wauw wat een bijzondere foto's!!! Mermaid ik heb net zo'n foto, ik kijk precies zoals jij . En eng of bloederig vind ik de foto's absoluut niet, misschien als je nog niet eerder een bevalling mee heb gemaakt zijn ze niet zo fijn om te zien, maar het is zo zo zo zo bijzonder! Straalt van elke foto af! Ik zal even kijken welke van mijn foto's netjes genoeg zijn om op internet te zetten
ok de foto's waar ik in beeld ben zijn echt te erg....maar deze kan wel, Irem echt net 2 seconden op de wereld en ze hoefde niet geholpen te worden om te gaan huilen zoals jullie zien
Dit soort foto's blijven ontzettend bijzonder en speciaal.... Mooi om te zien, dames! Hier een foto van ons meiske... Vers van de pers Zucht, wat een hummeltje nog!
Jeetje wat een emotie in die foto's, dat is echt heel bijzonder! Ik heb een keizersnee gehad en ze lieten mijn zoontje direct erna wel zien, maar ze hielden hem niet hoog genoeg dus ik kon hem niet zien! Deze foto is dus erg bijzonder voor mij..
Hier is Thije echt net geboren! Het lijkt net alsof hij zijn eerste echte ademteug neemt....ik vind dit echt een heel erg mooie emotionele foto!
heb nog eerdere hahaha, maar die zijn niet echt netjes genoeg Je ziet eigenlijk niets....maar toch....... Bekijk bijlage 94102
En hier in de couveuse (is op de OK normaal geboren.....) Madammeke dacht er anders over als met keizersnede geboren te worden na mama 2 dagen te laten lijden met heule sterke weeen....en geen ontsluiting hahaha Bekijk bijlage 94103