste foto van ons zoontje.. Werd na de bevalling gelijk mee genomen dus kon daarom helaas geen eerdere foto's maken!
ik lag nog half high van de bevalling, komt de verlos zo aan met dat ding.. "kijk, dit was het nestje, wilt u het meenemen?" nou, nee hoor, hoeft niet
...prachtig al die fotootjes!! Ben gelijk ons 1e fotootje van onze dochter gaan opzoeken...Helemaal schoon kwam ze uit m'n buik, ben benieuwd hoe ons 2e moppie eruit zal zien...nog maar 7 weekjes wachten
Nog eentje van mij ... Ik vind het een hele mooie foto, vooral die traan van mijn vriend Moeilijk te zien op de foto, maar zijn linker oog
ik vind die spontane kussen na de bevalling altijd zo mooi mijn vriend deed dat nooit! die voelde zich bekeken door de gyneacoloog en de vroedvrouw denk ik (hij is "een beetje" verlegen zzz)
Seph en ik hebben beide een hele zware bevalling gehad die uiteindelijk in geëindigd in een spoed sectio. We hebben allebei lang en hard gewerkt en dat zie je aan ons... helemaal opgezwollen. Oh en toch vond ik hem prachtig! hihi Het is gelukkig allemaal heel snel goed gekomen...
Net een paar minuutjes oud! Oh nee, denk iets ouder dan een paar minuutjes.......de beschuit met muisjes staat er namelijk al, op de achtergrond! 10 minuutjes oud dan
Ik heb jammer genoeg niet van die mooie foto's.... Mijn camrea heeft het begeven na de bevalling en toen we de foto's lieten ontwikkelen kwamen ze allemaal blank terug,ik kon wel janken!
In dat geval kom ik nog wel even spammen Eerste dag thuis lekker wennen met zn drietjes.. en tweede dag heerlijk douchen met papa
Oh wat lijkt me dat rot zeg (om het even netjes te houden).. kan me voorstellen dat je er flink van baalt
Ongeveer 30min na de geboorte, ze moest gelijk naar de reanimatiekamer toe, dit was het allereerste kiekje DSCF0138.jpg